| 40 har deltaget i denne afstemning
Hvad forventer du af Madden 12?
|
10. juni 2011 20:24 | CowboysWitten | Sønderborg | Dallas Cowboys
796 indlæg | 17 emner | 2345 pick point
|
|
her er en tråd hvor man kan snakke lidt om forventningerne til madden 12 og om i virkelig tror det bliver så meget forbedret som der så småt er lagt op til :)
samtidig vil jeg råde jer alle til at melde jer ind i gruppen EA SPORTS Madden NFL på facebook. - når noget nyt om madden bliver offentliggjort lægger de det ud derinde, lige nu er de igang med at vise player traits for forskellige spillere, altså hvor meget selvtillid de har, om de er en "big hitter" osv...
her er et link til med gameplay, giver en god idé om hvordan kampene kommer til at være! http://www.youtube.com/watch?v=urKKx9jTnYU&feature=player_embedded#at=50
har stadig ikke set hele videoen, men synes at det ser ud/lyder som om at de har forbedret det en del! men om diverse fejl som blocking stats, spillerens vægt osv. stadig ikke betyder noget må vi vel vente med at se til spillet kommer ud.. jeg er i hvertfald spændt på om de har fået rettet de problemer! jeg glæder virkelig til at spille franchise! hvis de nye tiltag er veludført og gennemtænkt så bliver det fedt! håber ikke at det bliver sådan noget halvfærdigt noget...
|
|
10. juni 2011 20:28 | Aksel Berg | Tórshavn | New York Giants
562 indlæg | 19 emner | 0 pick point
|
|
jeg forventer selvfølgelig bedre grafik, gameplay o.s.v.
Men jeg håber virkelig at de forbedrer Superstar mode! Det er forfærdelig kvalitet Jeg har dog hørt rygter om at de skulle forbedre det i netop madden 12
|
|
11. juni 2011 12:27 | CowboysWitten | Sønderborg | Dallas Cowboys
|
|
noget jeg (desværre) virkelig begynder at have store forventninger til er player traits! hvis det kommer til at virke som det skal betyder det at spillerne har den samme adfærd på banen som i virkeligheden, dvs at man skal ændre sin gameplan og vælge nogen anderledes spil i en kamp mod f.eks. eagles hvor Vick scrambler meget og prøver at løbe bolden når han for chancen hvorimod hvis du spiller mod P. Manning eller Brady så behøver man ikke en spy elller noget... at få større mulighed for at sammensætte et aggresivt hold der går efter turnovers og at lave et gamechanging spil eller et hold der spiller konservativt der ikke tager chancen eller bare en god blanding af det, er noget jeg virkelig ser frem til!
- lidt om hvad de forskellige "player traits" har af betydning: http://www.ea.com/madden-nfl/blog/dynamic-player-performance-features
- her en video om hvor meget player traits kan ændre sig for en spiller der lader sig meget påvirke af sacks osv.: http://www.ea.com/madden-nfl/videos/dynamic-player-performance-sizzle
|
|
24. juli 2011 19:25 | CowboysWitten | Sønderborg | Dallas Cowboys
|
|
EA har offentliggjort stats for en del rookies! her er top 10: http://www.ea.com/madden-nfl/blog/top-rookies-in-madden-nfl-12
|
|
24. juli 2011 19:40 | Palmedrengen | Værløse | Green Bay Packers
2.715 indlæg | 35 emner | 11385 pick point
|
|
Haha, de har givet Polamalu 99 ovr? det er næsten til grin. når nu til rookies
Er meget uenig i nogle af statsene. primært på nogle der ikke er på den liste du skriver der. så f.eks. gerne Amukamara med mindre end 81. det kan ikke passe at han kun er 1 stat ovr dårligere end Pat P. Så også gerne Leshoure på 77. fatter ik hvordan deres regnestykke ente på 72? samt Julio Jones på 79-80.. DeMarco Murray burde også ha kommet op på mere, men det skal han nok komme
Derudover er DaQuan Bowers blevet 74 ovr, hvilket er underligt. stats i madden skal gives efter en prestationer og ikke hvor skadet man er. 15 sacks på 13 kampe og 2 FF. hvordan man så ender på 74 ovr kan jeg ikke rigtig forstå.
Andre navne der kan nævnes: Jon Baldwin - Kun 71 ovr? what Torrey Smith - Kun 69??? øh Leonard Hankerson - kun 67? hva fanden sker der? manden burde være 4-5 bedre. Titus young - 66, burde også være højere..
Er sikker på at statsene for alle disse WR's vil stige så snart de kommer i kamp..
Ser frem til at sæsonen starter, så vi kan få de nogenlunde rigtige stats på plads.. Dog forstår jeg godt det er et svært arbejde at finde frem til den rigtige overall
|
|
5. august 2011 00:52 | Trash Talking | Søborg | New York Giants
807 indlæg | 30 emner | 10695 pick point
|
|
http://www.boltsfromtheblue.com/2011/8/4/2344353/san-diego-chargers-madden-12-ratings-revealed
Ret interessant og sjovt at skimme. Post endelig flere hvis jeres team har offentliggjort Deres spilleres madden ratings
|
|
5. august 2011 00:55 | Palmedrengen | Værløse | Green Bay Packers
|
|
i kan følge hvornår de forskellige rosters blir "revealed" på facebook, hvis i liker EA sports Madden NFL på facebook..
AFC east og west er vidst de eneste der er blevet offentlig gjort indtil videre
|
|
5. august 2011 00:56 | Palmedrengen | Værløse | Green Bay Packers
|
|
DEMOEN kommer d. 9!!!
Ser så meget frem til det!! alle siger det er langt bedre i år, og det kan jeg også se når jeg ser diverse gameplay videos på youtube.. Blocking og generelt playercontact er blevet lavet mange gange bedre, samt zone defence er blevet mere realistisk
|
|
5. august 2011 01:13 | Trash Talking | Søborg | New York Giants
807 indlæg | 30 emner | 10695 pick point
|
|
hvad kan demoen?
|
|
5. august 2011 01:17 | CowboysWitten | Sønderborg | Dallas Cowboys
|
|
TT, i demoen kan du prøve at spille en kamp. kan ikke lige helt huske mellem hvilke hold.. - alt andet må du vente med til at spillet udkommer. ;)
|
|
Du følger ingen debatemner.
|