Madden 12 Cover
Forum »  Madden NFL
Hvad mener du om dette emne
2. april 2011 02:10 | T-rade | Brabrand | Philadelphia Eagles
2.143 indlæg | 79 emner | 6800 pick point
 Som I nok ved, så kan man stemme på Madden 12 cover athlete. En spiller fra hvert hold, en playmaker fra hvert hold... Bortset fra Seahawks, EA sports har konkluderet, at den bedste playmaker på deres hold er deres fans.. Når de spiller ude, har de ingen playmaker.. Seahawks må se sig lidt snydt :)

3. april 2011 00:15 | Palmedrengen | Værløse | Green Bay Packers
2.715 indlæg | 35 emner | 11385 pick point
Synes godt EA ku' ha valgt Marshawn Lynch efter hans 'fine' løb imod Saints, som iøvrigt kostede mig 1000 kroner på oddset. tak saints for at tackle som et pee wee hold!

Men ja flot at seahawks kom i PO uden at ha en playmaker :b

3. april 2011 17:31 | kalovej10 | Vanløse | Baltimore Ravens
6 indlæg | 1 emner | 26705 pick point
Man kan vel ikke komme på coveret af madden bare på grund af et godt spil =P

3. april 2011 17:58 | T-rade | Brabrand | Philadelphia Eagles
2.143 indlæg | 79 emner | 6800 pick point
 det skader i al fald ikke

3. april 2011 19:58 | Palmedrengen | Værløse | Green Bay Packers
2.715 indlæg | 35 emner | 11385 pick point
@kalovej10, det har jeg bestemt heller ik sagt. Siger bare at Lynch i præncippet var det eneste højdepunkt fra seahawks gennemsæsonen. derfor ku de godt ha valgt ham istedet for deres fans. De er jo ikke noget at prale med, bare fordi de larmer pga, et special bygget stadion

6. april 2011 13:52 | I'm in | Herlev | Seattle Seahawks
102 indlæg | 0 emner | 1160 pick point
"Bare fordi de larmer pga, et special bygget stadion".. Er det ikke lige at strammen den lidt? :P
Seahawks fans har altid været kendt som en af nfl's mest lammende, helt tilbage til den gang hvor deres hjemmebane var the kingdome. Larmen på Qwest field har været helt oppe på 137 decibel og skabte et ****** jordskæv af al den larm, da de slog Saints i wild card kampen. Udover det, er seahawks det hold der har fremtvunget flest false starts siden 2005, hvor de imod giants i 2005 fremtvang hele 11 falsestarts og 3 brændte fieldgoals, hvor seahawks endte med at vinde i overtiden.
Seahawks fans betyder alt for det hold. Helt tilbage i 1984 "retired" de nummeret 12 til ære for deres fans, the 12th man.

Jeg er mer' end glad for at de normenerede seahawks fans og jeg tror også at det har en dybere mening idet at det er uvist at vi får en sæson næste år. Det kan ikke være rigtig at den liga med den største profit , sandsynligvis udfører et lockout og tager glæden fra sportens fans. Vi fans (Ikk kun seahawks, men generelt) fortjener dette cover, for hvor fedt vil det egentlig være at spille madden, hvis der slet ikke kommer en sæson?

8. april 2011 12:52 | kalovej10 | Vanløse | Baltimore Ravens
 Jeg syntes heller ikke fansene burde få coveret, jeg syntes bare at seahawks har bedre spillere end Lynch som  Chris Clemson eller Marcus Truffant, men det er vel lige meget tror ikke en Seahawks spiller ville få coveret uanset hvem de nomineret.

8. april 2011 18:18 | Shuker | København S | Baltimore Ravens
702 indlæg | 12 emner | 0 pick point
Jeg synes Ed Reed burde være på coveret, sidste gang en Ravens spiller var på coveret lavede de deres bedste spil nogensinde.

12. april 2011 23:46 | brees9 | Horsens | Baltimore Ravens
158 indlæg | 14 emner | 0 pick point
jeg forstår fuldstændig "im in" syntes det kunne være mega fedt at få fans på coveret selvom de er ude af afstemningen. og håbede da også at de vandt. men michael vick på coveret igen!!! gå nu væk med ham han har været det før og behøver ikke igen, men af de 4 tilbagevendene håber jeg godt nok det bliver peyton hillis. den mand er da for syg.

15. april 2011 19:41 | kalovej10 | Vanløse | Baltimore Ravens
Et sprørgsmål hvordan f*ck nået Woodhead så langt??

Du følger ingen debatemner.

Forbundet med facebook

Hvis du allerede har en profil på Firstdown.dk, skal du nu logge ind med dit firstdown.dk brugernavn og password for at vi kan linke dem sammen og du fremover kan logge ind med din facebook konto.

Har du ikke en profil, kan du oprette en her.

Brugernavn

Adgangskode