Rushing
Forum »  Madden NFL
Hvad mener du om dette emne
 12
22. februar 2011 15:32 | giant-man | København K | New York Giants
20 indlæg | 3 emner | 20250 pick point
Hey, jeg er ny her på siden og 2010-sæsonen var også den første sæson jeg fulgte ordentligt med i. Jeg er, som i kan se på navnet, Giants-fan, og dette er mit første indlæg, og jeg håber at jeg med tiden kan lære endnu mere om NFL her på siden 

Jeg spiller også rigtig meget Madden, hvor 11'eren er den første jeg har prøvet (ja, jeg er 100% rookie i alt om NFL) og der har jeg også lært en masse udtryk, taktik osv. (så også ca. 30 rigtige NFL-kampe)
Men jeg har altid haft det samme problem, jeg kan simpelthen ikke finde ud af at løbe med bolden, jeg spiller efterhånden på All-Madden, men jeg har næsten ingen problemer med at kaste den. Selvom jeg spiller med A. Peterson, kan jeg simpelthen ikke finde ud af det. Lige nu har jeg en karriere med Giants, hvor jeg er kommet i besiddelse af CJ Spiller (rigtig god speed) men jeg kan stadig ikke finde ud af at få nok yards!!
Så nogle tips om hvordan i løber med bolden, ville være meget velkommen.
:)

22. februar 2011 15:58 | T-rade | Brabrand | Philadelphia Eagles
2.143 indlæg | 79 emner | 6800 pick point
 Sørg for at du ved hvor dine OL folk bloker og hvem

22. februar 2011 16:18 | giant-man | København K | New York Giants
Det prøver jeg virkelig også på. Måske er har jeg bare et dårligt overblik, eller også er min O-line elendig (hvilket noget tyder på, da de alle sammen har omkring 80) 

22. februar 2011 16:34 | Westmanden | Viby J | New York Jets
159 indlæg | 5 emner | 915 pick point
prøv at kigge på hvordan deres defense liner up, hold især øje med linebackers og safety's... går linebackerne frem/op til linen så tyder det på linebacker blitz og skal du helst ikk løbe igennem midten men prøv istedet for et pitch eller toss, eller som jeg plejer at gøre i sådan situation kald quick slants så ligger midten næsten altid fri.
Noget andet du kan gøre er at se hvordan defense står i hver side, prøv altid at løbe i weak side (den side der står mindst defense i ).
Nogen gange kan det være en ide at stoppe op hurtigt og vente på et hul, nærmere end at bare banke igennem, mest af alt pga. du siger du spiller med en hurtig rb.
Jeg spiller selv på rimelig høj sværhedsgrad med jets, bruger shonn green han er ikk så hurtig men tilgændgæld god til at truck ( banker igennem linen), måske skal du have en ny rb?
sidste tip er du på en 3 og lang (5-10 yards) prøv at kalde draw runs de virker ofte da defense næsten går udelukkende efter kastet på 3 og lang..
håber det kunne bruges

22. februar 2011 17:28 | Palmedrengen | Værløse | Green Bay Packers
2.715 indlæg | 35 emner | 11385 pick point
Jeg har lavet et par blogs om madden på firstdown. klig på min profil og se under blogs.

I den ene går jeg meget ind på hvilken betydning det har at se på sin o-line når du løber bolden..

Du kan også stille spørgsmål til mig, via en pm(personal message) hvis det skulle være

22. februar 2011 17:30 | Trash Talking | Søborg | New York Giants
807 indlæg | 30 emner | 10695 pick point
Der er et par alternativer:

Du kan enten gå ind i practise mode og løbe bolden, på samme niveau som du spiller på, 30-40 gange hver gang du spiller.

Du kan eventuelt sætte skill level til costum, og sætte den ned på 10 indtil du lære det. Der er dog en ulempe ved dette, og det er, at dine receivers bliver umådeligt gode til YAC. (Løb engang 60 yards til endzone med antoinio gates på en slant route)

Ellers vil jeg foreslå, at du begyndte på at løbe med fullback. Og der vil jeg også tilføje, at du under alle omstændigheder skal løbe i ryggen på din FB !!! =)

25. februar 2011 15:54 | giant-man | København K | New York Giants
 Nu er jeg også begyndt at spille med fullback og R. Mendenhall, og det går meget bedre synes jeg :)
Især "run to the outside" eller hvad det nu rigtigt hedder, er jeg blevet ret god til

9. marts 2011 23:08 | brees9 | Horsens | Baltimore Ravens
158 indlæg | 14 emner | 0 pick point
det vigtigste du skal gik efter når du løber bolden er hvor LB og S er. tag gik på forsvaret og løb til den side hvor der er mindst forsvar spiller.
eks tæl hvormange forsvar spiller der er i hver side det gælder DL LB og S hvis de er gået ned i boxen.

hvis du spiller mod et 3-4 forsvar er det bedste at løbe op i gennem midten, der kan du få et big gain da det er tit de 2 G blocker 2 LB.
mod 4-3 forsvar er muligheden størst for et stort løb på ydersiden.

9. marts 2011 23:22 | Palmedrengen | Værløse | Green Bay Packers
2.715 indlæg | 35 emner | 11385 pick point
Anders, man skal se på om en/nogle fra o-linen har 1 mod 1 imod en/nogle d-line spillere. eks. hvis din G skal blocke en DT alene, og DT'en står en lille smule til højre for din G og du løber bolden imod højre, så kommer DT'en meget nemt forbi din G. Håber du forstår.

10. marts 2011 00:00 | brees9 | Horsens | Baltimore Ravens
158 indlæg | 14 emner | 0 pick point
ja forstår jeg godt palme men det kigger jeg ikke efter, tæller bare DL og LB i hver side og løber til den side hvor der er mindst spiller, og når jeg snapper bolden, kigger jeg på OL og IKKE min HB ser hvor hullet er og løber igennem det på xbox løber jeg i snit 161,2 yards mod avg level på 12 spiller dog altid mod nogle der er højere mellem lvl 17 og 24. og løber bolden, 49 % så det virker godt for mig så kigger aldrig om det er center eller G som tager en DT. men for "rookies" i madden ville jeg give dig helt ret at det os er meget vigtig at kigge efter når man skal løbe.

12
Du følger ingen debatemner.

Forbundet med facebook

Hvis du allerede har en profil på Firstdown.dk, skal du nu logge ind med dit firstdown.dk brugernavn og password for at vi kan linke dem sammen og du fremover kan logge ind med din facebook konto.

Har du ikke en profil, kan du oprette en her.

Brugernavn

Adgangskode