Madden 12 Cover
Forum »  Madden NFL
Hvad mener du om dette emne
 | 44 har deltaget i denne afstemning
Hvem kommer på Madden 12 coveret
9. februar 2011 15:41 | Palmedrengen | Værløse | Green Bay Packers
2.715 indlæg | 35 emner | 11385 pick point
Hey!

Hvem tror i kommer på Madden coveret i Madden12?

Grunden til at jeg har Rodgers stående nogle gange, er fordi man næsten kan forvente at han kommer til at være der. spørgsmålet er bare med hvem eller alene..

Grunden til jeg ikke har polamalu med er fordi han spillede sløjt til sidst i sæsonen, og at han også var på 2010 coveret

9. februar 2011 16:18 | simon62 | København NV | Green Bay Packers
172 indlæg | 19 emner | 0 pick point
Håber dælme ikke det bliver nogen fra packers!!

9. februar 2011 17:51 | Burkarl | Varde | New York Jets
41 indlæg | 12 emner | 23160 pick point
Michael Vick

9. februar 2011 18:05 | Christopher | Vadum | New Orleans Saints
63 indlæg | 4 emner | 20840 pick point
Tror det står mellem Brady eller Rodgers 

9. februar 2011 20:08 | Palmedrengen | Værløse | Green Bay Packers
Når jo! havde helt glemt Brady og Vick, men hvis det blir en QB, så tror jeg stadig at en superbowl MVP er højere rangeret end de 2. Men ja Vick og Brady er også nogle gode emner

9. februar 2011 20:13 | conrad | Odense V | Chicago Bears
117 indlæg | 12 emner | 0 pick point
Brian Urlacher? Når man bliver CPOY og har haft sådan et år som ham skal og fortjener han at komme på coveret! Selv går jeg ikke særlig meget op i prisen da den også kan koste en forbandelse, så med de briller på skal rodgers på coveret men urlacher er igen en hård hund som ikke har misset en kamp i rigtig mange kampe i stræk.

Go Bears!

9. februar 2011 20:54 | Palmedrengen | Værløse | Green Bay Packers
ved ikke hva det er du snakker om conrad.. Jeg ved ikke om Urlacher blev comeback player of the year i Chicago, for han blev det ihvertfald ikke i nfl

9. februar 2011 22:04 | Mattgylper | Randers C | New England Patriots
128 indlæg | 5 emner | 0 pick point
Brian Urlacher? Når man bliver CPOY og har haft sådan et år som ham skal og fortjener han at komme på coveret! Selv går jeg ikke særlig meget op i prisen da den også kan koste en forbandelse, så med de briller på skal rodgers på coveret men urlacher er igen en hård hund som ikke har misset en kamp i rigtig mange kampe i stræk.

Sry Conrad.
Men ved du overhovedet selv, hvad det er du skriver? Jeg tror du er den eneste på hele dette fora, som tror Urlacher blev Comeback Player of the Year.
Resten af os ved nemlig godt, at det var Michael Vick - som jeg i øvrigt også tror bliver Coverboy -

9. februar 2011 22:10 | Palmedrengen | Værløse | Green Bay Packers
 Man kan jo sige at Vick allerede har været på coveret, så måske vil de ik snuppe ham igen

9. februar 2011 22:18 | conrad | Odense V | Chicago Bears
117 indlæg | 12 emner | 0 pick point
okay pass. My fallt. Vick blev CPOY. Men derfor er han stadig en af de bedste Lbs i ligaen. I kan ikke agumenterer for hvorfor urlacher og briggs ikke kommer til at styre  nfl igen næste år. urlacher og briggs viste ingen svagheder i år og hvorfor skulle de så lige pludselig være dårlige det giver jo ingen mening.

Du følger ingen debatemner.

Forbundet med facebook

Hvis du allerede har en profil på Firstdown.dk, skal du nu logge ind med dit firstdown.dk brugernavn og password for at vi kan linke dem sammen og du fremover kan logge ind med din facebook konto.

Har du ikke en profil, kan du oprette en her.

Brugernavn

Adgangskode