|
25. januar 2011 20:36 | Joerli | Nakskov | Houston Texans
4 indlæg | 1 emner | 0 pick point
|
|
Hejsa alle NFL fans. Jeg har så småt sat min ind i NFLs regler og har i den anledning også købt Madden 11. Jeg har dog ingen idé om hvordan transfers fungere og jeg sidder og spiller Franchise, så jeg håbede på I kunne hjælpe mig. Hvordan henter man spillere til sit hold? 
|
|
25. januar 2011 20:56 | sandum | Holte | Green Bay Packers
100 indlæg | 6 emner | 0 pick point
|
|
det er meget simpet, du bytter dig til spillere enten via dine egne spillere eller via draft picks
|
|
25. januar 2011 21:02 | Joerli | Nakskov | Houston Texans
|
|
Jeg har godt fundet noget med byttehandel. Men dog er alle mine foreslag blevet afvist, selvom jeg synes mine foreslag var meget fair 
Hvis man gerne vil have en HB, skal man så bytte med ens egen HB eller må han godt have en anden position? 
|
|
25. januar 2011 23:16 | T-rade | Brabrand | Philadelphia Eagles
2.143 indlæg | 79 emner | 6800 pick point
|
|
Man må sagtens bytte en HB for SS, hvis det er det man vil - eller alle andre positioner. Men når du vil trade er der flere faktorer, som du skal overveje; alder, løn, evner, andre spillere på samme plads på det hold, deres behov for den plads du tilbyder...
Det er f.eks. svært at trade sig til Ndamokung Suh, hvis man tilbyder en Quarterback
|
|
25. januar 2011 23:22 | Dunken | København S | Houston Texans
232 indlæg | 4 emner | 24660 pick point
|
|
Du kan bytte alle typer spillere for alle andre typer spillere.
Grundlæggende skaffer du nye spillere:
- Draften: I off-season, altså mellem to sæsoner. Det er her de nye spillere kommer ind i NFL og du har som udgangspunkt 7 valg. (med mindre du har handlet dig til flere eller færre, eller trader op eller ned i selve draften.) - Free agency: Både i off-season og under sæsonen. Efter at have forhandlet kontrakter på plads i off-season vil der være nogle spillere fra alle hold der ikke får fornyet deres kontrakt. De kommer på Free Agency. Mange af de bedste vil blive nappet af et andet hold i løbet af off-season (altså med det samme) mens resten bliver i Free Agency, også i løbet af sæsonen, så man kan altid samle nogle folk op, typisk som reserver for dit hold eller fordi du har fået en spiller skadet. - Trade: I løbet af off-season og under sæsonen frem til uge 6. Du kan gøre det på to måder: Du kan enten foreslå en handel med en anden klub - enten spiller A for spiller B, eller spiller A for draft pick, eller draft pick for spiller B. Så vil det andet hold vurdere om det er noget den har lyst til, og du har sikkert ret i at det ofte bliver afslået selvom du synes det er et rimeligt bytte. Du kan også alternativt lave en Trade Block, hvor du giver alle mulighed for at byde på en spiller. Du sætter ham på trade-blocken men skal samtidig vurdere Hvad, hvem og hvor meget du vil have for ham. Så vil der komme mellem 0 og 3 forslag fra de andre hold. F.eks. Din spiller (en Wide Reciever på 84 overall) vil du gerne have en Tight end på minimum 80 overall for. Så må vi jo se om andre hold er interesserede. Du kan også trade ham for draft picks - her skal du igen vælge hvad du vil have for ham. (f.eks. et 3. runde valg.)
Håber du kan bruge det til noget.
|
|
7. februar 2011 15:17 | Joerli | Nakskov | Houston Texans
|
|
Tak for de gode svar.. Regner med at prøve igen i aften, når jeg kommer hjem :)
|
|
Du følger ingen debatemner.
|