The "Not to" Draft
Forum »  Draft & Free Agency
Hvad mener du om dette emne

22. februar 2012 12:00 | Christoffer Jespersen | Århus N | Minnesota Vikings
59 indlæg | 15 emner | 0 pick point
Der er flere spillere (som altid) i dette års draft som kan hejse røde flag når man ser på hvordan de spiller eller agerer udenfor banen såsom, Janoris Jenkins som har haft problemer med loven, Alshon Jeffrey som ifølge rygter har haft problemer med hans vægt eller måske er du en af dem som synes at Robert Griffin III ikke har hvad der skal til for at blive en god NFL qb. 

Hvilke spillere ser i som overhyped eller potentielle busts som i håber jeres hold ikke vælger i draften?
Måske har i set en mock draft på nettet som i sad og rystede på hovedet af efterfølgende.

Kom gerne med et par stykker og argumentér. Det giver bedre grundlag for lidt diskussion ;)

22. februar 2012 15:58 | magnusjosias | København N | Jacksonville Jaguars
125 indlæg | 12 emner | 0 pick point
 Mange mock drafts, har Jaguars til at drafte Quinon Coples, og han hejser nogle røde flag for mig!

Jaguars mangler bestemt en pass rusher, en mand som kan levere + 10 sacks per sæson, men jeg synes ikke, at valget skal falde på Coples.

Coples virker til tider en smule doven og fra hvad jeg har set, virker det ikke til at han går til den helt indtil fløjten lyder. En anden ting, som taler imod ham, er hans manglende effektivitet i denne sæson. I hans "store" sæson, spillede han DT og ikke DE som han vil komme til at spille, hvis han kommer til Jags. 

Han har fænomenal fysik, men i NFL er dette ikke nok, han skal også have god teknik og ikke mindst spille hjertet ud, på alle spil.

Disse ting, sammen med den smule skepsis, man som jags fan må have før man drafter en DE SÅ højt i draften, efter det store bust, Derrick Harvey, gør at jeg ville overveje om Coples er den rette mand, en gang til.

Jeg ser langt hellere Jags trade ned (hvis dette er muligt) og snuppe Melvin Ingram, som for mig virker som en "high motor" guy, vild atlet og self. en mand som arbejder hårdt. 

22. februar 2012 21:43 | T-rade | Brabrand | Philadelphia Eagles
2.143 indlæg | 79 emner | 6800 pick point
 Selv som UNC fan må jeg sige, at Coples helt afgjort ikke har gjort sig fortjent til at blive betragtet som et top 10 eller top 15 pick i denne sæson - desværre!

Jeg har set et par steder, hvor folk har sendt en OL til eagles i første eller anden runde, hvilket gør jeg har svært ved at tage den seriøst. Eagles OL var blandt de bedste sidste år, og kan de holde Evan Mathis, så mangler de kun dybde på linjen - det kan vi sagtens få i senere runder. Istedet burde de tre første picks gå på LB, CB, WR, DT eller LB igen imo

Du følger ingen debatemner.

Forbundet med facebook

Hvis du allerede har en profil på Firstdown.dk, skal du nu logge ind med dit firstdown.dk brugernavn og password for at vi kan linke dem sammen og du fremover kan logge ind med din facebook konto.

Har du ikke en profil, kan du oprette en her.

Brugernavn

Adgangskode