|
22. februar 2012 15:58 | magnusjosias | København N | Jacksonville Jaguars
125 indlæg | 12 emner | 0 pick point
|
|
Mange mock drafts, har Jaguars til at drafte Quinon Coples, og han hejser nogle røde flag for mig!
Jaguars mangler bestemt en pass rusher, en mand som kan levere + 10 sacks per sæson, men jeg synes ikke, at valget skal falde på Coples.
Coples virker til tider en smule doven og fra hvad jeg har set, virker det ikke til at han går til den helt indtil fløjten lyder. En anden ting, som taler imod ham, er hans manglende effektivitet i denne sæson. I hans "store" sæson, spillede han DT og ikke DE som han vil komme til at spille, hvis han kommer til Jags.
Han har fænomenal fysik, men i NFL er dette ikke nok, han skal også have god teknik og ikke mindst spille hjertet ud, på alle spil.
Disse ting, sammen med den smule skepsis, man som jags fan må have før man drafter en DE SÅ højt i draften, efter det store bust, Derrick Harvey, gør at jeg ville overveje om Coples er den rette mand, en gang til.
Jeg ser langt hellere Jags trade ned (hvis dette er muligt) og snuppe Melvin Ingram, som for mig virker som en "high motor" guy, vild atlet og self. en mand som arbejder hårdt.
|