Vælger Colts Andrew Luck eller Robert Griffin lll ?
Forum »  Draft & Free Agency
Hvad mener du om dette emne
 | 21 har deltaget i denne afstemning
Luck eller Griffin lll?

16. februar 2012 13:27 | bobberz | Silkeborg | Atlanta Falcons
1 indlæg | 1 emner | 3960 pick point
Alle regner med at Colts vælger Andrew Luck i draften, men læste på nfl draft.com at de muligvis ville vælge Robert Griffin lll istedet pga han var en mere komplet quarterback.. hva mener i?

16. februar 2012 17:01 | Rasmus Brady | Broby | New England Patriots
182 indlæg | 2 emner | 25450 pick point
Det var dog utroligt... Vi har haft denne diskussion et par gange nu..

Nej, de vælger ikke RG3.
Hvorfor? For det første er Luck den mest komplette og pro-klar QB (!!!) til at komme ind i ligaen siden Peyton Manning. For det andet spillede RF3 i et spread-offense, hvor han kunne få lov til at bevæge sig nærmest frit.. Luck er den "klassiske" QB - han kan kaste dybt, præcist og så er hans football-IQ enorm!
For det tredje, så mener jeg også, at (ligesom i 1998) Luck (Manning) er det sikre valg, mens RG3 (Leaf) er et risk-reward valg.
Jeg vil intet tage fra RG3 - overhovedet - jeg tror bare ikke, at hans spillestil i college kan gøre det.. Alting går bare hurtigere i NFL end i college.
Men jeg glæder mig da til at se ham spille :D Og forhåbentligt tager jeg fejl, så vi kan se Cleveland Browns vinde nogle flere kampe ;)

17. februar 2012 13:54 | Lars Aanæs | København Ø | New Orleans Saints
1.947 indlæg | 340 emner | 25100 pick point
Tjek gerne lige vores forum igennem om der allerede er det emne du ønsker at oprette :-)

Her:  http://www.firstdown.dk/debat/forum/16/draft-freeagents/3248/andrew-luck-vs-robert-griffen-iii.aspx 

18. februar 2012 20:57 | LasStyle | Bjerringbro | Pittsburgh Steelers
332 indlæg | 45 emner | 25810 pick point
Off-Topic:
Dette lægger igen op til at der bør være en "søge-funktion" her på siden, om ikke andet så for forummet.. 

On-Topic:
De vælger Luck, punktum, ellers æder jeg min gamle hat. :)

18. februar 2012 21:57 | Aksel Berg | Tórshavn | New York Giants
562 indlæg | 19 emner | 0 pick point
 ja, Colts er alt for "kedelige" til at satse på RG3

19. februar 2012 01:08 | Mikkel Kjeldsen | Århus C | Indianapolis Colts
910 indlæg | 70 emner | 26210 pick point
Hvorfor skulle man tage Robert Griffin? Fordi han kan løbe? Peyton Manning løber ikke meget andet end rundt i sin tvivlsomt beskyttede lomme, og det gik sgu da ret godt, ikke? Men dog er Luck lige så hurtig som Tebow, og det skulle vidst være rigeligt for en QB i dagens NFL.

Luck er et, i forhold til mange og det inklusive Griffin, overlegent prospect. Hans fodarbejde, release og football-IQ er fantastisk. Tænk sig at kalde Luck for kedelig og mekanisk? Det er 'nitpicking' der vil noget, og kritik der opstår bare for at skabe kritik uden at have egentlige kritikpunkter.

19. februar 2012 02:22 | Aksel Berg | Tórshavn | New York Giants
562 indlæg | 19 emner | 0 pick point
 Min udtalelse var mere grundlagt på at RG3, er det mere spændende prospect, det vil enhver som har set Baylor i år være enig i.

Luck er fantastisk uden tvivl, grunden til jeg siger de er kedelige, er at Colts er et meget mere conventienal pass offense som Luck passer ind i (jeg er stor fan af godt kaste angreb)
Colts er ikke holdet som drafter RG3, og så skifter til et slags spread offense men en scramblende QB.

19. februar 2012 12:54 | Mikkel Kjeldsen | Århus C | Indianapolis Colts
910 indlæg | 70 emner | 26210 pick point
Jeg synes det har været mindst lige så spændende at følge Luck og Stanford, men det er jo bare mig ;-)

Du følger ingen debatemner.

Forbundet med facebook

Hvis du allerede har en profil på Firstdown.dk, skal du nu logge ind med dit firstdown.dk brugernavn og password for at vi kan linke dem sammen og du fremover kan logge ind med din facebook konto.

Har du ikke en profil, kan du oprette en her.

Brugernavn

Adgangskode