| 21 har deltaget i denne afstemning
Luck eller Griffin lll?
|
16. februar 2012 13:27 | bobberz | Silkeborg | Atlanta Falcons
1 indlæg | 1 emner | 3960 pick point
|
|
Alle regner med at Colts vælger Andrew Luck i draften, men læste på nfl draft.com at de muligvis ville vælge Robert Griffin lll istedet pga han var en mere komplet quarterback.. hva mener i?
|
|
16. februar 2012 17:01 | Rasmus Brady | Broby | New England Patriots
182 indlæg | 2 emner | 25450 pick point
|
|
Det var dog utroligt... Vi har haft denne diskussion et par gange nu..
Nej, de vælger ikke RG3. Hvorfor? For det første er Luck den mest komplette og pro-klar QB (!!!) til at komme ind i ligaen siden Peyton Manning. For det andet spillede RF3 i et spread-offense, hvor han kunne få lov til at bevæge sig nærmest frit.. Luck er den "klassiske" QB - han kan kaste dybt, præcist og så er hans football-IQ enorm! For det tredje, så mener jeg også, at (ligesom i 1998) Luck (Manning) er det sikre valg, mens RG3 (Leaf) er et risk-reward valg. Jeg vil intet tage fra RG3 - overhovedet - jeg tror bare ikke, at hans spillestil i college kan gøre det.. Alting går bare hurtigere i NFL end i college. Men jeg glæder mig da til at se ham spille :D Og forhåbentligt tager jeg fejl, så vi kan se Cleveland Browns vinde nogle flere kampe ;)
|
|
17. februar 2012 13:54 | Lars Aanæs | København Ø | New Orleans Saints
1.947 indlæg | 340 emner | 25100 pick point
|
|
|
|
18. februar 2012 20:57 | LasStyle | Bjerringbro | Pittsburgh Steelers
332 indlæg | 45 emner | 25810 pick point
|
|
Off-Topic: Dette lægger igen op til at der bør være en "søge-funktion" her på siden, om ikke andet så for forummet..
On-Topic: De vælger Luck, punktum, ellers æder jeg min gamle hat. :)
|
|
18. februar 2012 21:57 | Aksel Berg | Tórshavn | New York Giants
562 indlæg | 19 emner | 0 pick point
|
|
ja, Colts er alt for "kedelige" til at satse på RG3
|
|
19. februar 2012 01:08 | Mikkel Kjeldsen | Århus C | Indianapolis Colts
910 indlæg | 70 emner | 26210 pick point
|
|
Hvorfor skulle man tage Robert Griffin? Fordi han kan løbe? Peyton Manning løber ikke meget andet end rundt i sin tvivlsomt beskyttede lomme, og det gik sgu da ret godt, ikke? Men dog er Luck lige så hurtig som Tebow, og det skulle vidst være rigeligt for en QB i dagens NFL.
Luck er et, i forhold til mange og det inklusive Griffin, overlegent prospect. Hans fodarbejde, release og football-IQ er fantastisk. Tænk sig at kalde Luck for kedelig og mekanisk? Det er 'nitpicking' der vil noget, og kritik der opstår bare for at skabe kritik uden at have egentlige kritikpunkter.
|
|
19. februar 2012 02:22 | Aksel Berg | Tórshavn | New York Giants
562 indlæg | 19 emner | 0 pick point
|
|
Min udtalelse var mere grundlagt på at RG3, er det mere spændende prospect, det vil enhver som har set Baylor i år være enig i.
Luck er fantastisk uden tvivl, grunden til jeg siger de er kedelige, er at Colts er et meget mere conventienal pass offense som Luck passer ind i (jeg er stor fan af godt kaste angreb) Colts er ikke holdet som drafter RG3, og så skifter til et slags spread offense men en scramblende QB.
|
|
19. februar 2012 12:54 | Mikkel Kjeldsen | Århus C | Indianapolis Colts
910 indlæg | 70 emner | 26210 pick point
|
|
Jeg synes det har været mindst lige så spændende at følge Luck og Stanford, men det er jo bare mig ;-)
|
|
Du følger ingen debatemner.
|