|
16. januar 2012 23:15 | RasmusL95 | Kastrup | New Orleans Saints
25 indlæg | 9 emner | 0 pick point
|
|
eftersom jeg ikke har taget mig sammen til at se college football iår har jeg overhovedet ikke styr på hvem der kommer til at blive de kommende NFL stjerner.
så giv et bud på hvem saints burde drafte
tak på forhånd
|
|
17. januar 2012 03:42 | Boisestatebroncos | København N | Washington Redskins
318 indlæg | 11 emner | 10880 pick point
|
|
Det er jo svaert allerede nu at svare paa.
Forst de har ingen 1 runde valg. Og saa regner jeg med at de vaelger en del forsvars spiller CB, S og LB
|
|
17. januar 2012 09:13 | Lars Aanæs | København Ø | New Orleans Saints
1.947 indlæg | 340 emner | 25100 pick point
|
|
Tjaa, den bedst ledige DT, DE eller LB.
Kan godt sige vi ikke drafter CB eller S i starten i hvert fald. Måske i 6-7 runde. Vi kan godt nok miste Tracy Porter, men med Jabari Greer, Patrick Robinson og Johnny Patrick er vi godt dækket ind på CB positionen til i hvert fald ikke at drafte det i starten (med mindre en eller anden spiller falder enormt). Samtidig så har vi vores startere for mange år i fremtiden på S pladserne med Roman Harper som fik en fireårig kontrakt i sommers samt Malcolm Jenkins som er et tidligere 1 rundevalg.
|
|
17. januar 2012 10:16 | Christopher | Vadum | New Orleans Saints
63 indlæg | 4 emner | 20840 pick point
|
|
Synes personligt vi skal hente Dont'a Hightower men han er en first rounder og vi trader ikke op to år i træk men han bliver en klasse spiller! Billy Winn kunne være god, han kan spille DT og DE en tror han kunne supplere Sederick Ellis godt VI SKAL OGSÅ DRAFTE EN WR!! Marques Colston har sagt at han ikke vil give saints discount for at blive, han tager den største kontrakt men det bliver ikke saints og der håber jeg på Tommy Streeter som virker meget som Marques Colston type uden jeg har set meget College football
|
|
17. januar 2012 20:16 | Westmanden | Viby J | New York Jets
159 indlæg | 5 emner | 915 pick point
|
|
Trader up for luck, de har indset at Bress ikk holder....
|
|
17. januar 2012 21:16 | Aksel Berg | Tórshavn | New York Giants
562 indlæg | 19 emner | 0 pick point
|
|
Nate Potter, OT fra Boise State, hvis hann falder så langt
|
|
Du følger ingen debatemner.
|