|
26. november 2011 00:18 | Christopher | Vadum | New Orleans Saints
63 indlæg | 4 emner | 20840 pick point
|
|
Jeg er ikke helt inde i College Fooball endnu skal det lige siges men lidt ved jeg da. Ved at der er 2 andre QBs i College som gøre det godt og som nok går højt i draften Matt Barkley og Robert Griffin III. Er de for dårlige til at de ikke kan tænkes at gå som #1 istedet for luck eller er de nogle fine QBs men luck bare så meget bedre i fohold til dem?
|
|
26. november 2011 04:23 | jermely | Middelfart | Oakland Raiders
1.431 indlæg | 51 emner | 10360 pick point
|
|
Er der ikke også Kellen Moore fra Boise State og Lance Jones fra OU?
|
|
26. november 2011 13:21 | Mikkel Kjeldsen | Århus C | Indianapolis Colts
910 indlæg | 70 emner | 26210 pick point
|
|
Der er endnu lang tid til draften og meget kan nå at ændre sig. Andrew Luck har dog nu i to år udmærket sig, og ligner så absolut et 'lock' til 1st overall. Han har ikke så stærk en arm som eksempelvis Oklahomas Landry Jones, men Lucks præcision og beslutninger er tæt på at være sublim.
Det er dog også endnu uvidst hvilke spillere der går i draften. Luck, Barkley, Griffin og Jones kan alle vælge at blive i college, hvis de ønsker det.
Min umiddelbare rangering af potentielle QBs i årets draft ser således ud: Andrew Luck, Stanford Matt Barkley, USC Robert Griffin III, Baylor Landry Jones, Oklahoma Ryan Tannehill, Texas A&M
Det ligner på forhånd en fantastisk gruppe QBs, men som sagt så er det endnu vidst hvem som er tilgængelige i draften. For at snakke om muligt 1st overall pick, så mener jeg at Barkley ville konkurrere med hans holdkammerat Matt Kalil (offensive tackle) om at være 1st overall pick hvis ikke Luck stod foran.
|
|
26. november 2011 17:58 | Nicolai Pedersen | Tilst | Tennessee Titans
981 indlæg | 25 emner | 0 pick point
|
|
Mikkel, er sådan set helt enig med dig i alt hvad du siger, pånær en enkelt ting eller to ;-)