|
26. november 2011 00:18 | Christopher | Vadum | New Orleans Saints
63 indlæg | 4 emner | 20840 pick point
|
|
Jeg er ikke helt inde i College Fooball endnu skal det lige siges men lidt ved jeg da. Ved at der er 2 andre QBs i College som gøre det godt og som nok går højt i draften Matt Barkley og Robert Griffin III. Er de for dårlige til at de ikke kan tænkes at gå som #1 istedet for luck eller er de nogle fine QBs men luck bare så meget bedre i fohold til dem?
|
|
26. november 2011 04:23 | jermely | Middelfart | Oakland Raiders
1.431 indlæg | 51 emner | 10360 pick point
|
|
Er der ikke også Kellen Moore fra Boise State og Lance Jones fra OU?
|
|
26. november 2011 13:21 | Mikkel Kjeldsen | Århus C | Indianapolis Colts
910 indlæg | 70 emner | 26210 pick point
|
|
Der er endnu lang tid til draften og meget kan nå at ændre sig. Andrew Luck har dog nu i to år udmærket sig, og ligner så absolut et 'lock' til 1st overall. Han har ikke så stærk en arm som eksempelvis Oklahomas Landry Jones, men Lucks præcision og beslutninger er tæt på at være sublim.
Det er dog også endnu uvidst hvilke spillere der går i draften. Luck, Barkley, Griffin og Jones kan alle vælge at blive i college, hvis de ønsker det.
Min umiddelbare rangering af potentielle QBs i årets draft ser således ud: Andrew Luck, Stanford Matt Barkley, USC Robert Griffin III, Baylor Landry Jones, Oklahoma Ryan Tannehill, Texas A&M
Det ligner på forhånd en fantastisk gruppe QBs, men som sagt så er det endnu vidst hvem som er tilgængelige i draften. For at snakke om muligt 1st overall pick, så mener jeg at Barkley ville konkurrere med hans holdkammerat Matt Kalil (offensive tackle) om at være 1st overall pick hvis ikke Luck stod foran.
|
|
26. november 2011 17:58 | Nicolai Pedersen | Tilst | Tennessee Titans
981 indlæg | 25 emner | 0 pick point
|
|
Mikkel, er sådan set helt enig med dig i alt hvad du siger, pånær en enkelt ting eller to ;-)
Jeg mener overhovedet ikke at Tannehill er en top 5 quarterback. Nærmere top 10. Hver gang han møder noget der minder om et godt forsvar, så sejler han. Det så vi så sent som i torsdags hvor han traf dårlige beslutninger, gennemgik ikke sine reads, kastede skæve bolde det meste af aftenen og sådan nogle basale ting. Personligt mener jeg at både Nick Foles, Kirk Cousins og Ryan Lindley, for at nævne nogen få, får en bedre NFL karriere end Tannehill.
Jeg ser intet lys i Tannehill, overhovedet!
|
|
26. november 2011 21:25 | Mikkel Kjeldsen | Århus C | Indianapolis Colts
910 indlæg | 70 emner | 26210 pick point
|
|
Hehe, der kan man bare se hvor forskelligt det kan være ;-)
Jeg ser nogle muligheder og en masse upside/potentiale i Tannehill. Han er meget rå, det er der slet ingen tvivl om, og der har været up and downs i denne sæson. Men selvom han er rå, så synes jeg der er masser af potentiale. Derfor er det også svært at spå om NFL-karriere, for nogen skal tro på Tannehills evner og arbejde med ham.
Nick Foles er sådan set tied med Tannehill hos mig og min liste. Foles lider lidt under, at han spiller på et på mange måder rigtig dårligt hold. Men det betyder så også at han har skulle bære hele holdet, og her har han vist sig som en leder. Han har mange korte kast hos Arizona, så jeg mangler lidt at se konsistent præcision på dybe ruter. Jeg tror han kommer til at hjælpe sig selv ekstremt meget i januar-april op til draften, hvor han kan show case sig selv i diverse workouts. Noget jeg også godt kunne se ske for Tannehill, som har et fremragende skillset som han kan vise frem.
Kirk Cousins har jeg ikke helt så meget fidus til. Han er for mig lidt hvad mange betegner som en game manager. Han vil kunne få succes hos et hold med et stærkt running game og et godt forsvar. Ligesom han har det hos MSU.
Lindley har jeg slet ikke set, så ham vil jeg ikke give mig i kast med. Jeg kan dog se, at hans stats er mildest talt dårlige.
|
|
26. november 2011 22:07 | Nicolai Pedersen | Tilst | Tennessee Titans
981 indlæg | 25 emner | 0 pick point
|
|
Jeg tror jeg ser det i Lindley som du ser i Tannehill :-)
Lindley er en af de QB's hvis stats lider under det hold han spiller for. Jeg tror han er en af de QB's, der kan gå ind og blive en habil starter i NFL, men han mangler stadig meget. Men jeg mener talentet er der, og jeg kunne sagtens se ham som Matt Cassell 2.0.
I modsætning til mange, så har jeg faktisk en stor fidus til Cousins. Men jeg er dog enig i at han skal til et hold med et godt løbeangreb, hvis man vil have det fulde ud af ham.
|
|
27. november 2011 03:58 | Aksel Berg | Tórshavn | New York Giants
562 indlæg | 19 emner | 0 pick point
|
|
kan godt lide at Jermely nævner Kellen Moore.
Hvad er jeres mening om ham? Jeg ved at han har problemer med fysiken og armstyrken. Men han er stadig den mest precise QB i college football, måske endda mere præcis en Andrew Luck.
Men ja, kan han gøre det i NFL, er spørgsmålet. I college har han spillet på et niveau som alvorligt burde få ham drafted i 1. runde, men det tror jeg næppe sker.
|
|
27. november 2011 15:41 | Frederik Palle | Odense C | Pittsburgh Steelers
95 indlæg | 46 emner | 7920 pick point
|
|
Hver gang jeg ser på Kellen Moore så tænker jeg på Pat White. Fantastisk til college indtil han stødte på Ryan Clark. Tvivler utrolig meget på at han har nogen fremtid i NFL. Han er alt for lille, men har måske lidt mere fysisk end hvad White havde.
|
|
27. november 2011 19:54 | Aksel Berg | Tórshavn | New York Giants
562 indlæg | 19 emner | 0 pick point
|
|
Pat White var meget mere en scrambling QB, og Kellen Moore er mere en pocket passer...
|
|
27. november 2011 20:35 | Lars Aanæs | København Ø | New Orleans Saints
1.947 indlæg | 340 emner | 25100 pick point
|
|
Det ændre jo ikke ved hans manglende fysik som det er Frederik sammenligner mellem dem. Hans størelse bliver hans største problem. Regner først med Moore går i 4-5 runde..
|
|
Du følger ingen debatemner.
|