mock YOUR team!
Forum »  Draft & Free Agency
Hvad mener du om dette emne
 12
20. november 2011 14:07 | CowboysWitten | Sønderborg | Dallas Cowboys
796 indlæg | 17 emner | 2345 pick point
nu hvor man er begyndt at få en god idé om hvornår ens hold kommer til at drafte og hvilke needs de har, synes jeg at det var tid til en lille mock. :) dem der ikke rigtig har styr på college talenterne, kan bare skrive hvilke positioner de håber deres hold vil forstærke og i hvilken runde.

Dallas Cowboys:
1) Almeda Ta'amu, NT, Washington, 330 lbs.
Cowboys forstærkede ikke deres D line via draften sidste år, derfor SKAL det gøres denne draft. siden jeg ikke har den store tro på Crick, så håber jeg at Cowboys går efter den sidste 3-4 D line spiller med 1st round potentiale. dette betyder at Ratliff rykker ud på DE hvor en mand på kun 285-290 lbs hører hjemme.

2) Vinny Curry, OLB, Marshall, 252 lbs.
Spencer har ikke forbedret sig så meget som håbet. så derfor tages en OLB her for at forhåbentlig skabe en endnu farligere pass rushing OLB duo.

3) Delano Howell, S, Stanford, 198 lbs.
vi har i øjeblikket en udemærket safety duo. begge har dog kontraktudløb, og kan kun forestille mig at en af dem bliver resigned da de begge søger en flereårig kontrakt og måske lidt flere penge end de kan få hos Cowboys under den cap situation der er næste år. samtidig ville jeg elske hvis vi i løbet af to år kunne have en ung safety duo bestående af Church og Howell!

4) Omar Bolden, CB, Arizona State, 195 lbs.
han har været plaget af to knæskader. dette er dog noget som Jerry og Jason har vist at de ikke bliver skræmt af, både Sean Lee og Bruce Carter har de taget i anden runde og Murray har de taget i tredje. alle tre havde haft skader, både Sean Lee og Murray har vist sig at være chancen værd! Carter har ikke haft en mulighed for at vise det endnu. samtidig er han en Garrett kind of guy med høj arbejdsetik og han er ikke et problem hverken på eller uden for banen.

5) J.R. Sweezy, DE, N.C. State, 293 lbs.
D linen er for gammel. Sweezy bliver draftet i håbet om at han i fremtiden kan blive starter.
- og vigtigere, hans navn er jo røv fedt!!!!

6) BPA, QB.

7) BPA, ILB.

som i kan se, ifølge mig skal denne draft bruges på at gøre defence yngre. vores offence er allerede fyldt med unge spillere, nu er det på tide at holdet også bliver det på den anden side af bolden.

20. november 2011 17:05 | Aksel Berg | Tórshavn | New York Giants
562 indlæg | 19 emner | 0 pick point
 Giants.

1)  Manti Te´o, LB, Notre Dame
2)  Zebrie Sanders, OT, Florida State
3) Doug Martin, RB, Boise State
4) Tyler Shoemaker, WR, Boise State

5) Tight End
6) Linebacker / Kicker
7) Linebacker / Kicker

20. november 2011 21:03 | Nicolai Pedersen | Tilst | Tennessee Titans
981 indlæg | 25 emner | 0 pick point
 God idé CW!

1st - David DeCastro, OG, Stanford
- Alle taler om hvor dårlig Chris Johnson har været i år, men kun få ligger mærke til den ufattelige dårlige interior o-line han løber bag. Hver gang jeg ser Stanford, så er det DeCastro der skaber de store huller i løbe angrebet. 

2nd - Melvin Ingram, DE, South Carolina
- Nok lidt ønske tænkning at Ingram er ledig her, men jeg håber det. Han har fuldstændig stjålet rampelyset fra Devin Taylor modsat sig selv. Titans har haft problemer med at få lagt pres fra deres DE's, det skal Ingram hjælpe på. I et system som Titans' vil han kunne blive virkelig god. 

3rd - Mark Barron, S, Alabama
- Egentlig så syntes jeg Barron er bedre end et tredje runde valg, men der er forskellige ting der spiller ind, der gør jeg tror han er ledig her. Han er ikke guds bedste barn, har døjet med skader og svingende spil, hvilket gør jeg ser ham som et muligt tredje runde valg. Chris Hope er lårt, og Babineaux er kun en midlertidig løsning. Barron ville blive starte fra dag 1.

3rd (comp. pick for Jason Babin) - Derek Wolfe, DT, Cincinnati
- Jeg tror at Babin giver et trejde runde comp. pick. Wolfe var en spiller jeg var høj på for et års tid siden, men så faldt min interesse for ham igen. Men et godt senior år, har gjort ham særdeles interessant igen. Vil gå direkte ind i rotationen med Klug, Jurrell Casey og Shaun Smith.

4th - Kenny Tate, OLB, Maryland
- Jeg var virkelig høj på Tate op til 2011 draften. Det er jeg som sådan stadig, men hans positionsskifte koster på draftday. Han er stadig ved at lære positionen, omend han har spillet udmærket. Sidst Titans draftede en konverteret safety, endte man med en 10-årig starter i Keith Bulluck.

5th - Malik Jackson, DL, Tennessee
- En homestate favorit. Jackson spillede udmærket i fjor, og har fortsat den udvikling i år. Han er ikke nogen stor DT, som han er listet som, da han kun er omkring 270-275lbs. Jeg ser ham få samme rolle som Karl Klug har nu (som har samme størrelse).

5th (comp pick for Stephen Tulloch) - Jerrell Young, DB, South Florida
- Tulloch har gjort det glimrende, så et 5th comp pick er ikke urealistisk. Young er lederen på USF's forsvar, og en god safety, som kan spille alle pladser i et secondary. Han har god størrelse og fart, og læser spillet godt. Jeg ser ham som en ST spiller, der med tiden skal udfylde Vincent Fullers plads som alt-mulig-mand i det secondary.

6th - Chad Diehl, FB, Clemson
- Der findes ikke mange bedre FB's i college, hvis nogen overhovedet. Titans signede kun Ahmard Hall til en 1-årig kontrakt, det er der vel en grund til. Diehl er en fantastisk blocker, men han har ikke de samme evner som runner og receiver ud af backfielden som Hall har. 

7th - Miles Burris, OLB, San Diego State University
- Burris er en af mine helt store favoritter, og en spiller som jeg virkelig tror på. Han har domineret i alle SDSU's kampe, som passrusher og runstopper. Ikke nogen ørn i coverage, men en virkelig god atlet med en god hjerne. Jeg er virkelig stor fan af ham!

7th (comp. pick for Vince Young) - Jacory Harris, QB, Miami
- Vince Young tror jeg kan indbringe et 7th comp pick. Harris er en meget udskældt QB, og det med en god grund. Han er ikke nogen franchise quarterback, men jeg tror sagtens han kan blive en udmærket 3rd string, og pt. har Titans Rusty Smith på den plads, og ham tror jeg godt Harris kan udkonkurrere.

20. november 2011 21:39 | CowboysWitten | Sønderborg | Dallas Cowboys
796 indlæg | 17 emner | 2345 pick point
er meget enig med dig i at Titans SKAL gå efter en mand til deres offensive linje i første eller anden runde. når man giver sin HB så mange penge, så skal man bygge sit offence op om ham og derfor give ham nogen til at åbne huller! du har ret, manden har ikke haft en chance i år.

kan rigtig godt lide Diehl picket. han er en stor FB og bliver fantastisk for CJ at have som lead blocker. før Fiametta blev klar til at spille, var jeg stor tilhænger af at få ham til Cowboys (håber stadig lidt). jeg har store forhåbninger til Chad Diehl! han bliver en af de bedste FB's i NFL, hvis ikke den bedste.

21. november 2011 19:38 | Christopher | Vadum | New Orleans Saints
63 indlæg | 4 emner | 20840 pick point

2 round pick - Travis Lewis, OLB, Oklahoma
- Vores OLBer har bare et alt for lavt niveau

3 round pick - Keenan Robinson, OLB, Texas
- Samme grund som før

4 round pick - Jeremiah Stiles, T, Nebraska
- Synes vores O-line mangler forbedring

5 round pick - Tommy Streeter, WR, Miami
- Kunne blive en god tilføjelse til vores dygtige recieving corps

6 round  pick - Harrison Smith, S, Notre Dame
- Kan blive en dygtige SS med Roman Harper som læremester

7 round pick - Bob Hebert, T/C, LSU
- Kunne godt blive starter efter nogle som back-up

Det var den jeg ønsker til Saints :D

21. november 2011 23:08 | Palmedrengen | Værløse | Green Bay Packers
2.715 indlæg | 35 emner | 11385 pick point
Denne mock er taget ud fra at vi beholder wells, finley og at Collins kommer tilbage fra injury.. og packers vinder SB
Packers trader 2,3,4 runde pick for at rykke op i midten af anden runde.

Jeg har ik sat mig så meget ind i det endnu så spillerne er mest ud fra position. har dog set mig et par spillere og de er at finde på denne liste

1. Billy Winn, DE, Boise state
Har det man skal bruge som 5-tech DE i et 34

2. Bruce Irvin. OLB/DE, West Virginia
Efter at ha set noget video af ham er jeg mere eller mindre forelsket i ham. Hurtig, atletisk med gode moves...

4. (comp for jenkings) Brandon Weeden, QB, Oklahoma state
Med Flynn ude af butikken skal en ny god backup QB bygges op bag Rodgers, og Weeden er ved 4 runde det bedste valg.

5. (Comp for Colledge) Jeff Demps, RB, FLorida Gaters
Hurtigste spiller i draften i jeg ved ikke hvor lang tid.. upcoming Darren Sproles.. mange vil mene han går undrafted, men jeg kan godt li ham.. hurtigste spiller i college inkl. track runners.. tjek det move han laver ved 3:42 her  http://www.youtube.com/watch?v=6MtZuMtBYPc

5.

6. Her ved de sidste picks ved jeg det virkelig ik endnu, men nok noget med noget WR, OL, DL 

7. 

22. november 2011 00:14 | Badeby | Tåstrup | Buffalo Bills
77 indlæg | 2 emner | 25130 pick point

Buffalo Bills

#1 Ronnell Lewis DE/OLB, Oklahoma
Bills sætter sig fast på 4-3 def. og har brug for en pass rusher på RDE. 
Carrington-Dareus-Williams-LEWIS, puha siger jeg bare. :-).

#2 Vontaze Burfict ILB, Arizona State
Bils har brug for hælp mod løbet. Det får de her.

#3 Coryell Judie CB, Texas A&M
McGee er altid skadet, McKelvin og Florence har ikke set for gode ud og har næste år til at vise om de kan spille i Buffalo. Men også svært når modstanderens QB får alt den tid han vil have.(hvilket ændrer sig med LEWIS) :-)

#4 Ricky Wagner OT, Wisconsin
Da Bills O-line var intakt, kom der massere af TD fra Fitzpatrick, og da skaderne kom, var dybden for tynd. Havde egentlig tænkt på Kendall Wright WR her, men BUF kan nok ikke holde sig fri for skader næste år heller, så en spiller til O-line er mit valg.

#4b Scott Wedige C, Northern Illinois
Wood har gjort det fremragende som center, men når han som nu er skadet,er der ingen backup.

#5 T.Y Hilton WR, Florida International
Bills har kun S.Johnson og D.Nelson der er noget værd på WR.

#5b George Bryan TE, North Carolina
Bills har kun Chandler på TE der er noget værd.

#6 og #7 BPA

22. november 2011 00:55 | Skinken | Charlottenlund | St. Louis Rams
728 indlæg | 1 emner | 10365 pick point
1. runde - Justin Blackmon WR

2 - 7. runde - BPA, der er huller overalt på det fucking hold

22. november 2011 21:53 | Trash Talking | Søborg | New York Giants
807 indlæg | 30 emner | 10695 pick point
Jeg gætter på en slut rekord på 6-10 til Chargers, hvilke giver dem et pick mellem 9-14.

1:
Matthew Claiborne:
Hvis Claiborne falder ud af top 10, ville jeg hente ham ind uden tvivl. Ham, og LSU D# har været dominerende i år! Jammer er ved at blive for gammel til, at kunne løbe op med de speedsters som Raiders drafter, derfor rykkes han til strong og så må vi se hvordan det går for ham der. Cason har samtidig vidst i denne sæson, at vælge ham som et 1st round pick var et bust på størrelse med Davis og English, and you know who. Næste års CB corps lyder således:
Claiborne
Hughes
Gilchrist
Wright
Good bye´s:
Jammer(S)
Trade Cason for en con. 3rd rounder. (2013)
Courtney Upshaw:
Chargers passrush denne sæson har været pinligt. Rent statistisk set må de lægge i bunden. Shaun Philips har været ude på det seneste og han tog meget tæt på alle snaps sidste år. Derfor er Upshaw en vigtig spiller, at overveje som et draft pick.
Næste års OLB:
Philips
Upshaw
Barnes
English(why not, hans kontrakt udløber alligevel året efter)
Darryl Gamble(projekt)
Good bye´s:
LaBoy(cut)
Bird(PS)
Brown(cut)
2
Rueben Randle
(i tilfælde af at vi drafter Upshaw, som jeg ser mest sandsynligt)
For 5. sæson i træk har M80 ikke formået at forblive skadesfri. Det for nu sin konsekvens. Han misser ikke alene start pladsen, men også en plads på holdet.(måske til Ravens for en 5-6th) Randle har awesome størrelse og good speed. Derfor kommer ind ved siden af Jackson og danner en frygtindgydende kvartet med Jackson, Brown og Gates.
Receiving corps for næste sæson:
Gates
Jackson
Randle
Brown
Toliver(jeg kan jo ikke undlade ham (; )
Good Bye´s:
Floyd(cut/trade)
Goodman(cut)
Walters(cut)
Brandon Jenkins (i tilfælde af at vi drafter Claiborne)
Egentligt ikke det store at tilføje. Vi skal bare bruge noget hardcore pass rush, og det tror jeg Jenkins er i stand til.

3
Mere pass rush. Any ideas?

4
OT/G Any ideas?

5
BPA

6
BPA

7
BPA

23. november 2011 01:09 | Trash Talking | Søborg | New York Giants
807 indlæg | 30 emner | 10695 pick point
Morris*

12
Du følger ingen debatemner.

Forbundet med facebook

Hvis du allerede har en profil på Firstdown.dk, skal du nu logge ind med dit firstdown.dk brugernavn og password for at vi kan linke dem sammen og du fremover kan logge ind med din facebook konto.

Har du ikke en profil, kan du oprette en her.

Brugernavn

Adgangskode