Trade tråden
Forum »  Draft & Free Agency
Hvad mener du om dette emne
 12
17. oktober 2011 11:31 | CowboysWitten | Sønderborg | Dallas Cowboys
796 indlæg | 17 emner | 2345 pick point
trade deadlinen nærmer sig med hastige skridt, her kan vi skrive rygter og færdige handler:

Rygter:
Peyton Hillis og Browns skulle angiveligt være MEGET uenige om en ny kontrakt. måske så meget, at Browns vælger at få hvad de kan for ham.

Carson Palmer til Raiders. Oakland skulle angiveligt have kontaktet Bengals, tror dog at det er meget usandsynligt at traden går igennem når der er en god FA i Garrard. og samtidig har Bengals en rigtig sstædig ejer der ikke bare lige vil trade Palmer væk.

Bradie James for Rodgers-Cromartie. possitions mæssigt giver det mening, Eagles har store problemer mod løbet fra LB hvilket er James styrke og Cowboys ville nok ikke have det store imod at få en ung talentfuld CB for en veteran hvor der længe er hentet unge fyre til at overtage. men jeg tvivler på at Eagles siger ja uden at få et ekstra draft pick.

Brandon Lloyd. han er rygtet til hold som Patriots og 49'ers. mener at det er fordi at han forlanger flere penge end Broncos vil give ham.

17. oktober 2011 11:56 | Aksel Berg | Tórshavn | New York Giants
562 indlæg | 19 emner | 0 pick point
 Går rygter om at Broncos trader Brandon Lloyd for Jimmy Clausen+ 3 runde pick

17. oktober 2011 18:08 | CowboysWitten | Sønderborg | Dallas Cowboys
det ser ud til at det er Rams som får Lloyd.
- http://profootballtalk.nbcsports.com/2011/10/17/report-brandon-lloyd-on-way-to-st-louis/

18. oktober 2011 00:07 | Aksel Berg | Tórshavn | New York Giants
 Sku fint at få ham for et 5/6 runde valg, men der kommer kontrakten jo i spil. Men tror meget på at de giver ham en ordentlig kontrakt nu hvor de har cuttet Mike Sims-Walker.
Brandon Lloyd burde havt fuld interesse i at spille for Rams, stort upcoming hold

18. oktober 2011 16:35 | Palmedrengen | Værløse | Green Bay Packers
2.715 indlæg | 35 emner | 11385 pick point
Hahahahahahahahaha! raiders smider deres første runde pick til Bengals for Carson Palmer

Dummere end den trade Cardinals lavede for Kevin Kolb

Har sku ondt af Raiders fansene

18. oktober 2011 16:58 | CowboysWitten | Sønderborg | Dallas Cowboys
og afhængig af hans præstation, så får de også et 2013 1st round pick. det fandme dumt raiders! tre år uden et første runde valg? wow..

- http://profootballtalk.nbcsports.com/2011/10/18/report-carson-palmer-is-a-raider/

18. oktober 2011 17:04 | CowboysWitten | Sønderborg | Dallas Cowboys
Bengals har alle muligheder for at blive et tophold i løbet af nogen år nu.. de har fundet deres QB og stjerne WR i dette års draft og har et ekstra 1st round næste år, og måske også året efter det.. er du gal der må være folk der fester på gaderne i cincinnati lige nu! sikke en trade.

18. oktober 2011 17:04 | Palmedrengen | Værløse | Green Bay Packers
fandme syndt for fansene at selve Raiders them selves behandler dem på den måde..

Carson Palmer? really

hvis jeg var Bengals havde jeg sagt ja til et andet runde pick, nok også et tredje faktisk

18. oktober 2011 17:08 | Palmedrengen | Værløse | Green Bay Packers
 Ja Bengals slikker sig om munden.. Et D der spiller fantastisk.. Ligaens bedste Rookie WR. En rookie QB der klare sig godt.. Skulle ik undre mig hvis de snupper Trent Richardson eller lignende + en god tackle i draften også går der et par år, også er de et playoff hold for many years to come

18. oktober 2011 17:12 | Aksel Berg | Tórshavn | New York Giants
 nej nej nej, det kan du ikke mene, hvor dum har man lov til at være??

Jeg forventede et 3 runde pick for Palmer, men hvordan i alverdan fik de et første runde valg? endda et 1 / 2 runde valg næste år??
Jeg tager min ord om at Kevin Kolb traden er den dummeste trade i nyere tid igen. Vi har en ny vinder (not even worth a discussion)

12
Du følger ingen debatemner.

Forbundet med facebook

Hvis du allerede har en profil på Firstdown.dk, skal du nu logge ind med dit firstdown.dk brugernavn og password for at vi kan linke dem sammen og du fremover kan logge ind med din facebook konto.

Har du ikke en profil, kan du oprette en her.

Brugernavn

Adgangskode