Terrele Pryor
Forum »  Draft & Free Agency
Hvad mener du om dette emne
 | 13 har deltaget i denne afstemning
Hvad kan Terrele Pryor blive til?
 12
16. juli 2011 03:33 | Aksel Berg | Tórshavn | New York Giants
562 indlæg | 19 emner | 0 pick point
 Hvorden tror i fremtiden hos Terrele Pryor ser ud? 
Kan han blive til noget i NFL? eller ender hann et eller andet sted i CFL.

16. juli 2011 04:32 | Palmedrengen | Værløse | Green Bay Packers
2.715 indlæg | 35 emner | 11385 pick point
Terrele who?

16. juli 2011 15:50 | bangsunei | Roskilde | Chicago Bears
306 indlæg | 10 emner | 0 pick point
 En mobil quaterback der stiller op i suplemental draft, thats all i know.

16. juli 2011 16:11 | iaurdae | Tønder | St. Louis Rams
33 indlæg | 0 emner | 10420 pick point
Pryor har super mange gode egenskaber og har maatte forlade Ohio State foer hans senior saeson pga alle de ting OSU har rendt ind i her i off season..

om Pryor kan blive til noget i NFL er jo altid et hit eller miss, der skal vaere klubber som mener, at de kan bygge noget op over ham, og jeg maa sige, at som passer, har han sine begraensninger, men han er super talentfuld og kan faa folk til, at misse de tacklinger som de laver paa ham..
man ser bare stadig folk som Cam Newton, der kommer i NFL og faar deres chancer, saa alt afhaenger af, om der er et hold derude der er villige til at satse paa en QB, som kan flytte bolden ogsaa med foedderne..

det er altid svaert, om ikke umuligt, at spaa om en NFL karriere, for hvis f.eks. Rams QB Trent Green ikke var blevet skadet i 99, var Kurt Warner hoejst sandsynligvis heller ikke blevet til det store..

16. juli 2011 17:06 | jermely | Middelfart | Oakland Raiders
1.431 indlæg | 51 emner | 10360 pick point
Han er en spændende, talentfuld spiller. Så jeg vil ikke have noget imod at Raiders smider et supplemental pick efter ham og lader ham være #3 QB mens Hue Jackson former ham..

Mener dog et 3. rundevalg er lige højt nok, mens et 5. måske er for lavt til at få ham. I næste års draft har vi ikke et 4.. :/

16. juli 2011 17:23 | Aksel Berg | Tórshavn | New York Giants
hold som fx. Cardinals, Seahawks og Raiders kunne godt prøve at satse på at få ham. Ikke som direkte startende QB, men til at konkurere for pladsen.

Også et hold sum fx. Colts kunne være interreserede. Peyton Manning bliver ikke yngre

16. juli 2011 19:08 | T-rade | Brabrand | Philadelphia Eagles
2.143 indlæg | 79 emner | 6800 pick point
 Så vidt jeg har forstået, så har Pryor kørt et meget simpelt angreb hos OSU, og haft problemer med alt det der kræves af en QB uden for banen, dvs. gametape, playbooklæsning og generel forståelse af angrebet, hvis ikke det ændrer sig, så vil han aldrig blive mere end 2nd stringer eller CFL'er, men det virker som om, at det talentet er der. Men på mig lyder det lidt som om han er endnu en JaMarcus Russell

16. juli 2011 20:04 | Aksel Berg | Tórshavn | New York Giants
jeg har set hans gametape. Den er faktisk ret imponerende, men hans karriere kommer til at afhænge af hans work ethic. Hvis han lægger det rette stykke arbejde i, så kan jeg sagtens se ham som en startende QB.

16. juli 2011 23:52 | jermely | Middelfart | Oakland Raiders
1.431 indlæg | 51 emner | 10360 pick point
Sådan tænker jeg også T.. Men er også kun interesseret hvis det er et fjerde (eller under) rundevalg.. Så er det jo ikke så stort et setback at tage en flyer på ham. Hvis han ikke duer til noget, så har man kun mistet et lavt draftpick..

17. juli 2011 15:35 | Westmanden | Viby J | New York Jets
159 indlæg | 5 emner | 915 pick point
 hurtigt spørgsmål: Når man picker i supplemental draft bruger man så et runde valg fra næste års draft??

12
Du følger ingen debatemner.

Forbundet med facebook

Hvis du allerede har en profil på Firstdown.dk, skal du nu logge ind med dit firstdown.dk brugernavn og password for at vi kan linke dem sammen og du fremover kan logge ind med din facebook konto.

Har du ikke en profil, kan du oprette en her.

Brugernavn

Adgangskode