|
22. juni 2011 22:52 | lutheramex | København V | Baltimore Ravens
95 indlæg | 11 emner | 0 pick point
|
|
hva så gutter,
Hvor lander Asomugha?
Det er et stort navn jo :) måske den bedste CB i ligaen.
|
|
22. juni 2011 23:05 | T-rade | Brabrand | Philadelphia Eagles
2.143 indlæg | 79 emner | 6800 pick point
|
|
Jeg har ikke styr på særlig mange holds caprooms, men mine bud umiddelbart vil være: Falcons, Ravens, Packers, Eagles, Raiders
|
|
22. juni 2011 23:23 | CowboysWitten | Sønderborg | Dallas Cowboys
796 indlæg | 17 emner | 2345 pick point
|
|
tror han ender hos eagles, desværre...
|
|
22. juni 2011 23:30 | Mikkel Kjeldsen | Århus C | Indianapolis Colts
910 indlæg | 70 emner | 26210 pick point
|
|
Cowboys er lige nu min favorit til at lande Asomugha. Eagles er den umiddelbare outsider.
Terrence Newman fylder 33 i år og han står til at tjene 8 millioner dollars den kommende sæson. Hvis det er muligt bør Jerry Jones og Cowboys komme ud af den aftale, så er der både plads og formentlig også penge til at signe Asomugha. Cowboys forbedrede desuden ikke deres secondary via draften. Det er dog betinget af, at man får frigivet noget løn - hvilket altså mere specifikt vil være Newman.
Ravens fik deres mand i Jimmy Smith og bør forlænge med enten Josh Wilson eller Chris Carr. Lardarius Webb er iøjeblikket cirka eneste CB på kontrakt. Så der skal skrives nye kontrakter med et par cornerbacks og desuden også med Marshall Yanda. Jeg tror ikke på, at de går ud og smider en helvedes masse penge på Asomugha.
Falcons står og skal binde utroligt mange penge i deres offensive linie, hvor Justin Blalock, Harvey Dahl og Tyson Clabo alle har kontraktudløb. Desuden har Brent Grimes og Stephen Nicolas kontraktudløb, og deres tre bedste DEs har kun kontrakt for ét år mere, så der står Falcons også for at skulle bruge penge snarest. Desuden fik Dunta Robinson en mega kontrakt, så rent økonomisk tror jeg ikke på Falcons.
Steelers mangler i allerhøjeste grad en cornerback. Men de har ikke tradition for at sprænge banken, og alene det får mig til ikke at tro på Steelers. Steelers står desuden og skal have løst nogle problemer på deres offensive linie, så det kommer til at tage noget økonomi. Det ville ellers give utroligt meget mening for Steelers at signe Asomugha i kraft af deres mega need på CB.
|
|
23. juni 2011 00:05 | Palmedrengen | Værløse | Green Bay Packers
2.715 indlæg | 35 emner | 11385 pick point
|
|
t-rade, chancen for det blir packers er ca. = 0,05% :b
|
|
23. juni 2011 01:05 | T-rade | Brabrand | Philadelphia Eagles
2.143 indlæg | 79 emner | 6800 pick point
|
|
Jeg vil gerne indrømme, at mine bud slet ikke var så kvalificerede eller velovervejede som Mikkels. Men har nu hørt at Cowboys ikke rigtig har så mange penge ledige til FA's, så ved ikke med dem.. Tror også nærmere Eagles vil gå efter Joseph, hvis de kan
|
|
23. juni 2011 01:19 | CowboysWitten | Sønderborg | Dallas Cowboys
796 indlæg | 17 emner | 2345 pick point
|
|
hvis Cowboys releaser Newman og Barber så har de råd, men vi har dog både huller på FS og D linen og det lyder til at vi er ret tilfredse med cores CB corps... men det kunne dog være at man prøver at få Asomugha for at holde ham fra eagles, vi har i hvertfald en fordel ved at have tidligere Raiders DC Rob Ryan.
|
|
23. juni 2011 09:59 | Palmedrengen | Værløse | Green Bay Packers
2.715 indlæg | 35 emner | 11385 pick point
|
|
Packers har ingen penge. vi skal forlænge med nogle ret store spillere de kommende 2 år. Cullen Jenkins (iår) Finley, nelson, vores fantastiske guard Sutton som nok skal ha en ret tor kontrakt. Jennings efter 12' sæsonen..
|
|
23. juni 2011 11:37 | Mikkel Kjeldsen | Århus C | Indianapolis Colts
910 indlæg | 70 emner | 26210 pick point
|
|
Cowboys skal uden tvivl have løst noget løn fra andre spillere før de kan signe Asomugha. Newman, Barber... måske Roy Williams? Dog så har Williams, så vidt jeg ved, ret meget garanteret løn, så det kan selvfølgelig besværliggøre at løse Williams fra sin kontrakt. Hvis man havde Asomugha kunne man måske også se lidt bort fra det store need på safety - lidt i hvert fald.
Texans er i en situation hvor de skal have hentet et eller andet til deres secondary, og det er på begge safety-pladser og cornerback. Så Texans kan vel heller ikke afskrives.
49ers skal vel heller ikke afskrives? Dog tror jeg Asomugha gerne vil til et hold med bedre vinderchancer. Men 49ers bringer i hvert fald ikke Nate Clements tilbage på hans nuværende kontrakt, og så har de et hul på corner.
|
|
23. juni 2011 17:47 | Dunken | København S | Houston Texans
232 indlæg | 4 emner | 24660 pick point
|
|
Nemlig Mikkel! Texans er bestemt også et bud! Jeg ved ikke om McNair for en gangs skyld kunne finde på at sprænge banken og gå amok, men det kunne virkelig være godt! Men vi mangler stadig en SS at least, selv hvis Aso falder i vores arme. Men alternativet (et billigere) kunne nok være at Texans samlede noget af det "affald" op, der måske kommer ud af en Asomugha kontrakt. F.eks. Terrence Newman eller Nate Clemens hvis Aso ryger til Dallas eller 49'ers.
Jeg ser i øvrigt også Bucs og Lions som reelle muligheder for Aso. Begge unge hold på vej op! Bucs afhænger dog lidt af hvad der sker med Aqib.
Edit: Jeg tror faktisk Asomugha godt kunne være tiltrukket af Texans. Man skal aldrig sige aldrig, og bestemt ikke hvad angår Texans og AFC south. Men jeg mener virkelig at vi nærmest er en CB fra at være favoritter til i hvert fald en 2. plads med markant positiv score (jeg tør ikke sige divisionsfavorit så længe nr. 18 sidder i Indianapolis), og dermed en wildcard-plads. Og med et Titans-hold under genopbygning, og et Jaguars-hold med MANGE huller og en mulig rookie QB, så er det i år!!!!!
|
|
Du følger ingen debatemner.
|