Leonard Hankerson VS Torrey Smith
Forum »  Draft & Free Agency
Hvad mener du om dette emne

7. maj 2011 10:12 | Shuker | København S | Baltimore Ravens
702 indlæg | 12 emner | 0 pick point

Ravens tog Torrey Smith men Hankerson stadig var ledig, jeg kan personlig bedre lide Hankerson og var lidt pissed over at de ikke tog ham men synes ikke at Torrey er en dårlig WR men der er bare noget ved ham som ikke føles rigtig, han har små hænder og har en tendens til at gribe med kroppen nogen gange.

Hvem tror i ville have været den bedste WR for Ravens.

7. maj 2011 12:06 | Palmedrengen | Værløse | Green Bay Packers
2.715 indlæg | 35 emner | 11385 pick point
Godt spørgsmål.. elsker Hankerson da jeg er tilhænger af the U..
elsker hans size/speed combo og tror måske han kan blive en big time NFL spiller..
Torrey Smith har også et kæmpe potentiale. synes han minder om Roddy White, ud over at de også har samme hår. tror de begge 2 kan blive rigtig gode spillere.

et eller andet sted ved jeg ik om jeg hellere ville ha haft Hankerson en Randall Cobb men jeg er true to TT, og som packers fans siger: "even if Ted thompson took a waterboy in the first round. I would have faith in the pick"

7. maj 2011 13:29 | Mikkel Kjeldsen | Århus C | Indianapolis Colts
910 indlæg | 70 emner | 26210 pick point
Selvom deres 40 yard combine time var meget ens (så vidt jeg husker - var de ikke?) så er Torrey Smith vel en udpræget speedster og kan give Ravens en meget tiltrængt dyb trussel. Han er en "rå" receiver, men et godt prospect for hold der skal bruge en spiller til vertikalt at strække banen. Som Colts-tilhænger kan man måske drage lidt paraller til Pierre Garcon, som kom ud af Mount Union med et fysisk virkelig godt skill set, men manglede både hænder og evnen til at løbe ruter (Garcon blev dog valgt med et compensatory pick i 6. runde).

Jeg er dog stor fan af Hankerson og Redskins har fået sig et (potentielt) mega steal! Han er, efter min mening, mere end possesion receiver-type i forhold til Smith.

7. maj 2011 13:54 | Palmedrengen | Værløse | Green Bay Packers
2.715 indlæg | 35 emner | 11385 pick point
http://www.scardraft.com/ScarDraft.BIG.BOARD.2011.xlsx

Hankersons tid er 0,1 hurtigere end Smith, men man skal ikke tage fejl af at Smith spiller lidt hurtigere IRL end Hankerson gør
Hankerson er på en måde en possetion WR, men samtidig en der er rigtig god after the catch. Store hænder der har potentiale til at blive nogle af de bedste i NFL.
han har samtiddigt også den evne at miste lidt fokus og tabe et par bolde, alla James Jones i Green Bay. det betyder så meget at de ik taber bolde, og er nok det der har gjort at han først blev valgt i tredje..
Et eksempel på hvor vigtigt det er at ikke at tbe forholdsvis nemme bolde, er James Jones i Superbowl ved stillingen 10-21, som vitterligt kunne ha afgjort superbowl  med næsten 2 hele Q's tilbage..Det blev istedet til et Punt, og kort efter stod det 17-21

Du følger ingen debatemner.

Forbundet med facebook

Hvis du allerede har en profil på Firstdown.dk, skal du nu logge ind med dit firstdown.dk brugernavn og password for at vi kan linke dem sammen og du fremover kan logge ind med din facebook konto.

Har du ikke en profil, kan du oprette en her.

Brugernavn

Adgangskode