|
1. maj 2011 22:56 | CowboysWitten | Sønderborg | Dallas Cowboys
796 indlæg | 17 emner | 2345 pick point
|
|
overskriften siger vel det hele, hvem vil du gerne have at det hold du holder med skal hente af undraftet rookies?
spillere jeg gerne vil have Cowboys skal kigge på:
O Line: Zach Hurd,OG. Kris O'Dowd, C. Jake Kirkpatrick, C. - en af disse spillere kunne jeg godt se på holdet,vi draftede en guard, tackle og en der både kan spille guard og center men jeg mener at man skal tage endnu en mere til o linen da vi for det første skal være utrolig heldige hvis alle ender med at være startere og for det andet så selv hvis de gjorde er der endnu en spiller på den aldrende linje der skal erstattes om nogen år.
secondary: DeAndre McDaniel, SS. Joe Lefeged, SS. Jeron Johnson, SS. Deunta Williams, FS. - jeg er lidt bange for at Sensabaugh forlanger lidt for meget lønforhøjese hvis han skal skrive under på en ny kontrakt og det synes jeg ikke at vi skal give ham med en del talent i FA. på free safety tror jeg stadig at Akwasi kan blive en ret god FS i fremtiden men synes dog stadig at man burde overveje Deunta og så kommer det an på hvad scoutsne og Rob Ryan mener om ham.
LB: Adrian Moten, OLB. Mark Herzlich, OLB, ILB. - der er brug for dybde på OLB positionen og også ILB hvis Bruce Carter ikke kan spille pga skader.
D line: Ugo Chinasa, DE. Brandon Bair, DE. Ian Williams, NT. - at vi ikke tog en til D linen højt må betyde at Rob Ryan og Jerry er tilfreds med dem de har som starters, dog mangler man stadig dybde. kunne være spændende at se om Cowboys vil sætte Ratliff ud som DE hvis de mener at Brent kan starte?
|
|
1. maj 2011 23:03 | nickboge | Jelling | Pittsburgh Steelers
28 indlæg | 0 emner | 1765 pick point
|
|
En Daunta Williams, men da også Mark Herzlich. Godt nok har Steelers nok LB's, men kvaliteteterne hos deres backups er alt for gode. Jeg mener, at Herzlich vil kunne gå ind og kæmpe med Worilds om at skulle agere backup for Harrison og Woodley sammen med Bruce Carter. Han ville også kunne gå ind og kæmpe om mod Ivy, Sylvester og Foote at blive 2nd-string MLB. Måske synes nogle at jeg overvurdere Herzlich lidt, men jeg synes hans potientale er stort. Så Mr. Herzlich, du er velkommen i Pittsburgh.
|
|
2. maj 2011 08:16 | nickboge | Jelling | Pittsburgh Steelers
28 indlæg | 0 emner | 1765 pick point
|
|
Mener selvfølgelig at kvaliteterne IKKE er alt for gode
|
|
2. maj 2011 11:22 | Palmedrengen | Værløse | Green Bay Packers
2.715 indlæg | 35 emner | 11385 pick point
|
|
packers er ret loadet på lb, men hvem vil ikke ha herzlich på deres hold..
Ser meget gerne packers hente joe lefeged, og mon ik en superbowl ring kan lokke ham til title town. Derudover vil jeg også super gerne se ian Williams i green'n'gold.
Zach hurd ku også være nice. havde ham til at gå i 4-5 runde :)
ku også være sjovt at se noel devine, selvom vi ik har brug for ham, men hey. alle hold henter jo UDFA fra ca. alle positionerne ;)
Så også gerne endnu en QB der kan kæmpe med Harrell om at blive backup efter flynn
Som packers fan har jeg stor tiltro at TT gør det samme som sidste år, og et par år inden det. Finder en CB der ender med at lave den interception i nfc championsship og det samme med en der laver den agførende CB i wildcart og divisional kampene (Sam shields og Tramon Williams)
|
|
2. maj 2011 14:01 | Trash Talking | Søborg | New York Giants
807 indlæg | 30 emner | 10695 pick point
|
|
TERRENCE TOLIVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! og noel devine
|
|
2. maj 2011 14:04 | jermely | Middelfart | Oakland Raiders
1.431 indlæg | 51 emner | 10360 pick point
|
|
@Palme:
Grreen'n'Gold? Er du farveblind? Det er gul..
|
|
2. maj 2011 14:08 | Trash Talking | Søborg | New York Giants
807 indlæg | 30 emner | 10695 pick point
|
|
Jermely, det var dumt sagt
|
|
2. maj 2011 15:54 | jermely | Middelfart | Oakland Raiders
1.431 indlæg | 51 emner | 10360 pick point
|
|
Why?
|
|
2. maj 2011 16:29 | T-rade | Brabrand | Philadelphia Eagles
2.143 indlæg | 79 emner | 6800 pick point
|
|
Fordi Palme vidst lavede et ordspil, guld = hvad vinderne får. Guld er en metalisk nuance af gul
|
|
2. maj 2011 16:30 | Nicolai Pedersen | Tilst | Tennessee Titans
981 indlæg | 25 emner | 0 pick point
|
|
Gi' mig: Zach Hurd, eftersom Interior ikke blev draftet, og det er et af Titans største needs. Jeg tror ikke Hurd har starter potentiale i år, eller næste år. Men han kan nok godt lave en Eugene Amano. Jeron Johnson, jeg bad virkelig til at vi tog ham i 6. og 7. runde, men man valgte i stedet for Tommie Campbell. Som jeg egentlig bedre, og bedre kan lide. Dog mener jeg Johnson er for god til ikke at forsøge at hente.
Det er egentlig det :)
Måske en WR, så skulle det være Dane Sanzenbacher fra Ohio State. Det er en gåde for mig hvordan han kunne undgå at blive draftet.
|
|
Du følger ingen debatemner.
|