| 22 har deltaget i denne afstemning
Største overraskelse
|
29. april 2011 07:33 | Boisestatebroncos | København N | Washington Redskins
318 indlæg | 11 emner | 10880 pick point
|
|
Hvad var den størst overraskelse, i 1 runde.
Af andre overraskelser, kan nævnes
Akeem Ayers ud af 1 runde, J Locker over Blaine Gabberts 49´ers tog Aldon Smith over QB eller CB Prince Amukamara falder helt til nr 19 Saint giver et 2 runde i år og 1 runde næste år for Mark Ingram
|
|
29. april 2011 08:43 | Mølle | Nibe | New York Giants
105 indlæg | 13 emner | 22190 pick point
|
|
Er overrasket over at Ayers røg ud af 1. runde, til gengæld som Giants fan er jeg tilfreds med at the Prince faldt til pick nr. 19 ;)
|
|
29. april 2011 08:54 | CowboysWitten | Sønderborg | Dallas Cowboys
796 indlæg | 17 emner | 2345 pick point
|
|
at Seahawks tager Carpenter over Carimi forstår jeg ikke...
|
|
29. april 2011 09:01 | CowboysWitten | Sønderborg | Dallas Cowboys
|
|
og at Cowboys ikke trader ned og at de tager Smith er i hvertfald en stor overraskelse for mig! det er et valg jeg ikke forstår..
|
|
29. april 2011 09:57 | I'm in | Herlev | Seattle Seahawks
102 indlæg | 0 emner | 1160 pick point
|
|
Tro mig, CowboysWitten, du er ikke alene..
|
|
29. april 2011 11:39 | Palmedrengen | Værløse | Green Bay Packers
2.715 indlæg | 35 emner | 11385 pick point
|
|
Ja det med Carpenter var godt nok mærkeligt. Packers takker :)
Men nøj en skidt trade Falcons lavede synes jeg..
De ødelægger deres draft næste år, og egentlig også lidt for i år. I denne draft har de nu mistet deres andet og fjerde runde pick + deres første + fjerde runde picks næste år. Noget jeg ærlig talt ikke helt forstår, at de gør..
De har en top WR i forvejen og IMO burde de kunne klare sig ved at vælge Torrey Smith ved 27 eller Hankerson/cobb/Young i anden runde.
|
|
29. april 2011 12:41 | Nicolai Pedersen | Tilst | Tennessee Titans
981 indlæg | 25 emner | 0 pick point
|
|
@CowboysWitten Dallas var rimelig lang tid om deres pick, så jeg tror de har ledt efter en trade partner, men ingen var interesseret. Så gik de IMO med det fornuftige valg, og tog Smith
Carpenter over Carimi? Jeg vidste godt at Carimi var arrogant osv., men jeg var ikke klar over at det var så slemt at man hellere villle have Carpenter.
@Palme Jeg tror Falcons trade skal ses i lyset af, at de går efter Super Bowl i år. Det har nok ødelagt deres draft i år, og til dels næste år, men Julio Jones er en fantastisk receiver, som jeg tror de vil blive glade for i Atlanta. Hvem ved, måske de henter en profil eller to til forsvaret igennem free agency? Sker det, er Falcons IMO tæt på at være et godt Super Bowl bud.
|
|
29. april 2011 13:00 | CowboysWitten | Sønderborg | Dallas Cowboys
|
|
@bløddyret, hvis du så inde i Cowboys warroom da de skulle vælge lignede det at de var igang med et tilbud over telefonen hvorefter det lignede at Jerry sagde nej og derefter valgte at tage Tyron. jeg håber virkelig at Smith imponerer mig næste år! men jeg er sikker på at vi kommer til at fortryde at vi ikke tog Watt når vores defence endnu engang taber sæsonen for os..
- hvis Falcons vinder SB i løbet af de næste par år så vil jeg kalde traden for succesfuld. hele deres hold var godt i forvejen og med de recievers de har nu ser jeg dem og Patriots som NFL's stærkeste hold.
|
|
29. april 2011 13:13 | Prozac | Greve Strand | Pittsburgh Steelers
1 indlæg | 0 emner | 0 pick point
|
|
Jeg er meget overrasket at Bowers ikke blev valgt... Ja jeg er klar over, at hans skade har hæmet ham rigtig meget, men ikke desto mindre burde han være blevet valgt i første runde... Denne knægt er super atlet og et monster af en spiller... Han bliver i så fald valgt meget tidligt i 2. runde... Det er helt sikkert....
Ayers er også en stor overraskelse for mig... Han burde være blevet valgt ca. i midten af 1. runde for det har han helt klart potentialet til. Tidligere på året var han blevet forudset at ryge i top 10, hvilket nok er lidt for højt efter min mening, men top 15 ville ikke have været urealistisk...
Houston fra Georgia er også en stor overraskelse for mig. Knægten har potentiale, men jeg tror, at grunden til at han ikke blev valgt er at han for nyligt (sidste år??) skiftede fra at spille DE til LB... Han er for stor til pladsen, især hvis et hold har tænkt på at bruge ham yderligt. Ja han er hurtig, men stadig for tung til OLB efter min mening... Hvis et hold har tænkt at bruge ham som DE, vil han været et rigtig godt valg...
At Mallett ikke blev valgt, overrasker mig ikke... Han er dette års Jimmy Clausen... Og jeg vil ikke blive overrasket hvis han ryger ud af 2. runde... Han har for mange off-field issues, samt hans uhyggeligt langsome 40-yards tid...
At Locker ryger før Gabbert er klart den største overraskelse for mig... Jeg kan absolut ikke se deres logik i det... Overhovedet.. Men de har nok mere indsigt end jeg ;)
|
|
29. april 2011 14:11 | wirs7 | Årslev | New York Giants
5 indlæg | 1 emner | 0 pick point
|
|
jeg er en lille smule overrasket over at bowers røg ud af første runde men ikke meget hvis man ser det fra ejernes side så har det noget med penge at gøre der er jo ikke nogen der gider at give flere millioner for en spiller der måske spiller en down men som de også sagde i nfl network selvom man måske for 2-3 år rigtig solidt spil ud af ham ville det være pengene værd men patriots har jo også det 33 pick og det er jo næsten lige så godt som et 1 runde valg.
draftens største overraskelse i min menning er atlanta trader for at få julio jones forstår godt hvorfor de gjordet det men stadig væk en kæmpe overraskelse
|
|
Du følger ingen debatemner.
|