Boykot Draften
Forum »  Draft & Free Agency
Hvad mener du om dette emne
 | 10 har deltaget i denne afstemning
Jeg har intet til overs for Von Miller

24. april 2011 19:28 | LasStyle | Bjerringbro | Pittsburgh Steelers
332 indlæg | 45 emner | 25810 pick point
Hey out there..

Er der nogen der har en status på alvoren i at NFLPA opfordrede NCAA Rookies til at boykotte draften? Sidst jeg læste noget støttede Von Miller NFLPA's opfordring. Og jeg gider ikke sidde til kl 02 på torsdag og vente, hvis 50% af 1st round spillerne bliver væk..

Personligt syntes jeg efterhånden NFL bør kommer med et sidste tilbud, og hvis ikke det er godt nok syntes jeg de skal bede "stjernerne" om at finde noget andet og give sig til, for der er massere af materiale til at overtage "stjernernes" pladser.. Replacement V2.. De skulle gøre som damelandsholdet i håndbold herhjemme..

24. april 2011 19:33 | CowboysWitten | Sønderborg | Dallas Cowboys
796 indlæg | 17 emner | 2345 pick point
alt hvad jeg har hørt er at de fleste der er inviteret tager til draften alligevel.. også en plat opfordring ad NFLPA!
jeg synes ikke at NFL skal komme med et bedre tilbud end det de kom med lige før lockouten begyndte.. bare det tilbud var efter min mening til spillernes fordel, utroligt så meget Goodell havde sænket hans krav, mange af ejerne var også utilfredse med at give et så godt tilbud hvilket bare viser at NFLPA er nogen egoistiske grådige fjolser der forventer en alt for god aftale.

24. april 2011 19:34 | Daniel Jepsen | Malling | Arizona Cardinals
357 indlæg | 38 emner | 22730 pick point
 De nye spillere er i et stort dilemma! På den ene side af den dag de bliver draftet den største dag i deres liv forløbigt, og selvfølgelig vil de gerne opleve det! Men på den anden side, hvis de møder op, så vil (nogen af) NFL spillerne synes de er nogle skruebrækkere, og de vil komme på dårlig fod med dem fra start af, det er heller ikke svært. 

Jeg synes personligt at de selvfølgelig skal have lov til at være til stede til draften! Der er nok ikke noget større i deres liv end at blive kaldt på scenen som det 1st overall pick, eller selvom det er det 32th overall, er det stadig kæmpe stort! Det skal de alle have lov til at opleve! 

24. april 2011 20:02 | LasStyle | Bjerringbro | Pittsburgh Steelers
Jeg mener bare det et eller andet sted er usmageligt at man som upcomming spillere, vifter grundt med al sin glory og støtter NFLPA's tåbeligt opfordring.. Ved godt det er et kæmpe dilemma, men jeg tror virkelig også at den her sag har fået mange NFL fans til at se hvor råden NFLPA i virkeligheden er (og herunder de etablerede spillere, og fremtrædende stjerne der går forrest i retsagen, P. Manning fx).. Men det er grotesk at Goodell giver dem så lang snor, det mener jeg virkelig..

Men det er da også lidt specielt at NFL gir og gir og NFLPA alligevel ikke er helt tilfreds.. Det er næsten absurt..

26. april 2011 08:53 | LasStyle | Bjerringbro | Pittsburgh Steelers
 ..men der er ikke nogen der har hørt om, at draften bliver boykottet? 

26. april 2011 09:21 | Lars Aanæs | København Ø | New Orleans Saints
1.947 indlæg | 340 emner | 25100 pick point
Draften bliver ikke boykottet. Måske af nogle enkelte spillere, men ellers ikke.

NFLPA var dagen efter det kom frem at de havde bedt rookierne om at boykotte draften, ude og sige at det havde de ikke bedt dem om. 

Du følger ingen debatemner.

Forbundet med facebook

Hvis du allerede har en profil på Firstdown.dk, skal du nu logge ind med dit firstdown.dk brugernavn og password for at vi kan linke dem sammen og du fremover kan logge ind med din facebook konto.

Har du ikke en profil, kan du oprette en her.

Brugernavn

Adgangskode