Panthers Nr. 1 overall pick
Forum »  Draft & Free Agency
Hvad mener du om dette emne
 12
21. april 2011 02:06 | Marco Lauridsen | Hellerup | Pittsburgh Steelers
11 indlæg | 1 emner | 0 pick point
Hej drenge hvad synes i Panthers skal gøre med deres pick?

Jeg synes personligt at de skal holde sig langt væk fra Cam Newton. De burde give Jimmy Clausen en chance mere, og i stedet forbedre et skidt defense. Marcell Dareus giver dem muligheden for at have en stor DT som vil være dominerende i NFL i mange år frem, og ville kunne komme ind og hjælpe dem med det samme. De kunne selvfølgelig også gå den anden vej, og drafte A.J. Green. Altså give Jimmy Clausen et våben yderligere. Steve Smith og A.J. Green ville være en skræmmende receiver duo, og da de allerede har et par glimrende RB´s så ville det være giftigt.

Hvad mener I? 

21. april 2011 09:23 | Palmedrengen | Værløse | Green Bay Packers
2.715 indlæg | 35 emner | 11385 pick point
prøve at trade ned hvis det er muligt. og derefter snuppe Pat P eller Dareus. 

Synes ikke de skal vælge en QB endnu/i år, ligesom du også selv siger ;)
Sidste år snuppede de Jimmy Clausen med deres første pick som ar i anden runde. det ville være synd allerede at tage chancen for ham væk..de kan ´håbe´ at de blir sidst igen så de kan snuppe Andrew Luck næste år. 

btw, velkommen til forummet :)

21. april 2011 11:36 | Daniel Jepsen | Malling | Arizona Cardinals
357 indlæg | 38 emner | 22730 pick point
 Panthers har ikke råd til at trække en nitte i år 1st overall, det er en ting der er helt sikkert! Derfor tror jeg ikke de tør tage chancen med at drafte en QB 1st overall, jeg tror mere på at de drafter Dareus som efter Suhs, og også McCoys, succes i år, står i en meget bedre position forud for draften, og er et mere sikkert valg end Cam Newton eller Blaine Gabbert. 

Der er ikke nogen der vil trade op til Panthers 1st overall pick, det er det for dyrt til, så Panthers er 'stucked' med Dareus eller måske A.J. Green som der også er blevet forslået! A.J. Green som nyt våben for Jimmy Clausen ville absolut hjælpe ham meget! 

21. april 2011 12:14 | T-rade | Brabrand | Philadelphia Eagles
2.143 indlæg | 79 emner | 6800 pick point
 Draft Green, du gør Steve Smith glad og du gi'r Clausen meget bedre mulighed for at udfolde sig

21. april 2011 14:33 | Marco Lauridsen | Hellerup | Pittsburgh Steelers
 Ja der er sikkert mange der gerne vil have fat i Luck til næste år ;) Spørgsmålet er også om det ikke er en for stor chance at tage Peterson eller Green som nr. 1? Der kommer til at være et enormt pres på dem, og det bliver svært for dem at leve op til. Jeg kan egentlig kun se dem vælge Dareus jo mere jeg tænker over det..

21. april 2011 15:03 | Dunken | København S | Houston Texans
232 indlæg | 4 emner | 24660 pick point
Jeg tror de tager Cam Newton. Jeg ved ikke om det er smart, fordi de draftede Clausen sidste år, og derfor indrømmer at han er et bust efter kun 1 sæson. Jeg tror bare at de gør det alligevel....

21. april 2011 16:16 | Palmedrengen | Værløse | Green Bay Packers
Når man tænker på hvor god Andrew Luck er så er jeg sikker på at der er hold i nfl der hellere vil blive sidst end anden sidst.. For Luck han er awesome

21. april 2011 18:13 | Marco Lauridsen | Hellerup | Pittsburgh Steelers
 Ja han er virkelig god. Det bliver spændende at se om det får nogen betydning for ham i næste sæson at Jim Harbaugh er væk, og Stanford får ny coach.

21. april 2011 19:02 | Aksel Berg | Tórshavn | New York Giants
562 indlæg | 19 emner | 0 pick point
at tage Cam Newton, som mange eksperter mener at man skal, er så aldeles langt ude efter min mening!!

Man har i Clausen en QB som blev sat ind i en forfærdelig position som rookie, det er selvfølgelig meget sværere at komme ind som rookie halvejes gennem sæsonen, end at blive udråbt som starter i Training Camp.
Det er simpelthen så dumt at tage C.Newton 1st overall, fordi at jeg mener at en QB har brug for omkring 2-3 år at vise sit værd. Og Newton er en kæmpe stor risiko at drafte, fordi at hvis man tager en QB i top 5, og han flopper. Så har man sat sit franchise tilbage på omkring 5 år (p.g.a. salary cap).

Og næste år kommer der måske hele QB´s som har top 10 talent (K. Moore, M. Barkley og A. Luck)

Hvis man satser på Clausen et år til, og det går galt, så skal man tage en QB næste år.

21. april 2011 19:47 | Palmedrengen | Værløse | Green Bay Packers
Ja det var synd for clausen at blive sat ind på NFL's dårligste hold.. Giv ham AJ Green så han har noget at arbejde med ;) men tror de vil gøre alt for at få tradet et par picks ned, hvis det er muligt.

12
Du følger ingen debatemner.

Forbundet med facebook

Hvis du allerede har en profil på Firstdown.dk, skal du nu logge ind med dit firstdown.dk brugernavn og password for at vi kan linke dem sammen og du fremover kan logge ind med din facebook konto.

Har du ikke en profil, kan du oprette en her.

Brugernavn

Adgangskode