|
17. april 2011 16:54 | CowboysWitten | Sønderborg | Dallas Cowboys
796 indlæg | 17 emner | 2345 pick point
|
|
Denne tråd er til bekendtgørelse af at man er interesseret i at trade op/ned og til offentlig gørrelse af trades. ALT ANDET HØRER IKKE TIL I DENNE TRÅD! traden er først gyldig når den er blevet offentliggjort.
hvis du har fundet en du kunne tænke dig at prøve at få en aftale i stand med så kontakt ham med en PM (personlig besked) og så kan i prøve at komme frem til en aftale der. man er også velkommen til at skrive til dem der ikke har bekendtgjort at de gerne vil trade og se om man nu ikke kunne få dem lokket til det alligevel. hvis man er GM for mere end ét hold er det IKKE tilladt at trade mellem de hold man har.
her er der en hjemmeside hvor hvis i scroller ned kan se selve det trade value skema som der også bliver arbejdet lidt ud fra i NFL, og ovenover skemaet er der en calculater hvor i kan regne ud hvor fair traiden er. jeg vil råde jer der ikke rigtig kender til værdien af de forskellige picks bruger det så i ikke bliver røvrendt! ellers spørg andre på siden om det er en ok handel. men husk at selvom skemaet siger at jeres picks er mere værd end den andens behøver det ikke at være en dårlig trade da værdien af picket også kommer an på hvor gode spillere der er tilbage ved det pick man trader op til. dette er jo selvfølgelig noget som skemaet ikke tager højde for. http://www.calculatorsoup.com/calculators/games/draft-pick-value.php
jeg lægger lige endnu engang nogen links hvor i kan se hvordan spillerne er ranket så i ved hvornår de cirka bliver taget: www.cbssports.com/#!/nfl/draft/prospectrankings (se på hvad de er ranket som overall, f.eks. hvis en spiller er ranket som 89 overall og du overvejer at tage ham som pick 40 er det et stort reach.) http://www.nfl.com/draft/2011/tracker#dt-tabs:dt-by-grade
DRAFT ORDER: https://spreadsheets.google.com/ccc?key=thltjqWYymKaKnx60Y5qLyQ#gid=0
hvis i har spørgsmål er i velkommen til at stille dem i tråden der hedder: ny GM Mock draft m. trades, eller skrive en PM til mig. 
| | | | | | | | | |
|
|
17. april 2011 16:57 | CowboysWitten | Sønderborg | Dallas Cowboys
796 indlæg | 17 emner | 2345 pick point
|
|
Dallas Cowboys er interesserede i at trade ned. :D
|
|
17. april 2011 17:24 | Daniel Jepsen | Malling | Arizona Cardinals
357 indlæg | 38 emner | 22730 pick point
|
|
Cardinals er villig til at trade ned (for en god, fair pris), omkring midten, måske i bunden af første runde hvis tilbuddet er rigtigt. :)
|
|
17. april 2011 17:49 | Aksel Berg | Tórshavn | New York Giants
562 indlæg | 19 emner | 0 pick point
|
|
Carolina vil gerne trade ned i 1. runde. Helst ned i midten eller i bunden af første runde.
|
|
17. april 2011 18:59 | T-rade | Brabrand | Philadelphia Eagles
2.143 indlæg | 79 emner | 6800 pick point
|
|
Panthers får ingen trades :P
Raiders er interesserede i at trade op til et late 1st Eagles vil gerne trade ud af første runde, eller længere ned - måske op, alt efter hvordan draften sker Giants kan både gå op ned, afhængig af andre holds valg 49'ers kan både gå op og ned, er måske interesseret i at trade med Cards?
|
|
17. april 2011 19:13 | Aksel Berg | Tórshavn | New York Giants
|
|
jeg tvivler på at nogen vil trade med mit 1st overall round pick
men jeg er villig til at trade under value, fordi at panthers har så mange needs og de har intet 2nd round pick
|
|
17. april 2011 19:29 | Daniel Jepsen | Malling | Arizona Cardinals
357 indlæg | 38 emner | 22730 pick point
|
|
T-Rade:
Det er desværre ikke lagt nok ned i første runde, og tvivler på at du er villig til at give både 1. og 2. runde picket for mit 5th overall ;)
|
|
17. april 2011 19:35 | Boisestatebroncos | København N | Washington Redskins
318 indlæg | 11 emner | 10880 pick point
|
|
Ny Jets og W Redskins er begge interesseret i at trade ned. KC Chiefs og Bengals, drafter hvor de er.
tro det bliver svært at trade da nogle af har flere hold op i mod 4.
Held og lykke
|
|
17. april 2011 19:47 | Nicolai Pedersen | Tilst | Tennessee Titans
981 indlæg | 25 emner | 0 pick point
|
|
Nogen hold fra 10 til 20 som er interesseret i at komme op som nummer 8 hvor Titans lige nu ligger? Man kan muligvis få det største receiver talent siden Randy Moss, det bedste corner talent i mange år, en ung Albert Haynesworth (bare uden problemerne), en fantastisk WCO receiver (som er en glimrende blocker!), måske en passrusher er det man leder efter? Eller til de QB trængende hold, en franchise QB måske?
|
|
17. april 2011 19:56 | Aksel Berg | Tórshavn | New York Giants
|
|
jeg og I´m in er blevet enige om en trade
Denver får pick nr 25 og 99 og Seahawks får pick nr 36, 67 og 189
skriv bare det ned CowboysWitten
|
|
Du følger ingen debatemner.