| 21 har deltaget i denne afstemning
Hvad er jeres yndlings sport, bortset fra Football
|
15. april 2011 10:22 | dreas1997 | Charlottenlund | New York Giants
110 indlæg | 37 emner | 0 pick point
|
|
er der nogle herinde der kender en hjemmeside hvor draften bliver sendt eller en kanal
de jeg at se den på nfl.com men skærmen gik helt i sort
p.s er der også nogle der kender en hjemmeside/kanal hvor de viser NBA Playoffs
|
|
15. april 2011 12:16 | Shuker | København S | Baltimore Ravens
702 indlæg | 12 emner | 0 pick point
|
|
NFL.com sender draften men altså bare hvem vælger hvem, men NFL Network sender draften.
Jeg sender dig en PM med hjemmesider hvor du kan se NFL og NBA Playoffs.
|
|
20. april 2011 13:52 | Dunken | København S | Houston Texans
232 indlæg | 4 emner | 24660 pick point
|
|
Hey
Inden jeg går ud og bruger mine penge, kunne jeg godt lige tænke mig en bekræftelse på om Game Pass giver adgang til Draften også, eller om det kun er kampene i næste sæson? Synes det står en lille smule uklart på nfl networks hjemmeside...
|
|
20. april 2011 14:04 | Shuker | København S | Baltimore Ravens
702 indlæg | 12 emner | 0 pick point
|
|
Hvis du køber gamepass så får du adgang til NFL network og de sender draften.
|
|
20. april 2011 14:04 | Nicolai Pedersen | Tilst | Tennessee Titans
981 indlæg | 25 emner | 0 pick point
|
|
Hvis du køber gamepass nu, så får du ikke 2011 kampene. Men 2010 (vidst nok også 2009) kampene.
Havde det sidste år (har det også i år) og der så jeg draften på det, men ellers så plejer NFL.com's draft streaming ikke at fejle noget :)
|
|
20. april 2011 14:09 | Dunken | København S | Houston Texans
232 indlæg | 4 emner | 24660 pick point
|
|
ok men betyder det så at prisen er markant lavere lige nu, fordi man ikke får andet end Draften live, (+ alle deres andre fjollede udsendelser) før at man skal købe et nyt game-pass i efteråret?
Hvis du siger at NFL.com streamer draften live så tror jeg at jeg vil holde mig til det, men jeg håber sgu at det virker, for det synes jeg ikke jeg kunne finde sidste år :D
Anyway, jeg vender det lige med de gutter jeg skal se det med! Tak for det!
|
|
20. april 2011 14:16 | Nicolai Pedersen | Tilst | Tennessee Titans
981 indlæg | 25 emner | 0 pick point
|
|
Hvis du køber gamepass kan du se alle 2010 kampen i HD uden afbrydelser, hovedsagligt derfor jeg købte det :)
ang. draften. Sidste år så jeg 1. runde på NFL's stream (jeg fik først gamepass morgenen efter 1. runde) og så så 2.-7. runde på gamepass, begge dele virkede upåklageligt :)
|
|
20. april 2011 14:21 | Trash Talking | Søborg | New York Giants
807 indlæg | 30 emner | 10695 pick point
|
|
sender espn a ikke draften?
|
|
21. april 2011 21:03 | nickboge | Jelling | Pittsburgh Steelers
28 indlæg | 0 emner | 1765 pick point
|
|
Nu ved jeg ikke om det er det samme, men jeg kunna da se combinen uden gamepass på nfl.com.... så kan man vel også se draften...?
|
|
21. april 2011 21:08 | Lars Aanæs | København Ø | New Orleans Saints
1.947 indlæg | 340 emner | 25100 pick point
|
|
Draften bliver også vidst på GamePass på NFL Network, ja.
Dunken: Til juli/august vil du kunne købe GamePass til selve sæsonen, og der kommer prisen til at stige enormt. Så det er kun NFL Network du vil få nu, samt tidligere sæsoners kampe.
Samtidig kan jeg dog lige bekræfte at jeg igen dækker draften live her på siden, så det også en mulighed. Så kan du spørge om nogle ting direkte til mig der hvis det er, eller bare følge lidt med i hvad der sker, bare på dansk tekst :-)
|
|
Du følger ingen debatemner.
|