2011 Draft - Steals and Busts
Forum »  Draft & Free Agency
Hvad mener du om dette emne
 12
3. april 2011 01:01 | Palmedrengen | Værløse | Green Bay Packers
2.715 indlæg | 35 emner | 11385 pick point
Hey boyz'n'da hood, jeg synes der er ved at være lidt dødt her på FD, så tænkte lige jeg ville lave en ny tråd..

Enkelt er det: Hvem tror i bliver steals og busts i dette års draft.
dvs. spillere der bliver valgt sent som får en stor karriere, og omvendt, spillere der blir draftet tideligt som får en mindre god karriere..

Mine spillere:

Steals:
- Ricardo Lockette, WR. 6'2", 210 lbs, løb en 4.34 til combinen. En fantastisk atlet som skal arbejde lidt på sine hænder. hvis han kan det, kan han blive en rigtig god NFL receiver. Han er projected i 6-7 runde.
- Denarius Moore, WR, 6'0" 195 lbs. Løb 4.43. Gode hænder, og fin hurtighed. En spiller som mange se kun kan ende op som et steal i fremtiden.
- Roy Helu, RB, 6'0", 220 lbs. løb 4.40. hurtig runningback men alligevel en ok tung en af slagsen på 220 lbs. Ok hænder. Løb godt de seneste 2 sæsoner.. er forventet som en 4 runde selection.
- Mario Fannin, RB, 5'10", 230 lbs. følg nu godt med! løb 4,37. Utroligt af en en RB på den vægt. Med de numre kan man kun være en xfactor. pga. sin størrelse er han en god blocker og er også habil som receiver ud ag backfielden, hvlket gør ham god som 3rd down back til at starte med. Hvis han kan forbedre sit vision kan han blive meget god. han er forventet som et 7-fa pick
- Nic Grigsby, RB, 5'11", 200lbs. løb en 4.39, og efter at ha set ham på video tænkte jeg at han godt kan blive til noget. Manden levere nogle rigtig gode cuts og viser god vision. løb 7,17 i gns per carry sidste sæson for 567 yards. brugte 214 carries til 1153 yards i 2009. fik en knæskade i 2010 som nok har gjort at hans stock ligger til at gå undrafted. 
- Curtis Marsh, CB, 6'1", 200 lbs. løb en god 4,42. prefekte mål til en NFL cornerback. En spiller som jeg håber packers snupper i fjerde runde, men manden har talent nok til at blive valgt i tredje.
- Chykie Brown, CB, 5'10" 190lbs. ved ikke hvad der er med ham men tror han kan blive en god NFL starter. Han ser god ud på video.Forvent ham at blive snupper i slutningen af fjerde eller starten af femte..
- Justin Houston, DE/OLB, 6'3", 270 lbs. Jeg ser virkelig noget potentiale i ham her, mener han er bedre end aldon smith som ellers er højere på boardet end houston. God flexibilitet, power, strenght, og speed. altså en passrusher har brug. tror han kan blive en kommer NFL star!

Andre spillere som ku ha gode karreire:
CB: Josh Thomas, Byron Maxwell, Jalil Brown.
HB: Da'rel Scott, Alex Green, Donald Buckram
WR: Austin Pettis, Vincent Brown, Kris Adams
FS: Mark LeGree, Chris Prosinsky
QB: Greg McElroy, Andy Dalton
MLB: Kelvin Sheppard
TE: Rob Housler, Virgil Green..

Da jeg ikke orker flere så dropper jeg resten af positionerne..

Busts:
- Cameron Heyward, DE. Der er noget ved ham som siger at han ikke kommer til at leve op til sin stock. og det er jeg lidt ked af da det godt ku ligge til at packers snupper ham ved 32.
- Blaine Gabbert, QB. Siger ikke at han blive nogen dårlig NFL QB, men jeg tror på intet tidspunkt han kan leve op til sin stock hvis han blir taget som pick 1 overall. Tror ikke han bliver noget speciel nfl QB, og IMO bør man ik bruge et top 5 pick på ham. 
- Akeem Ayers, OLB. Tror Ayers kan blive en fin linebacker i et 43 system, men mange ser ham også som en olb i et 34, og det kan jeg virkelig ikke se. hvis et 34 hold vælger ham, kommer de til at fortryde det senere hen.

Hvem synes i ku blive steals or busts?

3. april 2011 01:55 | T-rade | Brabrand | Philadelphia Eagles
2.143 indlæg | 79 emner | 6800 pick point
 Smid Yates ind i et WCO og han kunne blive guld værd IMO..

Quinn kan blive et bust i mit hoved

3. april 2011 02:18 | Palmedrengen | Værløse | Green Bay Packers
ja yates bestemt :) 

Jeg tror derimod at Quinn kan blive super god.

Det blir spændende at se med Da'quan. nogle steder er hans stock jo top 5 mens andre steder er den i slutningen af første pga. hans skade

3. april 2011 02:23 | T-rade | Brabrand | Philadelphia Eagles
2.143 indlæg | 79 emner | 6800 pick point
 Har ikke sagt, at Quinn ikke bli'r god.. Er bare bange for at et hit fra en tough guard eller tackle som puller og sætter sig lige i hovedet på ham kan smadre ham fuldstændig og ødelægge hans karriere..

Har ikke set Bowers udenfor top 15 nogen steder, og tror ikke ejg har set ham udenfor top 10 heller

10. april 2011 11:22 | Mikkel Kjeldsen | Århus C | Indianapolis Colts
910 indlæg | 70 emner | 26210 pick point
Amukamara er jeg lidt lunken omkring. Han er efter min mening "blot" en solid cornerback, men på ingen måder outstanding. 49ers vil lave en kæmpe fejl hvis de tager ham ved nummer 7 (såfremt Peterson er væk).

Von Millers eksplosivitet og hurtighed var overlegen i college, og det er spændende om han kan tage skridtet til NFL.

To potentielle top 10-picks (Von Miller uden tvivl top 5) som måske kan ende med ikke at være deres høje draft-position værd.

Afhængigt af hvor langt Colin Kaepernick falder, så kan han blive et såkaldt steal - og et stort et. Hans præcision og armstyrke er ganske enkelt eminent!

10. april 2011 17:12 | Nicolai Pedersen | Tilst | Tennessee Titans
981 indlæg | 25 emner | 0 pick point

Havde helt glemt denne tråd, tak Mikkel fordi du genoplivede den :D

Mine sleepers;
Jamere Holland, WR, Lindenwood. En fantastisk returner, som kan skabe noget på egen hånd. Var opnrindeligt recruited af Oregon, men kunne ikke lade være med at dumme sig, og så endte han hos Lindenwood, han påstår selv at han har lært rigtig meget af, og det var et wake up call for ham. Hvis det passer er der et hold som får en rå playmaker.
Will Rackley, OG, Lehigh. Ligner efterhånden et tredje runde prospect, jeg tror sagtens han kan få en Pro Bowl karriere. Jeg mener han er et større talent en Ben Ijalana.
Chris Prosinski, S, Wyoming. En af de få, hvis ikke den eneste, gode spiller hos Wyoming. Han har ikke haft de bedste arbejdsvilkår, da modstanderen let og elegant har kunnet spille bolden uden om ham.
James Kirkendoll, WR, Texas. Dette er ikke engang et homer pick! Kirkendoll har altid været 3. eller 4. receiveren, når han så endelig fik chancen som starter, var QB'en elendig. Jeg vil næsten kalde ham en poor mans Julio Jones, de minder utolig meget om hinanden, og så løb Kirkendoll en 4.32, hvilket ikke er nogen dårlig ting.
Demario Ballard, WR, Western Oregon. Glimrende kropskontrol, og rigtig gode hænder, som uhyre sjælden taber bolde. Han har glimrende hånd øje koordination, og har domineret alle sine modstandere. Kan også fungere som en dyb trussel.
Craig Gordon, LB, Michigan State. Leverede en fantom Pro Day, hvor han bl.a. løb en 4.58. Han er en glimrende runstopper, som på længere sigt kan blive en god LB.
James Dockery, CB, Oregon State. En spiller jeg henover de seneste par måneder, er blevet helt vild med. Han er utrolig god til at forsvare i man coverage, og er ikke bleg for at levere et godt hit imod løbet. Han laver ikke så mange INT's, men han slår en fandens masse bolde i jorden. Har i øvrigt glimrende instinkter.
Vince Agnew, CB, Central Michigan. Et fysisk pragteksemplar. Han er virkelig eksplosiv, og så er han er rigtig hurtig. Det er ikke altid han får placeret sig rigtig når han skal dække op, men alligevel formår han at lukke ned for receiveren.

10. april 2011 18:01 | Palmedrengen | Værløse | Green Bay Packers
enig med at Amukamara er overvurderet.. jeg tror bestemt heller ikke at Von Miller kommer til at leve op til den top 5 som han nok bliver drafted i.

18. april 2011 00:33 | brees9 | Horsens | Baltimore Ravens
158 indlæg | 14 emner | 0 pick point
tror at von miller flopper som vernon gholston har gjort indtilvidere, men håber sq ikke han flopper for syntes han er ret imponerne. og ville sige det samme om bowers (staves)?

ville jeg sige martez wilson kunne få en stor karriere og måske casey matthews selvom de nu nok bliver valgt omkring 2 eller 3 runde.

18. april 2011 12:06 | Palmedrengen | Værløse | Green Bay Packers
Von Miller kommer aldrig til at leve op til pick 5 overall hvilket han nok bliver..

21. april 2011 01:55 | Marco Lauridsen | Hellerup | Pittsburgh Steelers
11 indlæg | 1 emner | 0 pick point
Jeg tror DB fra Texas Aaron Williams kunne gå hen at blive et steal i årets draft. Han har en høj football IQ, samtidig med at han er stor og hurtig. Selvom han ikke helt er så god i press coverage, så er han meget god i zone opdækning, og han er god til intercepte og læse spillet. Jeg tror helt sikkert at han vil blive en god starter med tiden. 

Palmedrengen, det kan godt være at Von Miller måske ikke helt har størrelsen og talentet til at være et top 5 pick. Men man bliver også nødt til at tænke på at draften i år ikke er så stærk som de seneste års drafts, hvilket betyder at Von Miller i år er en af de bedste defensive spillere som kommer ud af college, derfor er det klart han bliver draftet højt. Og hvis jeg var GM i Bills, som havde det dårligste rushing defense i sidste sæson, så ville jeg se ham som en klar forbedring. Det ville helt sikkert være lækkert for deres coaching staff at kunne have Shaun Merriman på den ene OLB og Von Miller på den anden. Men jeg er enig med dig i at han ikke kommer til at være en dominerende faktor i NFL, men dog en stabil spiller i mange år fremover.

12
Du følger ingen debatemner.

Forbundet med facebook

Hvis du allerede har en profil på Firstdown.dk, skal du nu logge ind med dit firstdown.dk brugernavn og password for at vi kan linke dem sammen og du fremover kan logge ind med din facebook konto.

Har du ikke en profil, kan du oprette en her.

Brugernavn

Adgangskode