s-draft
Forum »  Draft & Free Agency
Hvad mener du om dette emne
19. februar 2011 21:33 | conrad | Odense V | Chicago Bears
117 indlæg | 12 emner | 0 pick point
hey-

hvad er supplermental draft?

19. februar 2011 23:15 | Nicolai Pedersen | Tilst | Tennessee Titans
981 indlæg | 25 emner | 0 pick point
Tænk at jeg får lov til at bruge linket to gange på to dage :D

http://lmgtfy.com/?q=supplemental+draft

Der er gået ca. en time siden denne tråd kom op, og på den time kunne du have googlet dig frem til svaret, men....
Hvis du er for doven til at google det, så er det kort og groft en ekstra draft. Bestående af spillere fra college som har fortrudt (af den ene eller anden grund) at de ikke meldte sig til draften inden sidste tilmeldingsfrist i januar. Hvert hold kan "byde" på en spiller, med deres 2012 picks. De får ikke at vide hvad de andre har budt, enten giver man ekstra højt for at sikre sig X, eller også smider man et lavt pick, hvis det er en spiller man godt vil have, men som ikke gør noget ender et andet sted.

19. februar 2011 23:39 | conrad | Odense V | Chicago Bears
så andrew lock kan godt være i supplermental draften?

og hvad er en backwagon fan?

19. februar 2011 23:53 | Nicolai Pedersen | Tilst | Tennessee Titans
I teorien ja, Luck kan godt være i supplemental draften, hvis han vælger det, hvilket jeg ikke tror! Supplemental draft spillere, er som regel spillere som har fået en karantæne eller lignende efter tilmeldingsfristen til den "rigtige" draft, eller fået ny træner som vedkommende ikke kan lide. En spiller som Terrelle Pryor er IMO en mulig supplemental spiller.

Jeg har ingen anelse om hvad en backwagon fan, men mon ikke du mener bandwagon? Det er fans som "bare" holder med de hold der klare det godt. Ikke at alle fans som holde med de "gode" hold er bandwagon fans! Det er som regel nye fans af sporten, som mangler et hold at støtte, og derfor vælger et af de hold der klare det godt. Muligvis skifter de fan forhold når det "gode" hold pludselig klare det dårligt, så holder de med et hold som klarer det godt på det tidspunkt

20. februar 2011 04:40 | conrad | Odense V | Chicago Bears
nej.. jeg tror nu de hedder backwagon fans fordi de jo hopper bag på vognen..

og hvad sker der så med de spillerer som gør i supplermental draften men ikke bliver valgt? hedder de så supplermental ufa???

20. februar 2011 10:25 | Nicolai Pedersen | Tilst | Tennessee Titans
Backwagon er ikke et ord, men bandwagon betyder vogn. Altså de hopper med på vognen.

Hvis ikke man bliver valgt i supplemental draften, så er man bare almindelig UDFA

21. februar 2011 14:57 | Palmedrengen | Værløse | Green Bay Packers
2.715 indlæg | 35 emner | 11385 pick point
elsker din første kommentar bløddyret :D

21. februar 2011 16:09 | T-rade | Brabrand | Philadelphia Eagles
2.143 indlæg | 79 emner | 6800 pick point
 Jeg tror også, at jeg er Superman, Conrad, that doesn't make it so...

Spillere taget i supplementary draften er rookies ligesom alle andre. Og bandwagon fans er præcis det samme som fairweather fans, lige så snart det hele ser godt ud, så er de der, når holdet har modvind, så er de ikke rigtigt fans. Folk som er nye til sporten er ikke bandwagon fans

21. februar 2011 16:15 | Nicolai Pedersen | Tilst | Tennessee Titans
Heller ikke det jeg mente T-rade, mente bare det er de man oftest støder på bandwagon fans :)

17. juli 2011 16:44 | Aksel Berg | Tórshavn | New York Giants
562 indlæg | 19 emner | 0 pick point
Hurtigt spørgsmål! Kan UDFA også være med i suplemental draften?

Du følger ingen debatemner.

Forbundet med facebook

Hvis du allerede har en profil på Firstdown.dk, skal du nu logge ind med dit firstdown.dk brugernavn og password for at vi kan linke dem sammen og du fremover kan logge ind med din facebook konto.

Har du ikke en profil, kan du oprette en her.

Brugernavn

Adgangskode