Terrell Owens til Bengals
Forum »  Draft & Free Agency
Hvad mener du om dette emne
 | 16 har deltaget i denne afstemning
kommer det til at fungere med TO og Ocho

28. juli 2010 10:37 | Palmedrengen | Værløse | Green Bay Packers
2.602 indlæg | 35 emner | 11385 pick point
 Hvordan tror i det kommer til at fungere med Ocho og TO på samme hold..

Jeg tror ik det blir noget problem da TO jo godt ved at Ocho er bedre, men det kan godt ske at de kan komme op at toppes :P nu kender jeg ik til deres personlige forhold, men det blir da sjovt at se de 2 pimadonna'er på samme hold.. selvfølgelig er TO lidt mere Primadonna en Ocho, hehe :P men det er vel et ok WR Corps hehe

28. juli 2010 11:35 | Mathias Wikman | Vejle | Minnesota Vikings
302 indlæg | 1 emner | 25760 pick point
Jeg tror at det kommer til at fungerer fint. Ochocinco er jeg sikker på får en god sæson, hvor der er mere tvivl om T.O. Men det bliver også spændende at se om T.O bliver 2WR eller 3WR. De har jo også fået erhvervet Antonio Bryant. Men det bliver spændende at se Bengals i denne sæson. De har fået et ret interessant hold

28. juli 2010 11:47 | Mikkel Kjeldsen | Århus C | Indianapolis Colts
836 indlæg | 70 emner | 26210 pick point
Jeg tror ikke det bliver et problem. TO sagde jo ikke et pip da han var i Buffalo og havde dårligere arbejdsforhold end han vil få i Bengals. Desuden har både TO og Chad jo offentligt luftet, at de meget gerne vil spille sammen, og så er det jo op til dem at få det til at vurdere.

Jeg tror TO og Chad bliver de to første wideouts. Ifølge meldingerne på nettet, så skulle Bengals ikke være voldsomt imponeret af Antonio Bryant. Desuden er han vel den af receiverne der egner sig bedst til at spille slot'en.

28. juli 2010 15:06 | jermely | Middelfart | Oakland Raiders
1.414 indlæg | 51 emner | 10360 pick point
Kommer vel til at fungere okay, da de er venner. Ochocinco kalder dem Batman og Robin hvor TO er Batman og han har hele tiden ville ha' TO på Bengals' roster..

Nu må Palmer bare købe godt ind af panodiler.. :) Hans O-line får det også hårdt. Nu skal han stå og tænke i længere tid: "Ahh, hvem skal jeg kaste til?!" og de står bare og råber MIG MIG MIG!

28. juli 2010 15:10 | Mikkel Kjeldsen | Århus C | Indianapolis Colts
Chad på twitter:

I am so stoked to go to camp, now when i pick fights with the defense i have help, now i need a batman signal

28. juli 2010 15:18 | Kimm Stensborg | Århus C | Philadelphia Eagles
545 indlæg | 80 emner | 27000 pick point
Jeg er pludselig blevet kæmpe Bengals fan :)

Det er altid spændende at se de to, og nu på samme hold - absolutely brilliant!

For 2 mio dollars har Bengals garanteret lige sikret sig en masse ekstra TV tid - det er jo et geni der har været på spil

28. juli 2010 15:58 | Bach | Århus V | Dallas Cowboys
89 indlæg | 1 emner | 0 pick point
Det er fantasktisk!!
Jeg har kun et spørgsmål:
Hvor kan man købe en Bengals trøje med TO der ikke skal sende over atlanten?

28. juli 2010 16:46 | Skou | Varde | Houston Texans
185 indlæg | 5 emner | 9705 pick point
Håber at TO kommer ind som 2. receiver og endnu vigtigere, at han får 81 fremfor Bryant !! :D

29. juli 2010 12:57 | Bach | Århus V | Dallas Cowboys
89 indlæg | 1 emner | 0 pick point
Skou skrev: Håber at TO kommer ind som 2. receiver og endnu vigtigere, at han får 81 fremfor Bryant !! :D
Nu fik han også 81!
Så skal jeg bare have fat i en trøje :D

29. juli 2010 16:26 | Mikkel Kjeldsen | Århus C | Indianapolis Colts
Og Chad twitter videre:

OGOchoCinco to terrellowens (11 hours ago):
Your new name is Oh and my name is Shit! Commentator says Oh Shit they cant be stopped? just a thought

OGOchoCinco to terrellowens (10 hours ago):
Commentator: Carson drops looks for Oh but he throws to Shit, Oh Shit they are celebratring n the endzone, Oh Shit gettin fined

Hahaha!

Du følger ingen debatemner.

Forbundet med facebook

Hvis du allerede har en profil på Firstdown.dk, skal du nu logge ind med dit firstdown.dk brugernavn og password for at vi kan linke dem sammen og du fremover kan logge ind med din facebook konto.

Har du ikke en profil, kan du oprette en her.

Brugernavn

Adgangskode