draftens vindere og tabere?
Forum »  Draft & Free Agency
Hvad mener du om dette emne
 | 35 har deltaget i denne afstemning
BIG SUH eller Gerald MCCOY?
27. april 2010 11:01 | tomlinson21 | Solrød Strand | Arizona Cardinals
108 indlæg | 19 emner | 15940 pick point
vindere:
Panthers (når man får et top 10 valg helt ned som nummer 48 så kan man kun være super tilfreds, Clausen er fremtiden i Carolina)
Lions: (kun en ting at sige BIG SUH, han kommer til at sætte nye standarder i NFL, jeg tror på lions i playoff i år).
Cardinals: (cardinals fik kanon spillere til deres store needs på NT og LB)

Er helt tosset med valget af Dez Bryant, han bliver guld værd i Dallas

Tabere:
Chargers (de må ha tabt sutten i san diego, at give et 2nd og 4th roundpick + Tim Dobbins, for at komme nogle pladser højere op i første runde. tror slet ikke Ryan Mathews kan løfte arven for LT, tror chargers kommer til at floppe fælt i år)

tror sku også Broncos har valgt katten i sækken ved at vælge Tim Tebow.

vil gerne høre folk om i er enige i min betragtning og ellers komme med bud på andre vindere og tabere.?

27. april 2010 15:07 | rupzy | Oksbøl | San Diego Chargers
340 indlæg | 2 emner | 3800 pick point
Er egentlig meget enig.. Dog hvad angår Chargers, så ja at smide Tim Dobbins væk synes jeg heller ikke var nødvendigt, og mener som sagtens de kunne vente til deres oprindelige valg, og hvis han var taget så var det bare ærgerligt, da de trods alt er et kaste hold, så hvis de bare kan finde en middelmådig running back er det helt fint..
meeeeeen at de flopper i næste sæson tror jeg dog ikke på.. De skal nok klare den med Rivers som styrmand..

27. april 2010 15:18 | Palmedrengen | Værløse | Green Bay Packers
2.602 indlæg | 35 emner | 11385 pick point
 super dumt af Chargers ! 

27. april 2010 17:39 | Loffe | Gistrup | San Diego Chargers
11 indlæg | 0 emner | 0 pick point
 Er uenig i det med Chargers. Det var en høj pris, ja. Men Ryan Mathews er en ganske umærket runningback og lige en sådan type vi har brug for til at supplere Lightning Bug. Tim Dobbins er ikke særlig god og har aldrig rigtig fået specielt meget spilletid i Chargers. AJ Smith er helt forelsket i Ryan Matthews, og selvom hans følelser måske har spillet ind så synes jeg stadig det var fornuftigt. Cam Thomas var i mine øjne lidt af et steal så sent i draften. Fair nok han er måske ikke den hurtigste, men det store brød kan store det fleste Back's der løber gennem midten. Stuckey er også en udmærket FS så sent som i 4. runde.

Af den helt store vinder må jeg hoppe på Seattle Seahawks vognen. Af få Russell Okung og Earl Thomas er da fuldstændig fantastisk. Og bagefter at score Golden Tate i anden runde. Det er i mine øjne nogle bund solide picks.

Panthers er jeg uenig i. Jeg synes hverken de har været vindere eller tabere. Har ikke den store tiltro til Jimmy Clausen. Og udover det at picke 2 QB's. Det er i mine øjne ikke en ønske draft. Men panthers ved vel hvad de gør.

Hvis jeg skulle pege på en taber så ville det nok være Bears. De fik ikke noget af alt den talent der var med i årets draft fordi de sidste år tradede Jutler. Synd for dem :)

28. april 2010 08:39 | Bearsforever | Ribe | Chicago Bears
421 indlæg | 6 emner | 0 pick point
Bears er på ingen måde dette års tabere de har fået sindsyge gode spillere for deres picks og har draftet rigtigt flot af at de kun havde picks fra trejde runde og ned af. Seahawks er de klare vindere men patriots, bengals og 49 har alle draftet rigtigt godt specielt i de lavere runder. Cowboys har skudt sig selv i foden da de ikke har haft nok fokus på deres needs, de dog fået den trejde bedste spiller i dette år draft med det 24 pick og det er vel ret beset okay.

Jacksonville Jaguars har sammen med colts draftet med hovedet oppe i røven kan næsten ikke sige de to hold har lavet bare et godt pick.

til trådstarteren Lions i playoff næste kan godt være de har hentet et par gode talenter i Fa og suh i draften. Men det er slet ikke nok til playoff, detsuden er resten af deres draft ikke imponerende i mine øjne.

28. april 2010 09:12 | LasStyle | Bjerringbro | Pittsburgh Steelers
331 indlæg | 45 emner | 25810 pick point
 Tim Tebow er måske ikke Sam Bradford, men han er da heller ikke helt elendig, kunne da sagtens se ham som en fremtidens mand i NFL, med andre ord, tror nu ikke han er katten i sækken.. 

30. april 2010 14:49 | Mikkel Kjeldsen | Århus C | Indianapolis Colts
836 indlæg | 70 emner | 26210 pick point
Må melde mig i koret som siger, at Seahawks har haft en super draft! Okung, Thomas, Tate i de første to runder må siges at være rigtig, rigtig solidt og så dækker det samtidig needs på holdet.

@ Bearsforever

Nej, Colts har draftet rigtig fornuftigt!

Så du Superbowl? Du ved, kampen hvor Freeney var skadet, og Colts ikke kunne lægge det nødvendige pres på Brees. De adresserede det problem ved at tage Jerry Hughes - utrolig eksplosiv DE fra TCU. Tænkt sig det pres man nu kan ligge på lange downs hvor der skal kastes. Jeg er nemlig slet ikke i tvivl om at der vil komme nogle formationer hvor både Freeney, Mathias og Hughes vil spille samtidigt (ligesom man så det da Raheem Brock var back-up DE)! Og så er der pass rush for alle pengene ;)

De manglede en linebacker, og tog Pat Angerer fra Iowa. Lidt et reach da man nok kunne have taget ham i 3. runde, men hvis det er ham man vil have og har en fidus til, så fint. Han har en god spilforståelse og vil være en solid hjælp til at stoppe løbet. Han vil dog vidst starte med at være back-up for Gary Brackett, spille i Nickel-formations sammen med Brackett og så spille på special teams.

I 3. runde sidste år ramte man guld da man tog CB Jerraud Powers, og man kan jo kun håbe de har gjort det samme igen, da de tog CB Kevin Thomas. De manglede den 4. corner i truppen efter Hayden, Powers og Lacey og det har de nu. Godt pick, indtil andet er bevist. Han afløser formentlig Lacey som nickel-corner.

I 4. runde tog man OG Jacques McClendon. I offseason lod man Ryan Lilja gå, og derfor skal der lukkes et hul på den offensive linie. Colts og Polian har vane for at drafte gode liniemænd i de senere runder - Charlie Johnson (6. runde), Ryan Diem (undrafted) og Jeff Saturday (undrafted - dog en enkelt backup sæson i Ravens inden han kom til Colts). McClendon skal kæmpe med de andre unge guards Kyle DeVan, Mike Pollak, Jaimie Thomas, Jamie Richard og endelig FA-signed OG Andy Alleman.

Så i de første 4 runder har man altså adresseret sine needs. Det er ikke wow-signings, men ligner rigtig solide picks indtil andet er bevist. Derudover draftede man TE Brody Eldrige (den bedste blocking TE i draften, og Trent Williams kaldte ham den bedste blocker af alle på Oklahoma Sooners' mandskab - vil formentlig hjælpe løbeangrebet afhængig af hvordan man vælger at bruge ham - eksempelvis som FB hvilket jeg tror på), endnu en DE i Ricardo Matthews, endnu en linebacker i Kavell Connor og CB Ray Fisher som vil spille på special teams, bl.a. som returner.

Det betyder formentlig at DE Keyunta Dawson, FB Gijon Robinson og måske også TE Jacob Tamme ikke klarer skærene til 2010-rosteren. DE Raheem Brock, CB/Special Teamer TJ Rushing og LB Freddy Keiaho er gone for good, hvilket er positivt. Der skal nok også ryddes lidt ud i valget af OG.

Jeg kan rigtig godt lide det Colts har gjort. Man har trimmet truppen for dead-weight (Brock, Rushing, Keiaho) og forbedret sig steder hvor det var tiltrængt.

Altså ingen "wow!-draft", men det er ikke Bill Polians stil.

30. april 2010 14:57 | brees9 | Horsens | Baltimore Ravens
158 indlæg | 14 emner | 0 pick point
ville da os helt klart sige at seahawks er draftens vinder, men os ravens kan nævnes som en af vinderene, med at de har fået sergio kindle, og så os en DT mere som er lige så stor som haloti ngata cody et eller andet hedder han plus de har måske fået et godt steal i en TE,

draftens taber må jeg sq nok sige er vikings, saints og jacksonville jaguars

saints fordi, de tog en CB i 1 runde WTF de er allerede godt besat på den plads syntes du skulle have valgt kindle for at opgradere deres pass rush,

vikings, de valgte endelig bare elendigt syntes jeg,

jaguars, godt nok er john henderson væk, men at vælge aolualu (staves) i top 10 syntes jeg ikk at de var et godt valg.

30. april 2010 15:11 | jermely | Middelfart | Oakland Raiders
1.414 indlæg | 51 emner | 10360 pick point
brees9 skrev: ville da os helt klart sige at seahawks er draftens vinder, men os ravens kan nævnes som en af vinderene, med at de har fået sergio kindle, og så os en DT mere som er lige så stor som haloti ngata cody et eller andet hedder han plus de har måske fået et godt steal i en TE,

draftens taber må jeg sq nok sige er vikings, saints og jacksonville jaguars

saints fordi, de tog en CB i 1 runde WTF de er allerede godt besat på den plads syntes du skulle have valgt kindle for at opgradere deres pass rush,

vikings, de valgte endelig bare elendigt syntes jeg,

jaguars, godt nok er john henderson væk, men at vælge aolualu (staves) i top 10 syntes jeg ikk at de var et godt valg.
Saints er godt besat på CB positionen, når ja .. Bare fordi de hentede Jenkins sidste år eller sidste år igen, er de ikke godt besat..

Kindle til Saints? Kindle er en 3-4 rush OLB. Saints kører et 4-3 scheme. Så tror ikke engang han var på deres board medmindre han var der i 5. runde og så de tog ham som rent BPA.

30. april 2010 17:13 | Nicolai Pedersen | Tilst | Tennessee Titans
889 indlæg | 25 emner | 0 pick point
Angående vindere og tabere er det IMO ikke noget man kan afgøre før om nogle år. Folk sagde at Titans failede fuldstændig med valget af CJ2K i første runde, af dem grund han sikkert også var en mulighed i 2. runde, men hvad nu? En af de bedste offense spillere i ligaen, og den mest elektriske spiller. Hvem siger der ikke sker det samme med Alualu?

Men for at runde Titans´ draft. Morgan ville være et overraskende pick inden draften, for han burde være røget tidligere. Så Morgan er en drøm at få ind i stedet for KVB og Kearse.
Damian Williams kan løse 2 problemer på holdet. 1. Han kan være den returner vi har savnet, 2. så kan han blive en rigtig god speed reciever - mener i øvrigt at Gage kontrakt udløber næste år.
Rennie Curran var jeg lidt lunken overfor, men jeg er blevet mere og mere tilfreds med picket, Bulluck returnere kun måske. Hvis han gør kommer han nok først i aktion i Oktober. Thornton står til at tjene flere penge end han burde. Med McRath og Curran er OLBs sikret de næste mange år.
Altrraun Verner var utrolig dyr! White, Vickerson, 4. runde og 6. runde valget for at komme 11. pladser frem i 4. runde. Verner kan jeg godt lide, han har gode instinkter og har ball-skills. Ingen Harper, hvilket betyder at pladsen som 2. corner er åben - Mouton fører vidst pga. organisationen kan lide ham. Men i den kamp er Hood (min favorit pt.), Mouton, McCourty, Verner (vil jeg starte med at smide ind som nickel/dime) og Tye Hill men han skal finde sit niveau fra Clemson hvis ikke han vil cuttes.
Robert Johnson er en safety, der kan lidt af det hele; levere hits og INTs. Kan blive en god safety, hvis han får lov til at groome bag Hope.
Rusty Smith er en QB jeg var dybt overrasket over. Alt pegede på de ville hente Levi Brown ind, men de valgte Smith i stedet.
Myron Rolle MY BUT! IMO noget af de værste Titans kunne have gjort! Johnson, Fuller og vores ST captain er gode nok safetys! Han kan kun overraske mig positivt.
Marc Mariani er endnu en jeg undre mig over! Vi har Britt, Washington og Gage som primære. Oven i dem er der, Williams, Hawkins som blev beskyldt for ikke at kunne playbooken, den har han lært nu og har været ganske god når han har fået chancen. Til sidst har vi Edison, han var practice squad det meste af sidst år, men gjorde det rigtig godt i pre-season og en mine yndlingsspillere for Titans.
Til sidst tog vi Thomas Howard, en DT som jeg ikke kender det store til.

Men Titans har opvejet de 3 sidst picks, ved at hente Blount, Stafon Johnson og Kevin Matthews ind som UFA! Blount eller Johnson håbede jeg på de ville vælge i 7. runde. Matthews er søn af HoF Bruce Matthews, som spillede 19 sæsoner hos Oilers/Titans.

Hold kæft et langt indlæg! Sorry guys ;)

Du følger ingen debatemner.

Forbundet med facebook

Hvis du allerede har en profil på Firstdown.dk, skal du nu logge ind med dit firstdown.dk brugernavn og password for at vi kan linke dem sammen og du fremover kan logge ind med din facebook konto.

Har du ikke en profil, kan du oprette en her.

Brugernavn

Adgangskode