|
20. februar 2012 11:07 | møs møs | Roskilde | Oakland Raiders
5 indlæg | 3 emner | 0 pick point
|
|
Hvem vinder næste års Super Bowl? Hvorfor tror du det? Hvem bliver MvP?
|
|
20. februar 2012 18:06 | Reggie-Bush | Gilleleje | New Orleans Saints
114 indlæg | 2 emner | 0 pick point
|
|
Det er lige lovlig tidligt at spørge om dette. Der er mange faktorer, der gør, at det faktisk er et ret umuligt spørgsmål. For det første skal draften samt FA perioden lige overståes. Derefter kommer preseason kampene, som spilles kort inden regular season. Herefter bliver det lidt nemmere at bedømme holdene, selvom regular season er lang, rigtig lang. Umiddelbart ser jeg stor potentiale i et hold som Texans. I år fik de for første gang i klubbens historie snuset lidt til playoff og med et skadesfrit Texans hold, er de rigtig, rigtig stærke. De har en solid QB i Schaub, et af NFL's klart bedste run offense samt en rigtig god O-line til at beskytte Schaub og lave huller til Foster og Tate. På defense er der er ikke så meget at sige, andet end de er uhyggelige. Alt dette kommer ud af en stærk coaching stab. Hvis de får draftet en WR ala Alshon Jeffery, har de efter min overbevisning nok NFL's mest komplette hold. De mangler dog slutspilserfaringen, hvilket kan være grunden til, at Texans nok ikke går ind som favorit.
Hvem der bliver MVP? Endnu et svært spørgsmål. Jeg vælger dog at sige Brees. Nu må det være hans tur
|
|
20. februar 2012 18:13 | Rasmus Brady | Broby | New England Patriots
182 indlæg | 2 emner | 25450 pick point
|
|
Som skrevet oven over, så er det svært at forudsige noget på nuværende tidspunkt. Men jeg HÅBER da på, at Patriots går hele vejen og hvis de får fat i en deep threat samt en top-tier pass rusher i draften og FA, så tror jeg også på det :)
MVP-prisen er svær, men en Drew Brees kunne nok godt tage den :)
|
|
20. februar 2012 22:24 | samapa | Nyborg | New England Patriots
14 indlæg | 1 emner | 21455 pick point
|
|
Hej Du får nok svar, som man er fan. Tror selvfølgelig på Pats. De får stabiliseret deres defence og drafter en WR, som kan supplere WW + lidt mere som Rasmus Brady har skrevet. Så kan det ikke gå galt  MVP, ja det bliver nok en QB, så kan man jo tage det derfra. Drew Brees, ja hvorfor ikke. Et vildt bud er Tim Tebow
|
|
21. februar 2012 10:26 | Aarup | Århus C | New England Patriots
146 indlæg | 3 emner | 5210 pick point
|
|
Jeg ser gerne nogle ordentlige DB's til patriots, men det er så hvad det er.
Mht. en Super Bowl vinder ser jeg Lions og Texans som seriøse contenders, forudsat de holder sig skadesfri.
|
|
Du følger ingen debatemner.
|