1/4back?
Forum »  Generelt om NFL
Hvad mener du om dette emne

18. februar 2012 14:26 | buttonhook | Ullerslev | San Francisco 49ers
3 indlæg | 1 emner | 0 pick point
Gad vide om 49ers er på udkig efter ny eller supplerende querterback?

18. februar 2012 18:16 | Westmanden | Viby J | New York Jets
159 indlæg | 5 emner | 915 pick point
 Syntes nu Alex Smith er begyndt at se godt ud, så sku de ned og kigge efter en udviklings qb i det lavere runder (4,5,6,7).
Men hvis Tannenhill sku falde så lavt som ned til dem, tror jeg dog de ville kunne finde på at tage ham. 
Tror dog ikk han falder så lavt, hvertfald hvis det ender som sidste år hvor at qb's der blev spået til anden runde agtigt røg allerede i top 15..

18. februar 2012 20:21 | Aksel Berg | Tórshavn | New York Giants
562 indlæg | 19 emner | 0 pick point
 Westmanden

Husk at de tog Colin Kaepernick i fjor. Men jeg er personligt ikke helt solgt på Alex Smith

18. februar 2012 20:26 | Rasmus Brady | Broby | New England Patriots
182 indlæg | 2 emner | 25450 pick point
Tannenhill ser jeg som en development-QB - lidt i stil med Colin Kaepernick. Så nej, jeg tror ikke, at de nupper en QB; i hvert fald ikke i de første 3 runder.
Og hvis man så også ser på Smiths produktion i år, så tror jeg endda chancerne er endnu mindre :) Men.. man ved jo aldrig :)

19. februar 2012 20:46 | Westmanden | Viby J | New York Jets
159 indlæg | 5 emner | 915 pick point
 nå ja! det havde jeg glemt, ergo tror jeg ikke de tager en qb før meget sent vis det er

19. februar 2012 22:03 | T-rade | Brabrand | Philadelphia Eagles
2.143 indlæg | 79 emner | 6800 pick point
 Hvis 49'ers drafter en QB, så er det fordi de ikke tror på Kaepernick på langt sigt.. Hvis du tror på ham på langt sigt, så lader du ham udvikle sig, og sikrer sig en veteran, der kan hjælpe i år, hvis Smith bli'r skadet (medmindre man mener Kaepernick kan det, så henter man en ind, der halvt kan fungere som en ekstra QB coach)

22. februar 2012 00:05 | Rasmus Brady | Broby | New England Patriots
182 indlæg | 2 emner | 25450 pick point
 Jeff Garcia, anyone? :)

17. marts 2012 16:55 | buttonhook | Ullerslev | San Francisco 49ers
3 indlæg | 1 emner | 0 pick point
Hmmmm,hvad så jeg i krystalkuglen?Det var der nok ik så mange andre der troede muligt,noget skulle der jo ske.

Du følger ingen debatemner.

Forbundet med facebook

Hvis du allerede har en profil på Firstdown.dk, skal du nu logge ind med dit firstdown.dk brugernavn og password for at vi kan linke dem sammen og du fremover kan logge ind med din facebook konto.

Har du ikke en profil, kan du oprette en her.

Brugernavn

Adgangskode