heeeeeeere's Randy
Forum »  Generelt om NFL
Hvad mener du om dette emne

14. februar 2012 10:45 | Christoffer Jespersen | Århus N | Minnesota Vikings
59 indlæg | 15 emner | 0 pick point
Randy Moss har meddelt at han agter at vende tilbage til NFL, men er der overhovedet noget marked for ham?

FA er rigtig dyb på Wr fronten og han har været ude af ligaen i et år. Meget kommer til at afhænge af hvad der sker med draften da jeg ikke tror han bliver hentet ind inden da.
Lige en interessant idé til at slutte af med. Mike Tice er blevet forfremmet til Off.Cord i Chicago, Jay Cutler har en stærk arm men det er ofte blevet nævnt at han mangler talentfulde wrs - Hvis Chicago ikke får fat i deres primære ønsker på wr, kunne det tænkes de ville tage en chance med Randy?

Hvordan tror i markedet ser ud for Moss? 

14. februar 2012 20:21 | Lars Aanæs | København Ø | New Orleans Saints
1.947 indlæg | 340 emner | 25100 pick point
Jeg tror personligt markedet er RIGTIGT stort for Randy. MEN, jeg tror så også at han egentlig kun ønsker at spille for Patriots. Det var hvad han fortalte sine holdkammerater i Tennessee i den tid han var der, så jeg forventer ikke at han vil spille andre steder.

Det var angiveligt også den nu tidligere offensive coordinator Bill O´Brien som Randy havde et problem med dengang han blev tradet væk. Så jeg ser det som 95% sikkert at han vender tilbage til New England :-)

14. februar 2012 21:36 | Sect | Esbjerg | New England Patriots
78 indlæg | 0 emner | 18395 pick point
 Ville være episk at få ham tilbage... Brady til Randy er savnet! :)

14. februar 2012 21:47 | Rasmus Brady | Broby | New England Patriots
182 indlæg | 2 emner | 25450 pick point
 Det ville være - ja, episk - at få Randy tilbage :) Og hvis det, han har sagt til Heath Evans, er sandt (4.30-35 40-yard dash), så ser jeg ham som et fantastisk fit hos Pats, nu hvor også McDaniels er tilbage!! Men...
JEG ville nu gerne se Pats drafte en WR tidligt i draften (Først en DL som Michael Brockers), gerne Alshon Jeffery fra South Carolina, ligesom der også er en del "eksperter", der peger på en Mohamed Sanu fra Rutgers.. Men men - en Randy Moss som mentor? Attitude-problemerne trukket fra, så ville det ikke være værst for en ung WR :)

Tror nu, at et hold som Buccaneers kunne gå efter ham - eller Bills for at det ikke skulle være løgn :) Men Stevie Johnson og Moss på samme hold ville nok være en ret så sprængfarlig bombe.. Måske Cardinals :)

16. februar 2012 16:17 | BoondockSaint | Malling | New Orleans Saints
115 indlæg | 19 emner | 21320 pick point
@Christoffer Jespersen:

Hvis han ''får lov'' at komme tilbage til et hold vil han da om muligt bare være endnu mere overbevist om, at han er større end spillet, som vi så ofte har snakket om :-P.

Du følger ingen debatemner.

Forbundet med facebook

Hvis du allerede har en profil på Firstdown.dk, skal du nu logge ind med dit firstdown.dk brugernavn og password for at vi kan linke dem sammen og du fremover kan logge ind med din facebook konto.

Har du ikke en profil, kan du oprette en her.

Brugernavn

Adgangskode