|
6. februar 2012 22:22 | stevie | Hjørring | Green Bay Packers
239 indlæg | 8 emner | 27120 pick point
|
|
De fleste har nok set Ahmad Bradshaw's TD løb, og hvordan han i sidste øjeblik prøver at ligge sig ned inden Endzone.
Men hvad ville i ha' gjort? Der er do's and don'ts omkring det, han havde et TD i hænderne, men havde han lagt sig ned inden Endzonen, så var det jo ingen garanti for TD, og en kicker der skal til at afgøre SB på et FG kan nu også gå galt. Aner ikke hvad jeg selv synes er smartest, men at gi Brady bolden med 58 sekunder og en Timeout tilbage, kunne også sagtens ha gået galt.
|
|
6. februar 2012 23:34 | Mikkel Kjeldsen | Århus C | Indianapolis Colts
910 indlæg | 70 emner | 26210 pick point
|
|
Tag touchdown'et og tving Patriots til at score tilsvarende for at vinde kampen.
Jeg vil hellere føre med 4 point med 57 sekunder og én TO til modstanderen, end at føre med ét sølle point med ca. 20 sekunder til Brady i en dome, hvor 55 yard field goal fra Gostkowski ikke er utænkeligt. Samtidig skal kampens forløb tages i betragtning, og Patriots havde scoret to touchdowns i de foregående 59 minutter. Mine penge vil altid være på et velspillende Giants-forsvar til at holde Patriots ude af endzone med 57 sekunder tilbage.
|
|
7. februar 2012 12:34 | Frederik Palle | Odense C | Pittsburgh Steelers
95 indlæg | 46 emner | 7920 pick point
|
|
Jeg giver dig ret Mikkel, men det optimale må vel næsten have været, at han ligger sig ned. Derfor tvinger dem til at bruge sidste TO, og så løb den ind på tredje down. Men det kan man selvfølgelig aldrig sikre sig, at man kan gøre.
|
|
7. februar 2012 14:13 | magnusjolnaes | København S | Denver Broncos
5 indlæg | 0 emner | 3960 pick point
|
|
Frederik: Som du selv skriver så ved man aldrig, om det var lykkedes at løbe den ind på tredje down.
Det er klart, at man i så fald kunne have løbet tiden så langt ned, at Brady ikke ville få chancen for at føre Patriots til scoring. Men hvad så hvis Tynes havde misset et evt. FG? Jeg ved det er usandsynligt, at det ville være sket, men det ville være en katastrofe.
Så er det til enhver tid bedre at sikre, at man kommer foran.
|
|
7. februar 2012 17:54 | Skizo | Hammel | New England Patriots
263 indlæg | 7 emner | 0 pick point
|
|
Enig med Mikkel. Tag pointne. Patriots har lige vundet en kamp på et "sikkert", men misset fieldgoal. De point gav Football Giants føringen og tvang Patriots til at lave et TD, som så aldrig skete.
|
|
7. februar 2012 20:41 | stevie | Hjørring | Green Bay Packers
239 indlæg | 8 emner | 27120 pick point
|
|
Var det Giants RB coach, der sagde de var trænet til at ligge sig ned i sådan en situation, dog lykkes det ikke, men de ville åbenbart ikke ta' det TD med det samme.
|
|
7. februar 2012 23:04 | simon62 | København NV | Green Bay Packers
172 indlæg | 19 emner | 0 pick point
|
|
Man kan vel prøve at spørge en hvilken som helst raven spiller hvad der er bedst. Et TD eller satse på at ens kicker kan lave et kort spark....
|
|
8. februar 2012 14:03 | Aksel Berg | Tórshavn | New York Giants
562 indlæg | 19 emner | 0 pick point
|
|
Nej, et FG er ingen garanti. Men det er heller ikke nogen garanti for at man kan stoppe Tom Brady med 1 minut tilbage. Havde de 20 sekunder igen uden nogen TO, så er kampen så godt som færdig!
|
|
9. februar 2012 16:12 | Cralle | Smørum | Green Bay Packers
64 indlæg | 2 emner | 27355 pick point
|
|
Hvor får I de 20sek fra? Giants havde jo med garanti kneelet klokken til 1sek, og så sparket en potentiel 21-yard FG. Jeg ville nu hellere foretrække OT eller en sejr, end en sejr eller nederlag. Og nej, FG er ikke automatisk, men vil mene sandsynligheden dog er større for et FG (svarende til et PAT) end at overvinde 58sek mod Brady :)
Jeg rystede i hvert fald på hovedet over, at han ikke fik lagt sig, selvom jeg da nok selv havde løbet ind, da man har chancen for (næsten) dødsstødet i Super bowl! - Der skal fandme meget til at lægge sig ned! xD
|
|
9. februar 2012 16:28 | Lars Aanæs | København Ø | New Orleans Saints
1.947 indlæg | 340 emner | 25100 pick point
|
|
Hvordan får du det 1 sekund fra?
Patriots havde en TO tilbage. Det var 2 down og der var lidt over et minut igen. Havde Giants lagt sig ned havde Patriots taget deres sidste to med et minut igen. Dermed kan Giants kun få 40 sekunder af klokken ved at lave et kneel. Og dermed er der 20 sekunder tilbage når Patriots ville have fået bolden.
|
|
Du følger ingen debatemner.
|