Hvis I var Texans
Forum »  Generelt om NFL
Hvad mener du om dette emne

23. januar 2012 00:43 | T-rade | Brabrand | Philadelphia Eagles
2.143 indlæg | 79 emner | 6800 pick point
 Hvis I var Texans GM lige nu og I havde set, hvordan TJ Yates sikrede jer en playoff appearence og videre fra Wildcard-runden, hvad ville I så gøre?
Det skal selvfølgelig pointeres at Schaub kun har et år tilbage på sin kontrakt, han fylder 32 inden næste sæson og vil sandsynligvis kræve en stor kontrakt derefter.

Vil I trade Schaub til et af de QB desperate hold og satse på Yates eller vil I forlænge Schaub og så lade Yates udvikle sig i kulissen og gøre som Eagles og Packers har gjort med Kolb og Flynn (eller Falcons gjorde med Schaub, for den sags skyld).

23. januar 2012 00:51 | Lars Aanæs | København Ø | New Orleans Saints
1.947 indlæg | 340 emner | 25100 pick point
Hvis JEG var GM i Texans, så ville jeg ikke turde satse på Yates. Jovel, han gjorde det godt, men ikke godt nok til de kan blive en Super Bowl contender. Holdet er klar til at vinde nu. Har et super angreb og super forsvar. Med en top 10-15 QB som Schaub er, så vil de kunne være i SB lige nu. Det kommer de ikke de næste 2-3 år med Yates. Dertil er han for upoleret.

Jeg ville beholde ham som backup, men ville ikke se ham som en quarterback for fremtiden endnu. Han har dertil heller ikke samme værdi som Kolb eller Flynn havde/har. Han har trods alt langt fra leveret hvad de har vist i sine kampe endnu.

23. januar 2012 01:55 | T-rade | Brabrand | Philadelphia Eagles
2.143 indlæg | 79 emner | 6800 pick point
 Det skal siges at jeg med Kolb/Flynn sammenligningen også mente, at han skulle sidde på bænken 2-3 år og udvikle sig der, ikke at han skulle trades væk nu, hvis det ikke var klart :)

Ville du lade Schaub gå næste offseason eller forlænge ham til en stor kontrakt så?

23. januar 2012 02:05 | Rasmus Brady | Broby | New England Patriots
182 indlæg | 2 emner | 25450 pick point
 JEG ville forlænge kontrakten med Schaub. Når nu du siger stor kontrakt, så tror jeg nu ikke, at den kommer i nærheden af Manning/Brady-kontrakterne.

Og lige til sidst. Jeg vil nu i hvert fald kalde Schaub en top 10 QB. Det største minus er dog hans skadeshistorie.

23. januar 2012 02:11 | Lars Aanæs | København Ø | New Orleans Saints
1.947 indlæg | 340 emner | 25100 pick point
Jeg ville uden tvivl forlænge med Schaub. Formentlig en 3 årig aftale. Så kan man se om Yates udvikler sig nok på træningsbanen til at overtage inden. Gør han ikke det, jamen så skal man finde sig en ny franchise quarterback. Og Schaub vil formentlig, med en tre årig aftale, højest få omkring $30 mio for tre år. Måske flere hvis størstedelen af garanteret penge i signing bonus. 

23. januar 2012 15:49 | Dunken | København S | Houston Texans
232 indlæg | 4 emner | 24660 pick point
Jeg er enig med Lars. Holdet er klar til at vinde nu med Schaub. Det er ikke fordi vi har et "smalt vindue" i og med de fleste af vores stamspillere har 5 år tilbage i sig minimum. (måske med undtagelse af Schaub og Dre). Men jeg synes at årets playoffs indikerede helt tydeligt at Texans er AFC's mest komplette hold med Schaub under center. Det eneste vi manglede var erfaring og selvtillid - begge dele noget man kan tage med fra i år. Man kan selvfølgelig vente og se hvordan det går i år. Vinder vi i år, kan man overveje at tænke langt frem. Men jeg mener alt i alt at man bør re-signe Schaub i januar-februar næste år.

Problemet for Texans er generelt at nogle hoveder må rulle inden for de næste par pga. salary-cappen. Mit bud er at Super Mario ikke bliver re-signed i år. Og skal der flere penge til, så må DeMeco og Owen Daniels senest om et år restrukturere deres kontrakter, eller blive smidt på porten...

23. januar 2012 16:21 | Mikkel Kjeldsen | Århus C | Indianapolis Colts
910 indlæg | 70 emner | 26210 pick point
Shaub fylder dog kun 31 år inden næste sæson, men udover det flueknepperi, så beholder man selvfølgelig Schaub. Det var ingenlunde Yates der sikrede playoff-pladsen.

Texans' spillere er samtidig alle sammen i deres "prime". Specielt på offense med Schaub, Foster, den offensive linie og André Johnson. Forsvaret er samtidig et af ligaens bedste, mens der masser af år tilbage i samtlige spillere.

23. januar 2012 20:44 | Bearsforever | Ribe | Chicago Bears
421 indlæg | 6 emner | 0 pick point
At Texans har kunne naa playoff er mega imponerende, med alle de skader de har haft, og faa endnu mere succes i 2012, da deres hold bliver bedre. Med Mario Williams og Schaub tilbage. De skal helt sikkkert beholde Schoub, Yates gjorde det over alt forventning. Men han var nu os mere en gamemanager end ham der rent faktisk vandt kampene for dem. Hvilket schoub kan. Tvivler paa at nogen hold vil give mere end et 4 runde pick for ham alligevel.

Du følger ingen debatemner.

Forbundet med facebook

Hvis du allerede har en profil på Firstdown.dk, skal du nu logge ind med dit firstdown.dk brugernavn og password for at vi kan linke dem sammen og du fremover kan logge ind med din facebook konto.

Har du ikke en profil, kan du oprette en her.

Brugernavn

Adgangskode