Gamepass vs. Viaplay
Forum »  Generelt om NFL
Hvad mener du om dette emne
 12
7. januar 2012 19:17 | Malteraq | Hammel | New England Patriots
2 indlæg | 1 emner | 0 pick point
Hej alle

Efter søgen på internettet, er jeg nu godt og grundigt forvirret.

Hvis jeg køber viaplay TV+Film+Sport - vil jeg så kunne se alle sæsonens resterende kampe (playoffs, conference champs, superbowl) både live og on-demand?

Og hvis jeg vælger NFL.com's gamepass playoff-pakke, vil jeg så kun kunne se kampene i denne + næste weekend ...eller vil jeg også kunne se kampene søndag d. 22. januar + superbowl?

På forhånd tak for hjælpen :)

//Lars

7. januar 2012 20:09 | Lars Aanæs | København Ø | New Orleans Saints
1.947 indlæg | 340 emner | 25100 pick point
Jeg kan ikke hjælpe dig via Viaplay, men hvis du køber GamePass playoff pakken står der det begynder den 7 januar og slutter den 12 februar. Der kan du samtidig også se alle 2011 kampene hvis det skulle være noget du har lyst til. 

Med deres egne ord :-)

Watch all of 2011 Postseason's upcoming Playoff games LIVE in high-definition. During the Postseason, access all completed 2011 Regular Season games on-demand.  Access begins January 7th through February 12th. 

7. januar 2012 20:42 | Malteraq | Hammel | New England Patriots
Hej Lars

Tak for respons på mit indlæg, men så langt havde jeg nu også læst. Imidlertid fandt jeg den ønskede info på denne side: http://gamepass.nfl.com/nflgp/help_en_US.htm#SUBSCRIPTIONS_g

Hmm... Så langt, så godt. Men hvad mon man så reelt får med Viaplay... især om man kun får mulighed for at se kampene live, eller om man også får mulighed for at se dem on-demand... nogen der kan opklare dét? :)

På forhånd tak for hjælpen!

7. januar 2012 21:22 | Rasmus Brady | Broby | New England Patriots
182 indlæg | 2 emner | 25450 pick point
Gamepass er generelt bare meget bedre end Viaplay...

7. januar 2012 21:31 | Chargers-4-ever | Køge | San Diego Chargers
535 indlæg | 22 emner | 21255 pick point
Enig med Rasmus :) Nogen der ved, hvordan man fjerner det der "Auto Renewal" ?

8. januar 2012 16:02 | Skizo | Hammel | New England Patriots
263 indlæg | 7 emner | 0 pick point
Gamepass! Kampene bliver sendt i HD kvalitet og man bliver fri for at høre på Rørby. Der er bare noget ved den mands stemme som mine øre ikke kan med. Det eneste "negative" er at der er voldsomt mange reklamer - flere end selv TV3+ magter at sende, men da de er amerikanske er det lidt "sjovere", i starten.

9. januar 2012 19:50 | mtjerr | Åbyhøj | San Francisco 49ers
12 indlæg | 2 emner | 0 pick point

http://gamepass.nfl.com/nflgp/help_en_US.htm#AUTORENEW_d

10. januar 2012 09:59 | lennart-p | Åkirkeby | Minnesota Vikings
1 indlæg | 0 emner | 0 pick point
 På Viaplay er der IKKE on-demand. Kun live.

10. januar 2012 17:08 | Blitz | Odense C | New England Patriots
3 indlæg | 1 emner | 0 pick point
Vil også klart vælge gamepass, det er sq nice og rigtig god kvalitet :) Detværste ved de amerikanske reklamer er det enten er for biler eller for mad og drikke. Man bliver sq så sulten af at se det :D

29. februar 2012 18:27 | Iversen84 | Bindslev | Detroit Lions
er der nogle der kan oplyse om en pris for et gamepass fo en hel sæson?

12
Du følger ingen debatemner.

Forbundet med facebook

Hvis du allerede har en profil på Firstdown.dk, skal du nu logge ind med dit firstdown.dk brugernavn og password for at vi kan linke dem sammen og du fremover kan logge ind med din facebook konto.

Har du ikke en profil, kan du oprette en her.

Brugernavn

Adgangskode