NFL: Odds til næste runde - Kom med bud!
Forum »  Generelt om NFL
Hvad mener du om dette emne
 | 18 har deltaget i denne afstemning
Tror du på Falcons over Giants?
Ja 
Nej 
4. januar 2012 17:52 | jogs | Svenstrup J | New England Patriots
20 indlæg | 3 emner | 14685 pick point
Hej alle NFL-freaks!

Ved ikke om dette er det rigtige sted at starte denne debat, men "take it or leave it", som man siger :) 

Der er 4 kampe til weekenden, og jeg vil gerne høre jeres bud på hvad man kan spille..
Lørdag Kl. 22:30 Cincinnati Bengals Houston Texans - -
Søndag Kl. 02:00 Detroit Lions New Orleans Saints - -
Søndag Kl. 19:00 Atlanta Falcons New York Giants - -
Søndag Kl. 22:30 Pittsburgh Steelers Denver Broncos

Jeg tager udgangspunkt i oddsene på danskespil..

Selv ser jeg god værdi i disse spil:

Denver Broncos - Pittsburgh Steelers (8-0)     TIP: (2)     ODDS: 1.80
Denver Broncos - Pittsburgh Steelers under/over 34,5 point    TIP: (1)   ODDS: 1.75

FOR: Steelers er et bedre hold end broncos, Steelers bør være i stand til at kunne vinde med over 8 mod Broncos, en kamp med to gode defense og knap så gode offense, Tebow får det svært mod et godt Steelers defense.
I MOD: Man ved aldrig hvad Tebow levere i 4. quater, alt kan ske i disse kampe, broncos er på hjemme bane, defensiver kan også lave point, måske for de en stor dag.

Houston Texans - Cincinnati Bengals   TIP: (2)    ODDS: 2.35

FOR: Bengals er et bedre spillende hold på nuværende tidspunkt, Texans er hårdt ramt af skader og spiller med 3. valg på QB posten, Texans har ikke vundet de sidste 3 kampe som har været i mod forholdsvis svage modstandere bl.a. colts!, Bengals vandt fornylig over et stærkt spillende Cardinals hold.
I MOD: Texans hjemme er ikke nemt, Texans vandt sidste opgør mod Bengals, Bengals har ikke

New Orleans Saints - Detroit Lions (0-10)    TIP: (1)    ODDS: 1.80
New Orleans Saints - Detroit Lions  Under/Over 58,5 point   TIP: (2)     ODDS: 1.80

FOR: Ser Saints som det stærkest spillende hold sammen med Packers, Saints formår at sætte rigtig mange point på tavlen, Saints er på hjemmebane, Lions tabte over Packers forleden trods de stillede med reserve QB (som godt nok spillede en helt igennem fantastisk kamp) + reserver, Lions laver også utrolig mange point, Saints er et bedre hold, Saints vandt sidste opgør 31-17
I MOD: Lions startede sæsonen fantastisk ud, Lions er ikke noget dårligt hold og Saints får uden tvivl ikke denne kamp foræret, Lions scorede kun 17 point i sidste ogør, kampen kom i alt op på 58 point altså 1 point fra at komme over de forslående 58,5 point

New York Giants - Atlanta Falcons  TIP: (2)  ODDS: 2.35

For: Falcons kommer fra en stor sejr over Tampa Bay på 45-24, Falcons har potentialet til at vinde denne kampe, Giants er ikke langt fra Falcons niveau (mange vil sågår mene at Falcons er bedre)
I MOD: Giants er på hjemmebane, Giants kommer fra en ordentlig selvtillidsbooster da de smadrede Cowboys i weekenden, Giants har spillet ganske imponerende på det sidste

Håber i vil komme med noget konstruktivt kritik, har lagt fra gået i bund med kampene, det er min umiddelbare indskydelse jeg er kommet med.

Held & Lykke til jer der better!

4. januar 2012 18:12 | jogs | Svenstrup J | New England Patriots
 Ville også være fint med andre forslag til spil :)

4. januar 2012 18:13 | DeSean Jackson | Aalborg | Philadelphia Eagles
5 indlæg | 1 emner | 0 pick point
Mine hurtige bud:

Denver slår Steelers - Synes Steelers har skuffet i år, og Tebow er lidt en lottokupon, der sagtens kunne overraske mod Steelers.

Saints slår Lions - Simpelt fordi Saints har Brees

Falcons spiller uafgjort mod Gians - Kan både blive en pige og en dreng. Tør ikke spå om den.

Bengals slå Texans - Bengals er godt kørende og mod et Texans hold med 3 QB, så burde det kunne lade sig gøre

4. januar 2012 18:18 | jogs | Svenstrup J | New England Patriots
Er enig i alt du siger, pånær det at du tror på Denver.

Kan simpelthen ikke se hvad Denver skulle kunne stille op mod Steelers og deres suveræne denfesen.

Denver har ikke har nogle overbevisende sejr siden Raiders kampen i starten af november og Tebow har mistet heldet (måske Jesus er træt af ham?) Og han kan INTET stille op i mod Steelers efter min mening. 

Hvad siger du til over/under spillene og handicap placeringen på Saints med mere end 10 point?

4. januar 2012 18:29 | jogs | Svenstrup J | New England Patriots
 Og det er self. noget sludder det jeg skriver med at 31-17 giver 58 ... Matematik fejler nogle gange.. det gav kun 48 jo ..

4. januar 2012 21:08 | CPHGunner | Frederiksberg | Dallas Cowboys
9 indlæg | 0 emner | 0 pick point
På Bet24 kan du få 2,50 istedet for 2,35 tilbage på Bengals. Jeg tror det er et klogt valg at tage Bengals. Det er i min optik en 50/50 kamp og derfor er 2,50 et ganske godt odds. Jeg er samtidigt stensikker på at Saints slår Lions, så hvis du kombinerer de to kampe så får du næsten 3 gange pengene igen.

Mht. Saints kampen så er de bare for skræmmende i The Dome. I deres første opgør der lignede det også et shootout, men Saints DEF var meget bedre end Lions (dog uden Suh, som er mest effektiv imod løbet). Jeg kan ikke se andre end Saints og Brees all day!

Jeg har ligesom jer en fidus til Falcons. Jeg kan finde den til 2,40 på nordic bet. Det er også en 50/50 kamp og derfor også et godt odds. Jeg må bare indrømme at efter jeg så dem mod Cowboys der blev jeg imponeret. Udover momentum så har de 3 klasse DE som de rykker rundt på som det passer dem - Umenyiora, Tuck og Pierre-Poul. Der kommer så meget pres på Ryan. Jeg tror det største problem for Falcons er at de i sidste week spillede hjemme uden noget pres på Ryan, nu kommer der indiskutabelt et seriøst pres på ham kampen igennem. I øvrigt er Giants ganske gode mod løbet, så jeg forventer Turner "the burner" bliver holdt til under 100 yards. Jeg tror desværre ikke på Falcons og selvom odds´et frister så er Giants et andet hold i playoffs end i regular season!

Den sidste kamp ser jeg som lukket. Steelers er alt for gode og de har efter SF kampen fået alt den tid de behøves for at have deres SB-hold klar til på søndag. Den eneste mulighed for Broncos som jeg ser det er at vinde turnoverkampen. Dumerwill skal spille sit livs kamp og Broncos D# skal hæve deres gode takter endnu et niveau hvis de skal have en chance for at vinde den kamp. Mht. odds så er de 1,25 på Steelers et ok odds, betinget af at Rothlessburger er 100% fit. Det er han jo aldrig så nøglen til odds´et ligger i at han er klar. Er han Questionable, så havde jeg holdt nallerne langt væk fra kampen da Batch simpelthen ikke evner at vinde en slutspilskamp on the road imo.

4. januar 2012 21:16 | Palmedrengen | Værløse | Green Bay Packers
2.715 indlæg | 35 emner | 11385 pick point
virkelig! hvorfor ik bare bruge den tråd til odds vi har i forvejen?

anyways

Under 34,5 i broncs-steelers samt Bengals er super gode.. Saints-10 også en 2/3 også er man næsten garenteret penge

4. januar 2012 21:19 | CPHGunner | Frederiksberg | Dallas Cowboys
9 indlæg | 0 emner | 0 pick point
Første indlæg jeg laver. Koger stadig rundt efter den oddstråd. Kan du advisere mig champ?

5. januar 2012 00:52 | Palmedrengen | Værløse | Green Bay Packers
2.715 indlæg | 35 emner | 11385 pick point
Haha :D i orden så.. den ligger under off-topic.. har dog lige oppet den

5. januar 2012 08:11 | jogs | Svenstrup J | New England Patriots
Ved godt jeg kan få et højere odds hos alle andre bookmakere end danskespil, men har endnu ikke en konto hos nogle bookmakere, da jeg er 17 år.

Helt enig i at Saints slår Lions, desuden vil jeg sige at  Bengals er småfavoritter i opgøret mod Texans. Texans er hårdt ramt på QB posten og lidt andre steder, og de har spillet elendigt de sidste par kampe.
Tror også jeg passer lidt på med Falcons kampen, nu må vi se..

Hvad siger du mht. til over/under spillene på henholdsvis steelers kampen og saints kampen? 

Du følger ingen debatemner.

Forbundet med facebook

Hvis du allerede har en profil på Firstdown.dk, skal du nu logge ind med dit firstdown.dk brugernavn og password for at vi kan linke dem sammen og du fremover kan logge ind med din facebook konto.

Har du ikke en profil, kan du oprette en her.

Brugernavn

Adgangskode