Rex Ryan Lovers and Haters
Forum »  Generelt om NFL
Hvad mener du om dette emne
 | 27 har deltaget i denne afstemning
Rex Ryan - Lover or Hater?
4. januar 2012 16:59 | Skizo | Hammel | New England Patriots
263 indlæg | 7 emner | 0 pick point

Jeg tror de fleste NFL fans har en mening om Jets head coach Rex Ryan. Det er min påstand at han er en mand som deler vandene og som de fleste har en mening omkring, på godt og ondt. Men lovers and haters, hvad synes du /I om Rex Ryan?

PS: Som Patriot fan og trådopretter, forbeholder jeg mig retten til at vente lidt med et svar..

4. januar 2012 17:30 | Reggie-Bush | Gilleleje | New Orleans Saints
114 indlæg | 2 emner | 0 pick point
 Jeg er hverken lover eller hater, men jeg bryder mig ikke just om ham. Han er irriterende, grim at se på og ikke mindst dum at høre på. Samtidig respekterer jeg ham som coach, fordi han absolut har gjort nogle rigtig gode ting. Han skal bare blive mere ydmyg.

4. januar 2012 17:31 | CowboysWitten | Sønderborg | Dallas Cowboys
796 indlæg | 17 emner | 2345 pick point
man kan sige hvad man vil om Rex Ryan, men han har fået gang i fanbasen og fået en vindermentalitet og troen derpå ind på holdet. han har snakket og snakket, og selvom om mange hader ham for det, så har det virket.

talent mæssigt, så ser jeg ikke Jets som et PO hold. dog får han år efter år et defece uden pass rushers, til at overpræstere. de har en af ligaens værste startende QB's og en ringe HB men formår alligevel at være i konkurence om PO pladser. han har fået holdet i back to back AFC championship kampe, og igen, det er med et hold som jeg mener ikke har talentet til det.

opsumeret, så elsker jeg Rex for at have fået fanbasen op og køre og fået sit hold til at overpræstere. jeg elsker hans passion for football, og for at vinde. hvilket han viste ved at ligefrem begynde at græde, da han gav spillerene en tale om at vinde og hans tro på dem efter nederlaget til Dolphins.
Jeg elsker at han ikke er bange for at fortælle alt og alle om hans tro på holdet hvilket får spillerne til at ville bakke hans udtalelser op, og jeg elsker at han samtidig ikke er bange for at påtage sig skylden for et nederlag.

4. januar 2012 17:57 | Rasmus Brady | Broby | New England Patriots
182 indlæg | 2 emner | 25450 pick point
 Ja, jeg skal da lige love for, at han har fået vindermentalliteten banket ind i holdet (Læs: Santonio Holmes)

Jo, han er en talentfuld træner, og på forsvaret har han få overmænd, hvis nogen. Men... Hans snak om SB osv ender med at ramme holdet bag i.. Han skulle tage at holde sin mund en gang i mellem og koncentrere sig mere om holdet end ham selv (Læs: Ryan vs. Belichick). Det er da fint, at han får fanbasen med på vognen ved at udlove garantier, men når disse så ikke bakkes op, så går det ud over hele holdet..
Så, jeg er nok en hater, men det er også svært at være 100 % objektiv som Pats-fan..

4. januar 2012 19:19 | Westmanden | Viby J | New York Jets
159 indlæg | 5 emner | 915 pick point
 Rex Ryan er en af det bedste trænere i NFL efter min mening.
Jets var ingenting før han kom som headcoach, de var et bundhold, blev altid kaldt giants lillebror men efter Ryan er kommet til er det skiftet meget, jets har præsteret bedre de sidste 3 sæsoner (mere eller mindre).

Jets har ikke mange stjerner, kun Revis, Mangold, ferguson ville jeg kalde store stjerner.
De har ikke nogen store passrushere ala Ware, allen, Suggs etc, men alligvel igennem Ryans eksotiske blitz schemes formår han at forvirre og narre QB og træneren hvor fanden blitzer kommer fra, og pludselig er der en overload et sted fra de overhovedet ikke havde regnet med.

Rex Ryan har vinder mentalitet, og han brænder virkelig for sit hold og sine spillere og alle der spiller for ham elsker ham.

Han siger alt hvad han mener ligeud og han lægger alt pres over på sine egne skuldre, han udpege ikk sine spillere og siger de spillede dårligt men tager istedet fejlene på hans kappe.
Er efterhånden blevet træt af den mentalitet at man ikk må gå ud og sige " vi er det bedste hold", for han siger bare hvad han mener er rigtigt.

Må dog sige det med at gå ud og sige "vi vinder superbowl" i starten af sæsonen var lige en tand for meget, ligger bare unødvendigt pres på ens hold.

Alt i alt er han imo det bedste der nogensinde er sket for Jets

Ps. hvis folk begynder at snakke om alt det der om hans fod fetish, og hvor tyk han er så har jeg kun en ting at sige  http://www.youtube.com/watch?v=gutCFMc5khY 
For min skyld må han ligge derhjemme og smøre en krabbe ind i peanutbutter og massere sin mormors gravhund med den, det er pisse ligegyldigt hva folk gør i deres fritid, det er hvad det gør på banen og i medierne der betyder noget!

Kh : En Rex Ryan lover

4. januar 2012 20:09 | Aarup | Århus C | New England Patriots
146 indlæg | 3 emner | 5210 pick point
 Troede Broadway Joe var det bedste der nogensinde var sket for Jets? Han holdt i det mindste ord da han lovede en Super Bowl.

4. januar 2012 21:22 | Boisestatebroncos | København N | Washington Redskins
318 indlæg | 11 emner | 10880 pick point
Love Rex, loves D.

Til Westmanden du er ung og derfor lidt undskyldt. Men Jets var ingenting og bundhold, for Rex er ikke rigtigt.

I 2003 under H Edwards vand Jets 41 - 0 over Mannig og Colts.

H Edwards var tradet til KC Chiefs
fra 2006 til og med 2008 var Mangini tidligere D Coordinator fra Patriots.
2006 10-6 og i PO, Pennington QB og comeback player of the year.
2007 4-12, Pennington skadet og saesonen var tabt.
2008, 9-7 efter 8-3, da B Farve blev skadet, en stor off saeso, med mange trades og FA. Ville havde vaeret PO.

Det hold Rex tog over var et hold med et godt forsvar og et godt lobe angreb.

Er Redskins fan, men min svigerfar der bor naer NY er Jets fan, har derfor fuldt dem taet.

4. januar 2012 22:51 | Skizo | Hammel | New England Patriots
263 indlæg | 7 emner | 0 pick point

Jeg ved at dette vil komme som en overraskelse for de fleste, men jeg er ikke en fan af Rex Ryan! What! Say What? En Patriot fan som ikke knus elsker Rex Ryan, så står lemmet da ikke mere..

Jeg har stor respekt for hans defensive kvaliteter og mener uden skam at han er en af de allerbedste D coaches spillet har set, men jeg mener ikke at han på nogen måde er egnet som head coach. Jeg bliver en kende forundret, når jeg læser at Rex Ryan tager ansvar, at hans ”no bull attitude” bidrager positivt til holdet og NFL på andre områder end på underholdningssiden. Jeg overvejede et ganske kort øjeblik at lave 'Lover, helt klart' om til; 'He can suck my toes anytime', men jeg er fakkertalt rimelig kold overfor hans seksuelle præferencer, turn ons og hans kropsvægt, så længe ingen af tingene indbefatter små børn.

Ansvar og Rex Ryan.. Undskyld mig, og det kan godt ske at jeg i middelsværgrad lider af demens og selektiv hukommelse, men da Jets AC Sal Alosi spændte ben for Miamis Nolan Carroll, var ”forsvares argumentet” at man burde set på hvad de gjorde i New England. Hvilket er små kronisk når det kommer til bortforklaringer og undskyldninger fra den mand af. *flæb flæb*' Jammen, Bill B og Pats gør sådan og sådan, hvorfor må de, når vi ikke må?' Amen altså, snup en kiks Rex Ryan og lev op til dit ansvar som head coach for Jets. Reglerne er ens for alle og hvis man bliver taget med fingrene i kagedåsen må man tage sin straf. Det gør de sjovt nok også i New England, uden at påstå at andre snyder.

Rex Ryan og Jets 2011. Der er flere fremtrædende medlemmer af Jets holdet som har udtalt at Holmes attitude igennem flere uger har været værre end dårlig, bl.a. LT. Dette er manden, som Rex Ryan har gjort til offensiv kaptajn og leder på angrebet. En mand som åbenbart ifølge de nyeste rygter fortsætter hos Jets, hvis det står til Rex Ryan http://www.nfl.com/news/story/09000d5d825a7f34/article/jets-ryan-i-believe-santonio-will-be-back-next-year?module=HP11_headline_stack

Som Patriot fan synes jeg det er dejligt at se at Rex Ryan har så stor tiltro til hans spillere, at han både vil beholde Holmes og Sanchez, for en lignende kemi skal man lede lidt efter i ligaen. Og da O'Brian og Schottenheimer begge er indkaldt til møde hos Jags, er der en mulighed for at Schottenheimer får hans syvende sæson hos Jets med også. En trio som, i mine knap så objektive patriots øjne, måske ikke har fungeret upåklageligt i denne sæson. Men hvad, Rex Ryan forventer jo heller ikke rigtigt noget af hans hold, ud over selvfølgelig en SB og at hans spillere bare er de bedste hver gang. Så en 16-0 og en SB ring, men manden tager alt ansvaret på hans egne skuldre?!?

Argh, må hellere stoppe inden jeg begynder på Favre også..

5. januar 2012 00:50 | Westmanden | Viby J | New York Jets
159 indlæg | 5 emner | 915 pick point
 Med henhold til træneren der spændte ben, kan jeg lige sige at han blev fyret med det samme..

5. januar 2012 12:27 | Mikael | Frederiksberg C | New York Giants
192 indlæg | 8 emner | 26110 pick point
Jeg synes helt klart Rex Ryan gør mange ting rigtigt, og er en fantastisk dygtig coach. I år har Jets ganske vist været meget svingende, men ellers har jeg stor respekt hvor relativt hurtigt har fik Jets op i toppen af AFC.

Han er en headcoach der tager en masse fokus fra holdet og giver noget vindermentalitet og karisma. Jeg kan lide det, og (hvis) Brandon Jacobs sagde det der blev påstået efter Giants-Jets-kampen så synes jeg det var uheldigt. En spiller bør efter min mening ikke gå i clinch med et andet holds HC på den måde.

Hvis man skal siger noget kritisk, må det være han efterhånden skal være lidt mindre fremme i skoene med at rose hans eget holds evner. Jeg tror faktisk ikke det er så konstruktivt for ham selv og holdet længere, men jeg håber han bliver ved med -derudover - at være den kariskmatiske person han er. Det er underholdende og samtidig en skrap football-hjerne.

VH Mikael

Du følger ingen debatemner.

Forbundet med facebook

Hvis du allerede har en profil på Firstdown.dk, skal du nu logge ind med dit firstdown.dk brugernavn og password for at vi kan linke dem sammen og du fremover kan logge ind med din facebook konto.

Har du ikke en profil, kan du oprette en her.

Brugernavn

Adgangskode