|
3. januar 2012 12:46 | Skizo | Hammel | New England Patriots
263 indlæg | 7 emner | 0 pick point
|
|
Ganske som overskiften siger; Hvem er du mest skuffede over i 2011? Hvis NFL uddelte præmier til de største skuffelser i 2011 sæsonen, hvilke hold og hvilke spiller mener du så have disse?
Jeg selv er lidt i tvivl, for alt imens jeg har nydt overraskelserne uge efter uge igennem hele sæsonen og set GB været ulidelige gode, Saints værende explosive, Patriots - Ravens og Steelers gøre (vinde) som de næsten altid gør. Blæst væk af Cam Newton på trods af mange nederlag. Blev ufrivilligt fanget i Tebowmaniaen, set et Texans hold tordne derudaf, i Peyton Mannings fravær, og imens de kunne stille op med deres egne startere. 49ers og Lions har gjort det klart bedre end jeg havde forventet til sæson starten. Så mange positive ting, men også en del skuffelser.
Colts. Jubiii de har vundet.. Første valget i draften. Forstå mig ret, jeg var godt klar over at Peyton Manning havde stor betydning for Colts, men jeg havde altså forventet et bedre resultat end 2-14. De må jo som resten af NFL holdene være i besiddelse af 53 spillere, så selv om jeg ikke forventede de vandt AFC South eller kom i PO, så er jeg stadigvæk skuffet.
Eagles. Her lærte jeg så noget nyt i år. Der er jantelov i amerikansk sport. For mange er det en befrielse at det ikke lykkes Eagles at "købe" sig til SB endsige PO i år. Det selvudnævnte Dreamteam med det hold, spiller for spiller, må siges at være en skuffelse af de større. Jo jo en skadet Vick, en Mccoy med attitude problemer, manglende presæson osv. osv.
Bucs. Hvad skete der lige? Sidste år gik de 10 og 6, i år 4 og 12. Igen ingen voldsomme forventninger til dem, men 4 - 12 er bare ikke godt nok what so ever!
Jets. *suk* skrev jeg virkelig det?!? I følge Rex Ryan verdens bedste footballhold igennem tiderne, med den bedste trænerstab ever, de flotteste fans og de smukkeste fødder, eller noget. Jeg er ikke Rex Ryan fan på nogen måde, men jeg må samtidig erkende at deres resultater de to foregående år har været flotte og med de forstærkninger de fik hentet til holdet, havde jeg som Patriot fan frygtet det værste. Dog glimrende store dele af holdet ved deres fravær igennem flere kampe, hvilket vi er flere der er glade for.
Når alt dette er sagt og skrevet, så mener jeg personligt at Colts som hold er den største skuffelse, mens Ochocinco er den største individuelle skuffelse.
|
|
3. januar 2012 13:33 | Mazie | Aalborg | New England Patriots
15 indlæg | 0 emner | 0 pick point
|
|
Tror måske ikke jeg synes Jets hører til på den liste... Hvor end jeg gerne så dem der som Patriots fan :P
I mine øjne kan der kun være et hold som vinder en præmie for største skuffelse.
The Drem Team... Med de spillere det hold besider, og så lidt som de har fået ud af dem, så er de uden samligning den største skuffelse siden de annoncerede at Megan Fox ikke skulle være med i den nyeste Transformers :D
|
|
3. januar 2012 13:34 | Palmedrengen | Værløse | Green Bay Packers
2.715 indlæg | 35 emner | 11385 pick point
|
|
Kan heller ik se hvem der har skuffet mere end Eagirls
|
|
3. januar 2012 13:44 | CowboysWitten | Sønderborg | Dallas Cowboys
796 indlæg | 17 emner | 2345 pick point
|
|
hvordan kan Eagles være jeres største skuffelse? hvem havde regnet med, at man kunne hente så mange nye startere ind, og en defensiv coordinator der ikke har DC erfaring og som var deres tidligere o line coach og forvente at de ville kunne få holdet til superbowl i den første sæson, endda med en forkortet off season?? og ikke for at glemme at vi jo godt vidste at det linebacker corps de har ikke ville være i nærheden af at være god.
Min største skuffelse er klart Titans løbespil med CJ2K. tak for at ødelægge mit fantasy hold...
min næst største skuffelse er de lidt yngre hold, Rams og Bucs. havde forventet mere.
|
|
3. januar 2012 13:49 | Palmedrengen | Værløse | Green Bay Packers
2.715 indlæg | 35 emner | 11385 pick point
|
|
Bucs ku også godt vinde den faktisk
|
|
3. januar 2012 14:06 | Lars Aanæs | København Ø | New Orleans Saints
1.947 indlæg | 340 emner | 25100 pick point
|
|
Som nævnt så er Colts selvfølgelig en skuffelse, men Bucs vil være mine favoritter.
Ikke blot det er de går 4-12, men på den måde de gjorde det. At gå fra 4-2 til 4-12 er simpelthen helt uhørt.
Eagles var jeg ikke så skuffet over. Som forudsagt i vores NFL Magasin inden sæsonenstarten var det hvad jeg havde forventet af dem. Cowboys skuffede mig dog ekstra meget, men hvad havde man regnet med når man i to kampe i træk misser det afgørende FG, samt spiller med en skadet QB ekstra meget, for ikke at nævne de mange andre skader de har haft.
Bengals er derimod den helt store overraskelse i år :-)
|
|
3. januar 2012 14:14 | Rasmus Brady | Broby | New England Patriots
182 indlæg | 2 emner | 25450 pick point
|
|
Jeg vil også mene, at Bucs er en af de største skuffelser i år.. Men jer, der siger, at Eagles ikke skuffede - c'mon... De sagde selv, at de regnede med i hvert fald at komme i playoffs! De sagde selv, at de var et "Dream Team"! Og mange af de forskellige eksperter på nfl.com og andre lignende steder troede også, at Eagles mindst ville nå post-season...
Anyways - Jets synes jeg nu også har skuffet - eller i hvert fald bevist, at de ikke kan leve op til Fat Rex's latterligt høje forventninger. Men det er nu ikke den største skuffelse, blot en forventning ;) Og kan man komme uden om San Diego Chargers? Store forventninger hvert år - ingen opfyldes..
|
|
3. januar 2012 14:18 | goldengunnar | Roskilde | Indianapolis Colts
110 indlæg | 0 emner | 8685 pick point
|
|
Jeg synes at Rams og Bucs har været de mest skuffende i år. Rams og især Bradford havde jeg store forventninger til i år. Jeg havde da helt sikkert dem som favorit i deres division. Bucs havde jeg også før sæsonen til at kunne komme op og lege med omkring de 10 sejre igen. Og at Bucs har været så dårlige på det sidste er jo nærmest skræmmende. Begge hold har været umådeligt langt under mine forventninger i år.
Eagles havde jeg før sæsonen ikke forventet i Play Offs, så det overrasker mig ikke det store. Jeg tænkte at de ville have problemer på nogle væsentlige punkter og positioner.
Colts havde jeg forventet i Play Offs, men der kan man sige, at der er en helt tydelig grund til dette. Og havde jeg før sæsonen fået af vide at Manning ikke ville spille, så ville jeg ikke vurdere dem til meget mere end 2 sejre.
Jets synes jeg overhoved ikke. De var trods alt med i Play Off spillet, indtil sidste dag, og meget mere havde jeg ikke forventet af dem.
|
|
3. januar 2012 14:55 | Skizo | Hammel | New England Patriots
263 indlæg | 7 emner | 0 pick point
|
|
Altså, jeg kan tage fejl, med gik Colts ikke 14-2 (hvor de smed de sidste to kampe efter 14-0 og first seed) og videre til SB for to år siden? Gik de ikke 10-6, efter 6-6 sidste år? Tager jeg fejl, hvis jeg mener at Colts siden 1999 kun har misset playoff i 2001 og igen i år?
|
|
3. januar 2012 15:01 | simon62 | København NV | Green Bay Packers
172 indlæg | 19 emner | 0 pick point
|
|
Undskyld jeg lige går off topic, men nu så jeg at der var kommentarer imod Rex Ryan. Jeg er ikke selv jets fan, men jeg kan sgu godt lide Rex. Jeg er træt til døden over den polititske korrekthed i sport. Det der "Jamen nu går vi ind og spiller vores spil, og lader ikke dem spille deres spil. Så håber vi på det bedste...men man må ikke undervurdere kazhakstan united". Bah! Det er så befriende at høre Rex sige "Jamen gu vinder vi da!" Også selv om de ikke gør det. Han er fin til at tage det på egne skuldre når de taber. Og syns faktisk ikke han er gået over stregen med sine drillerier endnu. Jeg syns kampen om ringen debatten i år var afsporet. Den var sjov. Ingen grund til at folk blev pigesure...
OT må jeg nok sige Halftime show i år. Madonna? Really?? Eller skal det være old som sådan? Ellers vil jeg også gerne sige TeBowing. Især når QB´s begynder at kopiere det. Jeg syns ikke det er pænt. Om man tror på gud er ens egen sag. Men at regne med, at han deltager aktict i kampen syns jeg tangerer storhedsvanvid. Det lugter lidt af at folk nu gør det for at tækkes det bibelske flertal i USA. Oh...og så at Tom Brady (tuck)- Rule har fået lov at blive.
|
|
Du følger ingen debatemner.
|