2nd-string QBs
Forum »  Generelt om NFL
Hvad mener du om dette emne
1. januar 2012 22:21 | Rasmus Brady | Broby | New England Patriots
182 indlæg | 2 emner | 25450 pick point
Efter Pats-Bills kampen slog jeg lige over på Packers-Lions kampen.. Og jeg skal da lige love for, at jeg for alvor fik øjnene op for Matt Flynn! Sidste gjorde han det godt mod Pats, og på nuværende tidspunkt har han kastet 5 TDs og mere end 400 yards.. Men hvem er den bedste 2nd-string QB i NFL? Det er selvfølgelig svært at sige, men hvilket hold, tror I, har den bedste nr. 2 QB?? :)

Flynn har tydeligvis gjort det godt, men jeg kan nu også godt lide Shaun Hill fra Lions..

Og Curtis Painter, selvfølgelig!!... ;)

1. januar 2012 22:29 | Reggie-Bush | Gilleleje | New Orleans Saints
114 indlæg | 2 emner | 0 pick point
 Personligt ville jeg nok vælge Matt Flynn som QB på mit hold, men den er ikke helt nem. John Kitna ville jeg også overveje :)

1. januar 2012 22:31 | Sect | Esbjerg | New England Patriots
78 indlæg | 0 emner | 18395 pick point
 Jeg tror at det bliver Flynn.. Manden har i mit mit memoir kun gjort det rigtigt godt, og måske burde nogle klubber overveje at skaffe ham på deres hold, for han er vidst bedre end nogle holds nummer 1 QB

1. januar 2012 22:43 | Skinken | Charlottenlund | St. Louis Rams
728 indlæg | 1 emner | 10365 pick point
Shaun Hill ville jeg gå med

1. januar 2012 22:53 | Lars Aanæs | København Ø | New Orleans Saints
1.947 indlæg | 340 emner | 25100 pick point
Personligt har jeg ikke været syndelig imponeret af Flynn inden aftens kamp. Derfor glædede jeg mig også til at se kampen og se hvad han kunne, og det var jo imponerende. Han kan godt blive starter næste år uden tvivl.

Dertil er jeg selv tilfreds med Chase Daniel som backup qb, men også folk som Shaun Hill og Chris Redman er gode backups.

1. januar 2012 22:53 | Henrik | Bredsten | New England Patriots
76 indlæg | 2 emner | 25370 pick point
Og så kaster Flynn minsandten også lige den 6. TD. Wauw.

1. januar 2012 23:05 | Palmedrengen | Værløse | Green Bay Packers
2.715 indlæg | 35 emner | 11385 pick point
Ville umiddelbart vælge den QB der slår franchise rekorder i en over 90 år gammel klub.. ærgeligt at vi ik får noget for ham nu her når hans kontrakt udløber.. men han har lige gjort sig nogle millioner dollars rigere

1. januar 2012 23:21 | Boisestatebroncos | København N | Washington Redskins
318 indlæg | 11 emner | 10880 pick point
off topic

Er det ikke surt for Rodgers at han med en kamp som Flynns kunne havde haft over 5000 yards og 51 TD, som saa ville vaere en rekord.

1. januar 2012 23:27 | Mikkel Kjeldsen | Århus C | Indianapolis Colts
910 indlæg | 70 emner | 26210 pick point
@ boisestatebroncos

Hvis man vil jage rekorder, så kan man jo godt gøre det. Det har vi set et eksempel på for nyligt, uden at det egentlig havde nogen betydning.

Det er vel op til den enkelte spiller, træner og klub.

Peyton Manning 'lider' under det samme som Rodgers i år. Der har været kampe hvor han har stået på sidelinien, fordi at W'et ikke var vigtigt og det derfor var første prioritet at være skadesfri.

1. januar 2012 23:45 | Rasmus Brady | Broby | New England Patriots
182 indlæg | 2 emner | 25450 pick point
 Ang. rekorder, så synes jeg nu også, det er vigtigere at hvile dine franchise-spillere, når du kan tillade dig det - især, hvis man ikke har noget at spille for (Rodgers i dag).
Men selvfølgelig er det stort fo renhver spiller at opnå de største rekorder i NFL, men mon ikke de fleste går efter de der eftertragtede ringe? :)

Nu nævner du, Lars, Chase Daniel, og det kan jeg sådan set også godt forstå :) Jeg mener nu bare ikke, at han er helt "deroppe" sammem med Flynn, Hill osv.
Jeg vil tro, at han er på omkring samme niveau som "min" egen Brian Hoyer :)

Du følger ingen debatemner.

Forbundet med facebook

Hvis du allerede har en profil på Firstdown.dk, skal du nu logge ind med dit firstdown.dk brugernavn og password for at vi kan linke dem sammen og du fremover kan logge ind med din facebook konto.

Har du ikke en profil, kan du oprette en her.

Brugernavn

Adgangskode