|
28. december 2011 15:49 | møs møs | Roskilde | Oakland Raiders
5 indlæg | 3 emner | 0 pick point
|
|
Ja, spørgsmålet siger vist sig selv.. Hvordan fik du din kærlighed til dit team? :-)
|
|
29. december 2011 00:04 | SteelPower | Kolding | Pittsburgh Steelers
84 indlæg | 5 emner | 25440 pick point
|
|
Jeg skulle mene at de er en tråd der berører dette emne et eller andet sted på forum... ;)
|
|
29. december 2011 07:00 | varka | Nykøbing M | New England Patriots
2 indlæg | 0 emner | 3375 pick point
|
|
jeg er stor Patriots fan og det hele starte da min far tag mig med til en NFL kamp da vi var i usa 1986 der spillet Patriots mod Miami Dolphins og Dan Marino :) og i den kamp vandt Patriots med 34-7 og siden da har jeg holdt med dem :) jeg har stadigvæk en trøje med Tony Eason som var QB for Patriots den gang
|
|
29. december 2011 09:03 | Palmedrengen | Værløse | Green Bay Packers
2.715 indlæg | 35 emner | 11385 pick point
|
|
Blev Packers fan for 5 år siden, og det var som så mange andre Packers fans pga. historien og konceptet omkring en klub ejet af fansene.. Derudover ar Green Bay, hvad jeg vil mene, NFL's bedste fans.. det kan f.eks. ses på at Packers har solgt 250000 aktier og har sat ydeligere 30000 til salg.. de disse aktier kan købes for 250$ og de har stort set INGEN salgsværdi. dvs. at fansene egentlig bare pumper penge til klubben som de gode borgere de nu engang er. Tilgengæld kan de kalde sig part-owner of Green Bay Packers. smukt. Og hvorfor har green bay gjort dette? Tjo, Packers vil snart udbygge stadion. 6,600 nye sæder i south endzone il en pris af 130$ .noget der nok faler i fin jord hos de over 80.000 fans der er på ventelisten til sæsonkort. Det dækker over halvdelen af de penge har Packers fået af fansene gennem det så kaldte "stock sale"..
Det er ting om dette jeg synes er fantastisk
|
|
29. december 2011 13:03 | stevie | Hjørring | Green Bay Packers
239 indlæg | 8 emner | 27120 pick point
|
|
Havde familie (onkel,tante,fætre) i Madison Wisconsin ca. 300 km syd for Green Bay, hvor de så har været til training camps og kampe, i 1996 fik jeg en t-shirt og nogle packer gagets, og den gang var det bare det eneste hold jeg kendte, men dengang var der kun Soccer i mit hoved. Indtil jeg begyndte at se NFL i 2003 og så omkring 2005, begyndte jeg at vise interesse for Packers, som var det første hold jeg nogensinde kendte til, derefter er mit forhold til Packers bare blevet mere sygeligt, og kunne ikke forstille mig at holde med et andet hold idag.
Men havde det ikke været fordi jeg havde familie nær GB, så havde jeg nok gået efter Panthers eller 49'ers. Ik at jeg fortryder jeg er blevet Packers fan, men de ting som Palme skriver om organisationen som man virkelig værdsætter idag, havde jeg bare ikke i tankerne i 2005, men idag er det bare unikt.
|
|
29. december 2011 14:26 | Westmanden | Viby J | New York Jets
159 indlæg | 5 emner | 915 pick point
|
|
Blev fan af jets, mest pga 2 personer Rex Ryan og Darrele Revis. Rex Ryan er bare den ultimative smart ass, han siger bare at jets er det bedste hold og ligegyldigt hvor meget de taber står han ved det... NOW LETS GET A GODDAMN SNACK!
Revis er bare en af de største spillere i nfl lige nu, elsker man kan sætte ham på en wr også ska man ikk tænke på ham mere
|
|
29. december 2011 18:17 | Mulo | Sønderborg | Dallas Cowboys
5 indlæg | 0 emner | 0 pick point
|
|
Blev cowboys fan i midten af 90'erne da min onkel var fan af dem. Har ikke været hardcore fan siden dengang men har fulgt resultater og lidt mere end det. Først for et par år siden jeg er begyndt at følge meget mere med i NFL. Favoritten er nummer 94 Ware. Fantatisk spiller
|
|
29. december 2011 18:30 | simon62 | København NV | Green Bay Packers
172 indlæg | 19 emner | 0 pick point
|
|
@palme Ved du om aktierne må forlade landet? Jeg var inde for at købe en allerede da de kom i udbud, men man kan ikke købe fra dk af.
Blev fan af GB i 96. Som mange andre, blev jeg grebet af hele legenden omkring kaptajnen. Især en sætning omkring ham husker jeg. "manden er hård som granit. Bare sværere at vælte, og svære at slå en flig af". Jeg er så en af de 50% der stadig respekterer ham for det han har givet klubben. Og om et par år skal nummer 4 pensioneres i GB. Alt andet er dårlig stil. Det værende sagt, har jeg været vild med Aaron fra dag et af. Mage til ydmygt supertalent skal man sateme lede længe efter! (hvis man altså ikke skal brække sig i lårfede stråler samtidig....jeg kigger på dig Tebow!)
|
|
29. december 2011 19:33 | Reggie-Bush | Gilleleje | New Orleans Saints
114 indlæg | 2 emner | 0 pick point
|
|
Simon62 > Det er jeg ret sikker på de må :-)
|
|
29. december 2011 20:22 | stevie | Hjørring | Green Bay Packers
239 indlæg | 8 emner | 27120 pick point
|
|
Simon, du skal kender en/nogen der bor i USA, da det skal betales som en US beboer, men derefter kan det jo bare sendes til DK, om dit navn kommer til at stå derpå ved jeg ikke, men mon ikke man kan få det lavet.
|
|
Du følger ingen debatemner.
|