| 39 har deltaget i denne afstemning
MVP
|
18. december 2011 20:47 | StefanVestergaard | Dronninglund | New Orleans Saints
55 indlæg | 9 emner | 25660 pick point
|
|
Sidder nu og ser Saints kampen, og jeg tænker, hvor langt er Brees fra Rodgers i kampen om MVP ? Personligt er jeg nok lidt påvirket af jeg er Saints fan, så synes efterhånden, som sæsonen går hen af, at rodgers blivere "dårligere" og Brees bliver bedre
- Hvad synes i ?
|
|
18. december 2011 20:58 | juiceminister | Nyborg | New England Patriots
55 indlæg | 6 emner | 24785 pick point
|
|
Du glemmer Brady? Med det lorte forsvar de har, er det et mirakel at de er 9-3.
|
|
18. december 2011 21:17 | StefanVestergaard | Dronninglund | New Orleans Saints
|
|
Enig, men synes bare ikke Brady har været oppe ved Brees og Rodgers i år.
|
|
19. december 2011 01:47 | PatsDynasty | Frederiksberg C | New England Patriots
82 indlæg | 4 emner | 0 pick point
|
|
1. Brady 2. Rodgers 3. Brees
|
|
19. december 2011 09:14 | StefanVestergaard | Dronninglund | New Orleans Saints
|
|
Conrad blevet en Pats fan, eller hvad sker der der ? :o
|
|
19. december 2011 11:35 | Rasmus Brady | Broby | New England Patriots
182 indlæg | 2 emner | 25450 pick point
|
|
Jeg synes nu stadig, at Rodgers fører i kampen om MVP-award'en.. Om end han ikke har spillet på samme niveau i de seneste par uger. Men som du selv siger Vestergaard, så er Brees begyndt at hale ind på Rodgers - skellet mellem de to er faktisk ikke så stort, som man måske skulle tro :)
Jeg vil også nævne Brady, men han er alligevel et stykke bag de 2 andre :)
|
|
19. december 2011 13:21 | Agbre | Odense | San Diego Chargers
28 indlæg | 0 emner | 24215 pick point
|
|
Jeg må sige, at jeg stadig mener Rodgers er klar MVP. Hans nuværende 40-6 TD-INT record og alle de kampe, hvor han bare har været ustoppelig er suverænt. Han har været stærkere i år end Brady sidste år. Brees har også været rigtig stærk, men han skal nok lige have to kampe som den igår samtidig med at Rodgers fortsætter det lidt svage spil før man rigtig kan begynde at diskutere det, synes jeg.
Brady har da helt sikkert også haft en god sæson og har ikke helt de samme våben som Rodgers, men han har også haft nogle rigtig dårlige kampe. Rodgers har været i en klasse for sig i denne sæson imo.
|
|
19. december 2011 16:14 | Palmedrengen | Værløse | Green Bay Packers
2.715 indlæg | 35 emner | 11385 pick point
|
|
@stefan, man skulle næsten tro det ik.. conrad er ihvertfald ikke at finde på sitet mere sys jeg..
Hvis man ser på det så spillede Rodgers slet ikke så skidt mod Cheifs... Hans WR's tabte en del bolde + 2 skader på oline i samme kamp på en i forvejen meget skadet oline.. Newhouse-dietricht smith, wells, sitton(lige tilbage efter skade) Lang.. Ikke lige fremst en oline de fleste ville ha foran sig..
Hvis Packers havde fået bolden med 2 igen så ville jeg gerne af smidt en hund på at Packers ville score TD, og hvis det var sket så ville vi ha skrevet om hvor god Rodgers er istedet for at diskutere om han fortjener at blive MVP..
Ja jeg er Packers fan, men sys ikke at det jeg har skrevet er særlig farvet.. Og som Rasmus skriver så er Brees ved at hente ind på Rodgers, men der skal stadig en del til før at han overhaler ham, og der er trods alt kun 2 weeks tilbage
|
|
19. december 2011 16:15 | Palmedrengen | Værløse | Green Bay Packers
2.715 indlæg | 35 emner | 11385 pick point
|
|
@RG, med det lorte defence packers har er det et mirakel at de er 13-1 ;)
|
|
19. december 2011 18:48 | Frederik Palle | Odense C | Pittsburgh Steelers
95 indlæg | 46 emner | 7920 pick point
|
|
Synes overhovedet ikke, at det er et aktuelt emne. Prisen skal gives til sæsonens bedste spiller og ikke den nuværende bedste.
Brees er en fantastisk quarterback, men folk glemmer åbenbart hurtigt. Han er blevet lukket fuldstændig ned af Rams tidligere på sæsonen, og led også et nederlag til Bucs. Rodgers blev delvist lukket ned i går, men holdet har ikke så meget at spille for foreløbig. Synes uden tvivl at den manglende motivation og gejst fra Packers holdet var skyld i nederlaget.
Rodgers er MVP uden diskussion.
|
|
Du følger ingen debatemner.
|