TNF: Tebow beats Jets...
Forum »  Generelt om NFL
Hvad mener du om dette emne
18. november 2011 05:51 | PatsDynasty | Frederiksberg C | New England Patriots
82 indlæg | 4 emner | 0 pick point

Respekt... 95-yard GWD mod et hyped Defense. Viser hjerte og clutchness til sidst da det gjaldt, efter en dårlig kamp. Minder mig om Vince Young i starten af hans NFL-karriere. Er nu 5-3 som starter.

Nu er AFC East hjemme for Pats. Har Tie-Breakeren over Jets, og et nemt resterende schedule.

Von Miller bliver iøvrigt en kommende stjerne i NFL.

18. november 2011 09:09 | Palmedrengen | Værløse | Green Bay Packers
2.715 indlæg | 35 emner | 11385 pick point
Tim Tebow you are insaaaaane!! 

Aldrig set en spiller med mere hjerte end ham. det er helt groteskt jo! fantastisk

18. november 2011 09:10 | StefanVestergaard | Dronninglund | New Orleans Saints
55 indlæg | 9 emner | 25660 pick point
 Jeg synes det er så fedt, det der "it" vinder seriøst deres kampe :D !

18. november 2011 10:09 | Aksel Berg | Tórshavn | New York Giants
562 indlæg | 19 emner | 0 pick point
 Fantastisk kamp!!! Det er bare så underholdende at se dem spille under Tebow. Som at se college football i NFL.

Men Tebow kører bare videre, jeg håber sku at raiders og Chargers taber søndag, så fører Broncos divisionen!! Utroligt at tænke på tilbage i uge 5, da de var 1-4,

18. november 2011 12:40 | D1 | Odense S | Dallas Cowboys
71 indlæg | 3 emner | 24140 pick point
 Har lige set kampen.

Må tilstå jeg ikke forstår the Tebow hype, Tebow vand ikke over Jets det var Broncos D# der steppede op i stor stil i sær Von Miller havde en del flotte spil han skal nok blive til noget stort i NFL, ja og at Sanchez ( han kastede jo om muligt værre end Tebow )spillede som en mormor hjalp heller ikke.

Hvad er det folk syntes er så vildt ved Tebow for han virker ikke så dygtig som Vick når han løber med bolden og come on MANDEN KAN IKKE KASTE EN FOOTBALL ! hvis i mener han har noget der ligner en god kaste arm eller er præcis på nogen måde er i jo stære blinde! 9 ud af 20 for 104 yrds ????? 

Jeg syntes det er fantastisk at han formår at skabe en positiv stemning i Denver og han virker da også utroligt sympatisk og venenlig når man ser ham uden for banen men ud over det forstår jeg ikke hvorfor man er så vild med ham.

18. november 2011 12:53 | simon62 | København NV | Green Bay Packers
172 indlæg | 19 emner | 0 pick point
Jeg syns både Sanchez og Tebow spillede frygteligt. Det der afgjorde kampen var vel nærmest at Broncos D scorede.

18. november 2011 14:42 | Daniel Jepsen | Malling | Arizona Cardinals
357 indlæg | 38 emner | 22730 pick point
 Han får fire sejre mere i år, og de kommer i play-off :-) Mærk jer mine ord! 

18. november 2011 15:09 | Adam Egholm Madsen | København Ø | Cincinnati Bengals
118 indlæg | 43 emner | 23085 pick point
Det er jo helt uhyggeligt, at Jets ikke vinder sådan en kamp. Ud over første og sidste drive præsterede Tebow absolut ingenting. Men han kender sin besøgstid, det må man give ham! Tebow kaster så forfærdeligt dårligt, at det er helt uhyggeligt. 9 ud af 10 gange går han i panik i lommen, og hans receivers skal lave mirakler, hver gang de skal gribe bolden i jordhøjde. Til gengæld er det underholdende at se på. 

Respekt til Broncos' forsvar, som spillede en fantastisk kamp. Jeg synes bare kampen siger mere om Jets' niveau end Broncos'.

18. november 2011 16:32 | CowboysWitten | Sønderborg | Dallas Cowboys
796 indlæg | 17 emner | 2345 pick point
lad nu for guds skyld vær med at overhype manden. jeg har ikke fået set kampen mod Jets, men tvivler på at han ligefrem er begyndt at kunne kaste  en football.

hans kast er elendige for at sige det rent ud. han har potentiale! MEN, han har MEGET lang vej endnu før at han bliver en top 15 QB.

18. november 2011 16:42 | Nicolai Pedersen | Tilst | Tennessee Titans
981 indlæg | 25 emner | 0 pick point
 CW, så vidt jeg kan læse, så er der ingen der skriver noget om at Tebow er god. Daniel skriver at Broncos får 4 sejre mere, og Palme at han er "insaaaaaaane" (er ikke lige klar over hvor mange a'er han havde med..). Tværtimod, så skriver folk at han stadig ikke kan kan kaste en bold.

Trådstarter (kan ikke lige huske hvem det var), Tebow minder på ingen måde om Vince Young da han var rookie! Det er blasfemi af kongen! Det kan godt være Young, ikke havde nogen textbook throwing motion, men han havde en langt bedre motion end Tebow harm og så var han også en bedre scrambler end Tebow,

Du følger ingen debatemner.

Forbundet med facebook

Hvis du allerede har en profil på Firstdown.dk, skal du nu logge ind med dit firstdown.dk brugernavn og password for at vi kan linke dem sammen og du fremover kan logge ind med din facebook konto.

Har du ikke en profil, kan du oprette en her.

Brugernavn

Adgangskode