Superbowl
Forum »  Generelt om NFL
Hvad mener du om dette emne
 12
31. oktober 2011 16:42 | Mikkel Fausing | Billund | New Orleans Saints
2 indlæg | 1 emner | 9700 pick point
Hej!

Jeg er så småt ved at planlægge mit årlige Superbowl arrangement til SB 46 i februar, men for første gang har jeg ikke længere TV-signal (da jeg sjældent har tid til at se fjernsyn!).

Mit spørgsmål går på om nogen herinde kender til (og gerne har erfaring med) sites eller services der (lovligt!) tilbyder streaming af Super Bowl - jeg betaler gerne a'la pay-per-view. Indtil videre har jeg ikke fundet nogen der tilbyder det til "non-US residents" og hvad de ellers kræver.

mvh Mikkel

31. oktober 2011 17:50 | Rasmus Brady | Broby | New England Patriots
182 indlæg | 2 emner | 25450 pick point
 Formoder, at du tænker på NFL Game Pass, når du siger "Non-US residents"...

Jeg forstod heller ikke lige reglerne første gang, men NFL Game Pass er FOR "non-US residents" :)
Det vil altså sige, at du blot behøver at bestille NFL Game Pass med Playoffs - så skulle du gerne kunne se Super Bowl.

31. oktober 2011 17:52 | Rasmus Brady | Broby | New England Patriots
182 indlæg | 2 emner | 25450 pick point
" NFL Game Pass is only available to users located outside the United States, Mexico, Bermuda, Antigua, the Bahamas, and any U.S. territories, possessions and commonwealths."

Der har du den præcise regel :) Så, Game Pass virker for dig ;)

31. oktober 2011 20:40 | Frederik Palle | Odense C | Pittsburgh Steelers
95 indlæg | 46 emner | 7920 pick point
Jeg har et par venner der havde 100% succes med bare at købe adgang til kun Super Bowl inde på nfl.com i år.

1. november 2011 09:21 | Mikkel Fausing | Billund | New Orleans Saints
2 indlæg | 1 emner | 9700 pick point
Ok super - jeg var inde og se på Game Pass, men jeg har nok ikke kigget grundigt nok så det får et kig mere - takker!

Tilføjelse: Når man går ind og laver en bestilling får man muligheden for at vælge "postseason, including Super Bowl XLVI", så det er jo lige det jeg var ude efter. Super!

1. november 2011 20:56 | simon62 | København NV | Green Bay Packers
172 indlæg | 19 emner | 0 pick point
Jeg kan også kun anbefale game-pass. Vi er nogle der har købt hele pakken for 300$. Det har sku været alle pengene værd. Især fordi han har projektor. :D

2. november 2011 09:25 | D1 | Odense S | Dallas Cowboys
71 indlæg | 3 emner | 24140 pick point
 vi har de sidste 4 år kørt med Gamepass og det kan klart anbefales det kan køre i HD og lyden er også lækker. 

5. november 2011 13:01 | simon62 | København NV | Green Bay Packers
172 indlæg | 19 emner | 0 pick point
Faktisk er det eneste minus ved gamepass i år, at man ikke kan følge med i NFLming og Bobby Bøjgaards svinere...

24. januar 2012 12:11 | ini88 | Brønshøj | New York Jets
6 indlæg | 1 emner | 21990 pick point
Hvem bør man holde med til SuperBowl 46 som Jets fan? HADER begge hold!

24. januar 2012 15:01 | Skizo | Hammel | New England Patriots
263 indlæg | 7 emner | 0 pick point
ini88
Jeg spurgte om det samme tidligere - altså hvilket hold Jets fans ville holdemed, hvis (dengang) at det blev Giants imod Patriots? På de danske sider var der ikke den store tvivl, Giants! Hvilket stemmer ganske godt med mine oplevelser herinde. I den kommende Super Bowl er der ca. 14% som holder med Patriots, resten holder med Giants.

På de amerikanske sider, holder flere Jets fans mere med Patriots end de holder Giants. Så jeg forstår godt din problemstilling, men om ikke andet, så må du finde trøst og håb i at et af holdene vil tabe.

12
Du følger ingen debatemner.

Forbundet med facebook

Hvis du allerede har en profil på Firstdown.dk, skal du nu logge ind med dit firstdown.dk brugernavn og password for at vi kan linke dem sammen og du fremover kan logge ind med din facebook konto.

Har du ikke en profil, kan du oprette en her.

Brugernavn

Adgangskode