|
17. oktober 2011 01:37 | PatsDynasty | Frederiksberg C | New England Patriots
82 indlæg | 4 emner | 0 pick point
|
|
Spiller en ret forfærdelig kamp, men alligevel laver han et iskoldt Game Winning Drive og sænker det overvurderede Dallas-hold.
Lige netop det som Romo mangler. Nemlig at præstere, når det gælder.
- Brady har nu vundet 30 hjemmekampe i træk(Regular Season)
- Brady og Belichick slår rekorden får flest QB/HC sejre nogensinde. Marino/Shula havde den inden.
Desuden til grin at 3+ ikke sendte kampen..
|
|
17. oktober 2011 03:03 | Amrosdk | Vejle | New England Patriots
67 indlæg | 1 emner | 0 pick point
|
|
Brady og Belichick er ikke nr. 1 i antal sejre for en QB/HC kombination, de er på en delt først plads sammen med Shula og Marino.
|
|
17. oktober 2011 04:06 | Westmanden | Viby J | New York Jets
159 indlæg | 5 emner | 915 pick point
|
|
Præstere når det gælder? hmmm..... Patriots playoff præstationer de sidste par sæsoner?
|
|
17. oktober 2011 11:03 | CowboysWitten | Sønderborg | Dallas Cowboys
796 indlæg | 17 emner | 2345 pick point
|
|
overvuderede Dallas hold? har ikke set en eneste forvente at Cowboys ville vinde den her kamp og har set ingen med forventninger til en SB....
tror vist at de fleste vidste hvordan den her kamp ville ende, Tom Brady er næsten uovervindelig på hjemmebane.. ingen nederlag på hjemmebane siden 2006 (correct me if i'm wrong) er jo en syg statestik!
- hvad er egentlig meningen med denne tråd? du skriver jo intet at diskutere..
|
|
17. oktober 2011 12:00 | simon62 | København NV | Green Bay Packers
172 indlæg | 19 emner | 0 pick point
|
|
Trolls keep on trollin.
Ingen grund til de sidste billede egentlig, andet en at være usympatisk.
Og har det ikke flere gange været oppe, at tv3 ikke vælger hvilke kampe de skal sende? Så vidt jeg husker, er det NFL der bestemmer hvilke kampe der skal sendes til Europa.
Egentlig til grin at man ikke kan reglerne før man hyler som en uligevægtig teenager.
Det illustrerer sjovt nok en anden pointe. Jeg har hørt flere sige, at de hader Patriots. Ikke så meget pga. holdet. Mere de selvfede fans. (Ikke rettet imod de andre super fede Pats fans jeg har mødt)
|
|
17. oktober 2011 17:07 | Aksel Berg | Tórshavn | New York Giants
562 indlæg | 19 emner | 0 pick point
|
|
hvor mange gange har de ikke vist Patriots kampe gennem de sidste to år? Jeg ville personligt gerne se kampen foran Ravens-Texans, men jeg forstår godt de ikke valgte den. Ved om flere folk som er småirriterede over at de viser så mange Pats kampe.
Ravens-Texans er sku også en god kamp
|
|
17. oktober 2011 17:27 | Agbre | Odense | San Diego Chargers
28 indlæg | 0 emner | 24215 pick point
|
|
Ravens-Texans er nemlig en god kamp. Læste lige igår, at det var første gang de havde Texans som deltager i "hovedkampen" på tv3+. Det var da også på tide. Og ganske "fortjent" med det gode spil Texans har vist i starten, både på offense og defense.
Patriots-Cowboys var da også en interessant kamp, men synes det var ganske fint, at det ikke var den de viste.
|
|
17. oktober 2011 21:50 | K.Hvoldal | Århus C | New England Patriots
236 indlæg | 14 emner | 18325 pick point
|
|
Claus Elming gjorde også opmærksom på, at det ikke er Viasat som selv bestemmer hvilke kampe de skal vise. De får tilbudt nogle kampe og så må de selv vælge hvilken af de kampe de vil vise. Synes personligt det var meget godt at se andet end Patriots hele tiden og Ravens-Texans var bestemt en god erstatning.
Hvad angår kampen så synes jeg ikke der var noget at prale af i forhold til hvad Patriots har vist tidligere på sæsonen. Det var en smal sejr som kunne være gået den anden vej på grund af de to interceptions..
Når det så er sagt, så skal det siges at jeg er yderst modstander af Cowboys, men det betyder ikke at man stadig godt kan se kampen fra flere perspektiver.
|
|
17. oktober 2011 23:21 | Rasmus Brady | Broby | New England Patriots
182 indlæg | 2 emner | 25450 pick point
|
|
Egentligt er det ikke så mærkeligt, at der tit vises Pats-kampe... Da NFL for alvor brød igennem i Europa var det jo Pats, der var på toppen, så - sjovt nok - valgte mange at holde med dem 
Når alt så er sagt, så er det nu også meget godt for sporten og fansene, at der vises kampe uden deltagelse af Patriots! Og jeg kan dog også kun erklære mig enig i, at der er blevet vist rigeligt med Patriots inden for det sidste stykke tid. Giv os noget Lions, 49ers, Texans og måske også lidt mere Packers... Da de jo er forsvarende mestre.
|
|
17. oktober 2011 23:29 | Trash Talking | Søborg | New York Giants
807 indlæg | 30 emner | 10695 pick point
|
|
HVORDAN VAR DERES TRANSMISSION?!?!?!
|
|
Du følger ingen debatemner.
|